Fitness Seller

Testalonekuur

skydirk zei:
ja, wie is DBOLL eigenlijk? weer zo iemand die dat ergens gelezen heeft en nog nooit geexpirementeerd heeft. ja, één kuurtje: 6 weken dbollekes. en die mannekes zitten dan kritiek te geven.

Ach ja, halve bejaarde, ik zie eigenlijk weinig reacties van jou waarin je mensen niet af loopt te zeiken dus ik laat je maar gaar koken in je eigen ontevredenheid. Ik zie je alleen maar commentaar leveren op in jouw ogen 'jochies' en tegelijkertijd vergeet je dat je moeder jou ook niet met 45 jarige leeftijd heeft uitgepoept. Ik weet niet of daar de schoen wringt maar volgens mij ben zit je gewoon in n midlife-crisis. :D :D

Ik ben er eerlijk in dat ik nog aan mn 2e kuur beginnen moet terwijl ik 24 ben, dat zie ik alleen maar als voordeel, ik kan nog n hoop behalen met lichte kuren en hoef niet meteen n gr test te zetten om effecten te behalen.

Jack zei:
weet jij wel waar je het over hebt??
of je nu 500 mg test gebruikt of 5000 mg test, dat maakt geen zak uit voor je nakuur. Je eigen produktie gaat plat, en platter dan plat kan niet.
Enige verschil kan maken of je 8 weken kuurt of 20 weken. pfffffff, en dan topicstarter afkraken, man voor een beetje ver gevorderde is dit een normale kuur.

.

Ik kraak niemand af, in tegenstelling tot sommigen, ben ik daarvoor niet hier.
Als je mn reactie niet zo serieus zou nemen dan had je geweten dat ik n geintje maakte.

Dboll zei:
Ik kraak niemand af, in tegenstelling tot sommigen, ben ik daarvoor niet hier.
Als je mn reactie niet zo serieus zou nemen dan had je geweten dat ik n geintje maakte.

zou kunnen zijn dat je een geintje maakte, maar voor een beginner wek je de indruk dat demeer je gebruikt des te platter je je produktie legt. en da's een misverstand.
verder no offence bro, als het een geintje was :p

Laatst bewerkt:
ey frisianbear, dit is wel een lekker kuurtje voor je :

week 1 t/m 10 - 500mg Testosterone Enantaat per week
week 1 t/m 10 - 400mg Boldenone per week
week 1 t/m 12 - 500IU per week
week 12 - 40mg Nolvadex per dag
week 13 - 20mg Nolvadex per dag
week 12 t/m 13 - 100mg Clomid per dag
week 14 t/m 15 - 50mg Clomid per dag

Jack zei:
zou kunnen zijn dat je een geintje maakte, maar voor een beginner wek je de indruk dat demeer je gebruikt des te platter je je produktie legt. en da's een misverstand.
verder no offence bro, als het een geintje was :p

idd...met 10mg dbol/dag leg je je eigen test. productie al plat.Maar denk wel dat als je meer neemt en langer, je ook n wat zwaardere nakuur nodig hebt, ik kan het mis hebben maar t klinkt dan op zn minst logisch, dat is ook eigenlijk wat ik bedoelde.

dboll zei:
Ach ja, halve bejaarde, ik zie eigenlijk weinig reacties van jou waarin je mensen niet af loopt te zeiken dus ik laat je maar gaar koken in je eigen ontevredenheid. Ik zie je alleen maar commentaar leveren op in jouw ogen 'jochies' en tegelijkertijd vergeet je dat je moeder jou ook niet met 45 jarige leeftijd heeft uitgepoept. Ik weet niet of daar de schoen wringt maar volgens mij ben zit je gewoon in n midlife-crisis.

als je mijn berichten goed leest, zou je toch moeten gezien hebben dat ik maar bepaalde mensen afzeik. diegenen die opmerkingen geven over hetgeen ze niet weten. zeer raar dat je tegen jack anders reageert. hij heeft jou nochtans ook laten aanvoelen dat je beter zou zwijgen als je er niets van afweet. nu je het toch over afzeiken hebt. jij was frisanbean aan het afzeiken, niet ik.
en als je mij dan toch voor halve bejaarde uitmaakt, zou ik is naast je moeten komen staan. wedden dat de meesten denken dat er geen 10jaar verschil is tussen ons. onenigheid zal er altijd zijn over de kuren die je kan doen. meningen verschillen, maar dat geeft je niet het recht om iemand voor gek te verklaren over een kuurtje wat in mijn ogen, en nog anderen die er ook op gereageerd hebben, normaal is. en dan zeker niet als jezelf nog geen ervaring hebt met het kuren. misschien zou ik ook een beetje moeten beseffen dat je natuurlijk in een lastige periode zit, want je hebt juist een dbollkuurtje beeindigd en het zal allemaal wat moeilijker gaan. en wat heeft mijn moeder hiermee te maken? dit is het laatste wat ik hierover te zeggen heb.

Goed Dirk, Dboll en verder de anderen die buiten het onderwerp treden; ik hoop dat we nu verder kunnen gaan met de probleemstelling van topicstarter, dat zou prettig zijn.
11 pagina's waarvan het merendeel ordinair gekrijs...

• Topic Starter Topic Starter
Ja mijn vraag was alleen of iemand daar ervaring mee heeft en nu zijn we inderdaad 11 pagina's verder en ik nog niks ja dat het allemaal erg tegenstrijdig is dus misschien dat er nu wat serieuze antwoorden komen en eventueel wat advies over andere goeie kuren

DBC01 zei:
Heb je helemaal gelijk in.
Ik heb bezwaar tegen 4 grammen zoals eerder werd beweert.
Dáár begonnen we over.
Ben benieuwd hoe CCNP eruit ziet op het eind: dbol (vocht!), Test (vocht!) en Deca (vo-ocht!) maken een genuine Plofkop van je.
HAHA, ik krijg juist de laatste tijd meer complimenten van de dames, zou het dan toch komen dat ik een plopkop heb gekregen.:D

Ach dat trek vanzelf wel weg!!!!!!!

@ frisianbear,

Er zijn op dit board niet veel mensen die zulke hoeveelheden in een testalone kuur zetten. Wel zijn er meer die middelen combineren, en zo aan dezelfde hoeveelheden AS komen, die ervaring is er dus wel. Als je echt diepgravende kennis en ervaring nodig hebt in een goed advies dan zul je toch echt elite member moeten worden. Dan krijg je antwoorden van Bic Cat, en die weet wel het een en ander. Ook op Amerikaanse board zijn de hoeveelheden die jij wil gebruiken niet abnormaal, dus ook daar zul je meer ervaringen vinden.

Tsunami zei:
@ frisianbear,

Er zijn op dit board niet veel mensen die zulke hoeveelheden in een testalone kuur zetten. Wel zijn er meer die middelen combineren, en zo aan dezelfde hoeveelheden AS komen, die ervaring is er dus wel. Als je echt diepgravende kennis en ervaring nodig hebt in een goed advies dan zul je toch echt elite member moeten worden. Dan krijg je antwoorden van Bic Cat, en die weet wel het een en ander. Ook op Amerikaanse board zijn de hoeveelheden die jij wil gebruiken niet abnormaal, dus ook daar zul je meer ervaringen vinden.

je kan Big Cat toch ook gewoon emailen ?

Heb ik ook weleens gedaan als ik een vraag had hoor. ;)

Maar ja, er zijn hier toch wel mensen die wel grote kuurtjes gedaan hebbe ??

Ik heb diverse grotere kuurtjes gedaan. En ik heb mijn mening gegeven.
Wekelijks drie gram test is zonde van je geld, zonde van je test, zonde van de extra Clomid, HCG etc en zonde van je lichaam want het brengt geen aanwinst, alleen bijwerkingen.

skydirk zei:
misschien zou ik ook een beetje moeten beseffen dat je natuurlijk in een lastige periode zit, want je hebt juist een dbollkuurtje beeindigd en het zal allemaal wat moeilijker gaan. en wat heeft mijn moeder hiermee te maken? dit is het laatste wat ik hierover te zeggen heb.

Nee hoor, het gaat allemaal prima nu ik klaar ben, had zelf ook verwacht dat het trainen n stuk minder zou gaan na t kuurtje maar das gelukkig niet t geval.
Verder heb ik Frisianbear niet afgezeken, ik was alleen verbaasd over de hoeveelheden waar hij t over had, ik zou niet iemand gaan afzeiken zonder reden. En voor wat betreft de zin waarin t woord 'moeder' voorkwam, dat is n platvloerse uitdrukking voor het 'geboorte geven van'. Geen stomzinnige opmerking om jou of je moeder aan te vallen, want dat is goedkoop en slaat nergens op.

Dit is al wat ik er nog over kwijt wil, en verder hoop ik dat er voortaan minder wordt afgezeken, iedereen heeft recht om zijn/haar mening te geven, domme mening of niet!

IS iedereen nu ^%$$%^*&%^&*%^kláár met z'n afsluitend zeikpraatje??
Back to business!!! :mad:

Eeeeh welke business ging het ook alweer over?? Ben de draad kwijtgeraakt ergens in de 11 pagina's :D

DBC01 zei:
Ik heb diverse grotere kuurtjes gedaan. En ik heb mijn mening gegeven.
Wekelijks drie gram test is zonde van je geld, zonde van je test, zonde van de extra Clomid, HCG etc en zonde van je lichaam want het brengt geen aanwinst, alleen bijwerkingen.

Maar vertel dan eens over je eigen ervaringen met grotere kuurtjes,
mischien dat ie daar wat aan heeft.

lekker forum hebbe we toch ook :P

Terug
Naar boven