- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klaas zei:die 3000mg test is wel vrij veel ... maar die 1000mg per week is toch niet zo heel schokkend...
)
DBC01 zei:Ja of 6 of 8 of 10. Volgens sommigen kan het allemaal geen kwaad en hoe meer je spuit des te sneller je een Coleman bent. Triest.
skydirk zei:frisanbear is zoals mij ook al een stuk ouder. jongens van 20 die kuren, zoals er hier velen zijn op dit forum, die vernken hun lichaam. frianbear 35j, ik 45j, wij kunnen zo'n kuur wel gebruiken. verschillenden hier op dit forum, zullen misschien al impotent zijn op onze leeftijd, of allang niet meer trainen. hij traint ook al 7 jaar.
Levrone@ zei:Jij bent 45 en seniel, dat wil toch niet zeggen dat wij dat allemaal zijn op jouw leeftijd?
Dboll zei:Hehehehe lol, kunt idd niet zomaar roepen dat de meesten hier op die leeftijd al wel impotent zullen zijn, daarmee onderschat hij de intelligentie van de mensen hier en gaat er dus automatisch vanuit dat wij dergelijke substanties dusdanig MISBRUIKEN dat impotentie een onontkoombaar gevolg is.
En waar staat het in Godsnaam geschreven dat de oudere leeftijdsgroep wel ff 3 gr test kunnen zetten omdat het bij hen minder effect heeft dan bij iemand die 10 jr jonger is.Tuurlijk gaat je eigen test. productie met de jaren omlaag maar dit is onzin wat je verkondigd.

Dboll zei:Hehehehe lol, kunt idd niet zomaar roepen dat de meesten hier op die leeftijd al wel impotent zullen zijn, daarmee onderschat hij de intelligentie van de mensen hier en gaat er dus automatisch vanuit dat wij dergelijke substanties dusdanig MISBRUIKEN dat impotentie een onontkoombaar gevolg is.
En waar staat het in Godsnaam geschreven dat de oudere leeftijdsgroep wel ff 3 gr test kunnen zetten omdat het bij hen minder effect heeft dan bij iemand die 10 jr jonger is.Tuurlijk gaat je eigen test. productie met de jaren omlaag maar dit is onzin wat je verkondigd.
Levrone@ zei:IDD, laat the old men maar 3 gram test in zijn reet spuiten![]()

Dboll zei:De eigen test. productie komt dan volgens mij met 500mg clomid/dag nog niet eens meer op gang.![]()