Fitness Seller

Testalonekuur

en als je al zo zwaar wil kuren warom doe je dag niet
1/10 750 mg test
3/10 500mg tren enht

die 3000mg test is wel vrij veel ... maar die 1000mg per week is toch niet zo heel schokkend...

klaas zei:
die 3000mg test is wel vrij veel ... maar die 1000mg per week is toch niet zo heel schokkend...

ja dat is zo, zeker niet als je al vaker gekuurd hebt.Maar ook dat is vrij fors.

onzin dat 3000mg test je lichaam verkloot.

een menselijk lichaam kan grote hoeveelheden test verdragen, bijwerkingen kunnen zijn vocht, gyno of puisten, net als alle andere kuren dus, maar dit heeft geen EXTRA bijwerkingen ten opzichte van andere kuren.

Kevin levrone gebruikt ook 2000-2500mg test cypionate of enanthate per week voor 4 maanden lang! en dan kuurt hij 8 maanden erna weer niet (niet dat iedereen dit opeens moet doen ;))

Het is aan de forse kant maar bespreekbaar en mogelijk, zeer zeker.

Wat je méér zet aan test moet je weer met méér Clomid, Provi en HCG te lijf gaan haha! Dus het maakt geen donder uit. Je moet alles wat je erboven gebruikt weer plat slaan met meer anti-oestrogenen, op die manier blijf je bezig. Iedereen weet dat je beter een beetje minder test kan zetten waardoor je minder van die spullen hoeft te gebruiken want het onderdrukt je gains toch echt wel!

"onzin dat 3000mg test je lichaam verkloot.

een menselijk lichaam kan grote hoeveelheden test verdragen, bijwerkingen kunnen zijn vocht, gyno of puisten, net als alle andere kuren dus, maar dit heeft geen EXTRA bijwerkingen ten opzichte van andere kuren.

Kevin levrone gebruikt ook 2000-2500mg test cypionate of enanthate per week voor 4 maanden lang! en dan kuurt hij 8 maanden erna weer niet (niet dat iedereen dit opeens moet doen"

Ah nee natuurlijk, da's waar ook, het lichaam kan onbeperkt testosteron opnemen, het is als een bodemloze put nietwaar kerel? Net als met Stanozolol, en ook wel proteine, gewoon 500gr per uur drinken, kan allemaal. :mad:
Och och och....niemand heeft hier van receptoren gehoord die weleens vol raken? Welnee, je lichaam kan alles aan, 't is net als met water drinken. Gewoon doorzuipen niet? Zucht. Ferry, ik had het niet over of het je wel of niet stuk maakt, ik had het erover of het zin heeft, of het effect heeft. Maar eens zijn je receptoren vol en je lichaam uitgeput.
Ga je dus niet blind staren op tough stories van Levrone of Jan Klaassen.

Laatst bewerkt:
Had ik nog niet eens aan gedacht aan het feit dat je receptoren n keer vol komen te zitten, anders kun je ook wel naar 5 gr test/week gaan. ;)

Ja of 6 of 8 of 10. Volgens sommigen kan het allemaal geen kwaad en hoe meer je spuit des te sneller je een Coleman bent. Triest.

DBC01 zei:
Ja of 6 of 8 of 10. Volgens sommigen kan het allemaal geen kwaad en hoe meer je spuit des te sneller je een Coleman bent. Triest.

Nou ik vindt het fantastisch om naar dergelijke bodies te kijken maar zelf zou ik t voor geen goud willen hebben. Maar ff weer ontopic, je zult met kuren dan ook nog verder moeten gaan wil het effect hebben, volgende keer kun je niet eens meer onder de 2 gr test gaan.

skydirk zei:
frisanbear is zoals mij ook al een stuk ouder. jongens van 20 die kuren, zoals er hier velen zijn op dit forum, die vernken hun lichaam. frianbear 35j, ik 45j, wij kunnen zo'n kuur wel gebruiken. verschillenden hier op dit forum, zullen misschien al impotent zijn op onze leeftijd, of allang niet meer trainen. hij traint ook al 7 jaar.

Wie zegt dat elke jongen van 20 zijn lichaam verdoet? En wie zegt dat die jongens impotent zijn op hun 45ste? Ben je familie van Jomanda? Jouw beweringen moeten wel gefundeerd zijn, vind je niet?

Jij bent 45 en seniel, dat wil toch niet zeggen dat wij dat allemaal zijn op jouw leeftijd?

Levrone@ zei:
Jij bent 45 en seniel, dat wil toch niet zeggen dat wij dat allemaal zijn op jouw leeftijd?

Hehehehe lol, kunt idd niet zomaar roepen dat de meesten hier op die leeftijd al wel impotent zullen zijn, daarmee onderschat hij de intelligentie van de mensen hier en gaat er dus automatisch vanuit dat wij dergelijke substanties dusdanig MISBRUIKEN dat impotentie een onontkoombaar gevolg is.

En waar staat het in Godsnaam geschreven dat de oudere leeftijdsgroep wel ff 3 gr test kunnen zetten omdat het bij hen minder effect heeft dan bij iemand die 10 jr jonger is.Tuurlijk gaat je eigen test. productie met de jaren omlaag maar dit is onzin wat je verkondigd.

als je aan zulke doseringen gaat denken lijkt het me nog slimmer om de test niet te hoog te doen en te stacken met eventueel hgh. met as kun je ook maar tot een bepaald limiet. dat kun je weer wat hoger leggen door slin hgh enz....

Gefeliciteerd Barman k zag dat je 19 geworden was...t was me in de chat& conversatie denk ff ontgaan.

Laatst bewerkt:
Dboll zei:
Hehehehe lol, kunt idd niet zomaar roepen dat de meesten hier op die leeftijd al wel impotent zullen zijn, daarmee onderschat hij de intelligentie van de mensen hier en gaat er dus automatisch vanuit dat wij dergelijke substanties dusdanig MISBRUIKEN dat impotentie een onontkoombaar gevolg is.

En waar staat het in Godsnaam geschreven dat de oudere leeftijdsgroep wel ff 3 gr test kunnen zetten omdat het bij hen minder effect heeft dan bij iemand die 10 jr jonger is.Tuurlijk gaat je eigen test. productie met de jaren omlaag maar dit is onzin wat je verkondigd.

IDD, laat the old men maar 3 gram test in zijn reet spuiten :D

Dboll zei:

en dbol als je ouder word en je normale test word lager kan je lichaam inderdaad meet test opnemen. door een laag test nivo worden er meer receptoren gemaakt. waardoor je weer beter op as reageert.

en nog bedankt voor de felicitatie

Levrone@ zei:
IDD, laat the old men maar 3 gram test in zijn reet spuiten :D

De eigen test. productie komt dan volgens mij met 500mg clomid/dag nog niet eens meer op gang. :D

Klinkt wel leuk btw...ik ga kuren met 3 gr test en nakuren met 3,5 gr clomid. De volgende eenheid in het Metrieke Stelsel is dan kilogram :D

Laatst bewerkt:
de dosering is pittig... 100mg clomid erbij is niet nodig die week.. 50mg EOD is genoeg.. winny erbij lijkt me beter.. dan kan je de dosering ook iets lager doen..

Heb die 4 pagina's niet gelezen, maar vraag me wel je stats af.. als je bijv 120kg weegt ofzo met max 16% vet en 185cm bent klinkt het goed..

Verder komt je eigen testo heus wel weer op gang hoor.. met 100mg clomid 1 week al..

levrone, spreek mij niet van seniel worden. ik heb uw belachelijke, kinderlijke discussie met she ook gelezen. altijd veel commentaar maar dan wel vol schrijffouten. dus ik zou eerder zeggen dat jij al seniel aan het worden bent. op uw leeftijd had ik alleszins geen AS nodig. maar in ieder geval heeft she u toen goed belachelijk gemaakt.

ervaren mannen zoals soulreaver, champ, jerry en nog een paar anderen hun advies wil ik wel aannemen, maar toch niet van die mannekes zoals levrone en jay impel die misschien nog maar drie jaar trainen en denken dat ze het al weten. altijd die zelfde stomme commentaar: hoe lang train je? wat zijn je stats? is je voeding goed? en dat terwijl ze zelf al aan de AS zitten en amper 20jaar zijn.

Terug
Naar boven