Fitness Seller

Testalonekuur

Het is een feit dast iemand die nog nooit grote hoeveelheden test heeft genomen niet persee een beter resultaat zal hebben met 1000 mg test dan met 500 mg test. Als je inderdaad nog nooit zoveel test nodig hebt gehad begin dan eerst met minder. Waarom 1000mg nemen als je met 500 of 750 mg hetzelfde resultaat kunt behalen. Bewaar de 1000mg per week dosis tot je deze echt nodig zult hebben. En aangezien enanthate een vrij langzame ester is raad ik toch een lichtere begindosis aan in combi met propionate of susta te beginnen en daarna met de 1000 mg test enanthate verder te gaan.

Champ zei:
...en van tren werd ik echt niet zo sterk als sommige jongens zeggen!!
Dat kan aan 2 dingen liggen..
1 de tren die ik had was fake of ondergedoseerd! (dat denk ik)
2. het probleem ligt aan mij.. (maybe)

Of aan 3.: Je bent er op die manier niet zo gevoelig voor.
Ik werd vreselijk droog en hard van Tren maar die enorme krachttoename waar je anderen zo over hoort, bleef bij mij ook uit. :D

Levrone@ zei:
Wie zegt dat elke jongen van 20 zijn lichaam verdoet? En wie zegt dat die jongens impotent zijn op hun 45ste? Ben je familie van Jomanda? Jouw beweringen moeten wel gefundeerd zijn, vind je niet?

Jij bent 45 en seniel, dat wil toch niet zeggen dat wij dat allemaal zijn op jouw leeftijd?

:thumbs: :thumbs:

laat maar lekker lullen. t is vast zijn ontkenningsfase

skydirk zei:
ervaren mannen zoals soulreaver, champ, jerry en nog een paar anderen hun advies wil ik wel aannemen, maar toch niet van die mannekes zoals levrone en jay impel die misschien nog maar drie jaar trainen en denken dat ze het al weten. altijd die zelfde stomme commentaar: hoe lang train je? wat zijn je stats? is je voeding goed? en dat terwijl ze zelf al aan de AS zitten en amper 20jaar zijn.

als verstand aan leeftijd gekoppeld is, dan ben jij vast hoogleraar...

scheer niet alle jongeren over een kam, dat maakt je heel dom.

Twee uitersten, qua leeftijd en mening, Seeker :D

seeker zei:
als verstand aan leeftijd gekoppeld is, dan ben jij vast hoogleraar...

scheer niet alle jongeren over een kam, dat maakt je heel dom.

ik zie het al. nog maar 18. wat zoek jij op de site van AS. al problemen?

skydirk zei:
ik zie het al. nog maar 18. wat zoek jij op de site van AS. al problemen?

het kan geen kwaad om informatie te vergaren, we kunnen jou bv ook vragen waarom je nog perse wilt groeien terwijl je al over the hill bent.Als je echt zo wijs over wilt komen dan hou je dergelijk commentaar bij je, het doet je niet bijster intelligent overkomen.

DBC01 zei:
Of aan 3.: Je bent er op die manier niet zo gevoelig voor.
Ik werd vreselijk droog en hard van Tren maar die enorme krachttoename waar je anderen zo over hoort, bleef bij mij ook uit. :D
hij zweette het gewoon uit.. :P.. en in de sauna zie ik 'm ook iedere keer rukken.. dat scheelt ook natuurlijk..

@ skydirk: hoelang denk je dat Champ eigenlijk traint? Dat WEET je niet eens..

dbooll, weet jij waarom ik zo reageer op bepaalde personen? omdat levrone, jay impel en jij in deze thread kritiek hebben en de threadstarter voor gek verklaren terwijl ervaren personen zoals champ, dutch windmill, fer en klaas juist het tegenovergestelde beweren. als ik dan lees dat jij amper een onnozel kuurtje met dbol hebt gedaan, vraag ik mij af hoe jij zou weten hoe je lichaam reageert op 1000mg test. gewoon omdat jij het ergens gelezen hebt. ergens anders kun je dan weer lezen dat 1000mg nog niet overdreven is. ik ken ook mensen die al 1000mg test per week hebben gebruikt en die gedurende heel de kuur clomid hebben gebruikt. en die mannen hebben niet meer problemen gehad dan iemand die test combineert met dboll. laat de mensen die zo'n kuur al geprobeerd hebben reageren en begin niet zomaar commentaar te geven omdat je ergens gelezen hebt dat...

lol dit waar ging de thread ookal weer over ???

over een testalone kuur volgens mij?

champ traint ongeveer 5 jaar, maar als ik zijn resultaten van het powerliften bekijk, weet ik dat hij wel degelijk weet waarover hij spreekt
@ skydirk: hoelang denk je dat Champ eigenlijk traint? Dat WEET je niet eens..

skydirk zei:
ervaren mannen zoals soulreaver, champ, jerry en nog een paar anderen hun advies wil ik wel aannemen, maar toch niet van die mannekes zoals levrone en jay impel die misschien nog maar drie jaar trainen en denken dat ze het al weten. altijd die zelfde stomme commentaar: hoe lang train je? wat zijn je stats? is je voeding goed? en dat terwijl ze zelf al aan de AS zitten en amper 20jaar zijn.

jongen, krijg de scheit !

Ik mag heus wel vragen hoe lang iemand traint, waarom ie 1 gram test wil zetten
en waarom ie zich niet eens effe netjes voorsteld.
En al zou jij een hardcore bodybuilder zijn die al ze hele leven traint
en ziekelijk breed is, dan nog wil niks zeggen over je kennis.

Ik wilde die gast heus wel helpen, maar dan is het toch logisch
dat ik effe vraag waarom ie zoveel wilt doen etc ??
En ik heb hem nergens voor gek verklaard ofzo hoor.

Of je moet beter lezen of je moet gewoon niet zo zeiken.

edit: Ik denk dat het toch beter lezen word, want ik zit nog niet aan de A.S. ;)
Ik heb 20 kilo behaald en daar wil ik eerst nog 15 bij hebben !

Laatst bewerkt:
Mensen leren het ook nóóit he:

" ik ken ook mensen die al 1000mg test per week hebben gebruikt en die gedurende heel de kuur clomid hebben gebruikt."

Als diegene es wat minder test had gezet had ie ook niet heel de kuur Clomid hoeven te gebruiken! Zoals iedereen weet onderdrukken spullen als Clomid toch enigzins de gains en dat had nooit gehoeven als je maar wat voorzichtiger bent met testosteron lukraak spuiten! Dus in dit geval: minder test betekent méér gains door minder of geen gebruik van o.a. Clomid.

skydirk zei:
nog nooit as gebruikt. waarop baseer je je hier dan?

Ik mag toch best een vraag stellen zonder zelf AS te gebruiken ?

Als ie een goeie reden gaf wist ik ook gelijk weer wat nieuws.:)

edit: mits onderbouwt natuurlijk

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Mensen leren het ook nóóit he:

" ik ken ook mensen die al 1000mg test per week hebben gebruikt en die gedurende heel de kuur clomid hebben gebruikt."

Als diegene es wat minder test had gezet had ie ook niet heel de kuur Clomid hoeven te gebruiken! Zoals iedereen weet onderdrukken spullen als Clomid toch enigzins de gains en dat had nooit gehoeven als je maar wat voorzichtiger bent met testosteron lukraak spuiten! Dus in dit geval: minder test betekent méér gains door minder of geen gebruik van o.a. Clomid.

ik ben juist in het logboek gaan kijken van CCCNP. hij gebruikt 750mg test per week + 400mg deca per week + 40mg dboll per dag. hoe komt het dat er mensen zijn die zijn kuur goed vinden en hem succes wensen en vinden dat een testonly kuur van 1000mg overdreven is. die kuur van cccnp zal zeker goed opbrengen maar de nevenwerkingen zullen zeker niet minder zijn dan een testonlykuur. ik wil daarmee cccnp zijn kuur niet afbreken. ik wil gewoon maar vergelijken en ik zie dat hij eigenlijk niet veel minder test gebruikt maar wel nog vanalles erbij en dat zijn kuur eigenlijk veel zwaarder is dan de testonlykuur van 1000mg per week.

Dboll zei:
De eigen test. productie komt dan volgens mij met 500mg clomid/dag nog niet eens meer op gang. :D

Klinkt wel leuk btw...ik ga kuren met 3 gr test en nakuren met 3,5 gr clomid. De volgende eenheid in het Metrieke Stelsel is dan kilogram :D

weet jij wel waar je het over hebt??
of je nu 500 mg test gebruikt of 5000 mg test, dat maakt geen zak uit voor je nakuur. Je eigen produktie gaat plat, en platter dan plat kan niet.
Enige verschil kan maken of je 8 weken kuurt of 20 weken. pfffffff, en dan topicstarter afkraken, man voor een beetje ver gevorderde is dit een normale kuur.

500 mg test + 400 mg deca + 50 mg dboll ED = 1250 mg AS totaal per week, dat is meer als 1 gram die hij doet. en die 3 gram kan zat als front load.

skydirk zei:
ik ben juist in het logboek gaan kijken van CCCNP. hij gebruikt 750mg test per week + 400mg deca per week + 40mg dboll per dag. hoe komt het dat er mensen zijn die zijn kuur goed vinden en hem succes wensen en vinden dat een testonly kuur van 1000mg overdreven is. die kuur van cccnp zal zeker goed opbrengen maar de nevenwerkingen zullen zeker niet minder zijn dan een testonlykuur. ik wil daarmee cccnp zijn kuur niet afbreken. ik wil gewoon maar vergelijken en ik zie dat hij eigenlijk niet veel minder test gebruikt maar wel nog vanalles erbij en dat zijn kuur eigenlijk veel zwaarder is dan de testonlykuur van 1000mg per week.

Heb je helemaal gelijk in.
Ik heb bezwaar tegen 4 grammen zoals eerder werd beweert.
Dáár begonnen we over.
Ben benieuwd hoe CCNP eruit ziet op het eind: dbol (vocht!), Test (vocht!) en Deca (vo-ocht!) maken een genuine Plofkop van je.

een plofkop is kicken! :D

Terug
Naar boven