XXL Nutrition

Testalonekuur

LOL:D

Kwestie van smaak dan maar zullen we zeggen lol
Wil je doorgaan voor vetz*k, dan is het goedkoper om elke dag een patatje te halen.

Ik heb nu ook wel een bol koppie van mn test, deca en dboll maar het staat me wel :P

Niet iedereen word er vet van DBC, ik zit nu in mijn 4e week, vet % is hetzelfde en ik merk niet echt veel extra vocht op. Toch 8 Kg aangekomen..

okee DBC01, jij bent tenminste konsekwent.
jay impel: uw vragen heb ik misschien een beetje verkeerd opgevat. mij kwam het over alsof je hem belachelijk wou maken. als ik zijn avatar bekeek en zijn pm, wist ik dat de threadstarter iemand was die niet aan zijn proefstuk toe was en dat hij niet de één of andere beginneling was. jouw vragen vond ik dus overbodig. zand erover.

ik bedoel ook niet een fokking dikke varkenskop, maar gewoon een groot gespierd lichaam, met daarbij behorende stevige dikke kop :)

was een keer aan het cutten kreeg ik allerlei opmerkingen dat ik een koppie had wat bij een gast van 50-60 kg hoort :) de verhouding klopte niet zeg maar.

ik vind bij mezelf de wat dikkere kop beter staan. en dan niet zo dik dat als je naar links kijkt dat je wangen mee bungelen :P

Op het moment dat je op een niveau komt dat je deze dosissen kan gebruiken zie ik geen enkel probleem met deze kuur.ER wel op letten om tijdens de kuur arimidex en hcg te gebruiken en daarna de vereiste nakuur met nolva en/of clomid,good luck!

skydirk zei:
okee DBC01, jij bent tenminste konsekwent.
jay impel: uw vragen heb ik misschien een beetje verkeerd opgevat. mij kwam het over alsof je hem belachelijk wou maken. als ik zijn avatar bekeek en zijn pm, wist ik dat de threadstarter iemand was die niet aan zijn proefstuk toe was en dat hij niet de één of andere beginneling was. jouw vragen vond ik dus overbodig. zand erover.

Is goed bro ;)

Ik had hem zelfs nog een PM gestuurd toen hij die thread postte,
maar daar heeft ie niet eens op geantwoord.

Is ie nog wel hier ?

BBwannabe zei:
Ik heb nu ook wel een bol koppie van mn test, deca en dboll maar het staat me wel :P

Niet iedereen word er vet van DBC, ik zit nu in mijn 4e week, vet % is hetzelfde en ik merk niet echt veel extra vocht op. Toch 8 Kg aangekomen..

LOL Droge spiermassa zeker. Ik ben er te ervaren mee om mezelf daarmee voor de gek te houden BB. Niet iedereen komt evenveel in vocht aan, maar niemand zet even binnen die paar weken 8 kilo spiermassa aan believe me.

Jack zei:
ik bedoel ook niet een fokking dikke varkenskop, maar gewoon een groot gespierd lichaam, met daarbij behorende stevige dikke kop :)

was een keer aan het cutten kreeg ik allerlei opmerkingen dat ik een koppie had wat bij een gast van 50-60 kg hoort :) de verhouding klopte niet zeg maar.

ik vind bij mezelf de wat dikkere kop beter staan. en dan niet zo dik dat als je naar links kijkt dat je wangen mee bungelen :P

Hmm, dat kan wel. Bij mij staat die plofkop van de roids dus niet omdat ik van mezelf al een breed dik hoofd heb (niet vet maar van de maat schedel)

DBC01 zei:
LOL Droge spiermassa zeker. Ik ben er te ervaren mee om mezelf daarmee voor de gek te houden BB. Niet iedereen komt evenveel in vocht aan, maar niemand zet even binnen die paar weken 8 kilo spiermassa aan believe me.

Ja weetnie he, dat zien dus over een paar maanden :)
Ik ben ecto, dus het komt vast wel goed.

DBC heeft een beetje een holbewoner look :D

DBC01 waarop baseer jij dat het lichaam geen 3 gram test per week kan verwerken wat voor onderbouwing heb je daarvoor.Graag met referentie naar internet pagina of boek en voetnoot.

Op pagina 54 van het boek van d*ck Clasing en Manfred Donike ''Doping-verbotene arzneimittel im Sport" Staat dat de capaciteit van de lever tot omzetting van testosteron bijna onbegrensd is(2 gram rattenlever kunnen 100mg testosteron afbreken). Een mens weegt zeker 30 tot 60 keer zoveel als een rat daarom kan het menselijk lichaam zeker 3gram en nog wel meer ook per week afbreken.

daan1976 zei:
Op pagina 54 van het boek van d*ck Clasing en Manfred Donike ''Doping-verbotene arzneimittel im Sport" Staat dat de capaciteit van de lever tot omzetting van testosteron bijna onbegrensd is(2 gram rattenlever kunnen 100mg testosteron afbreken). Een mens weegt zeker 30 tot 60 keer zoveel als een rat daarom kan het menselijk lichaam zeker 3gram en nog wel meer ook per week afbreken.

:rolleyes: :stupid:

Maaruh ja, heel boeiend die dingetjes enzo, maar frisianbear heeft nu nog niks.
Hij vertelde via pm dat ie al een aantal kuurtjes had gedaan met :
-d-bol only
-deca en test(sus) en d-bol erbij
-tren met winstrol
-anapolon met anavar
-test (cypionate)

Ik heb niet de kennis om hem te kunnen adviseren want ik weet
niet hoe dat zit met 1 gram test.
Maar mij lijkt het opzich beter om dan 500 gram test met wat anders te stacken.

Wat vinden jullie ? (ff serieus)

Ik zou ook eerder op 500mg gram gaan zitten.

daan1976 zei:

Áfbreken ja! Dat kan wel. Ten eerste mag je ratten niet altijd met mensen vergelijken, ten tweede: áfbreken is misschien mogelijk, maar be-nut-ten voor het juiste doel: nee.
We hebben het hier over de vraag of het nut heeft om 3 gram test te spuiten en ik zeg nee. We hebben het hier NIET over wat de lever kan afbreken ja of nee. Soms is het moeilijk begrijpend lezen???

In jouw (in mijn ogen idiote) opinie kun je dus net zo goed 100 gram test per week nemen, of 300 gram, of eigenlijk zoveel ampullen spuiten als je wilt, test is eindeloos, moet allemaal kunnen?
Wát een theorie man, wet je dat zelfs teveel water-inname dodelijk is voor een mens? Jazeker! Ook van tevéél water drinken kun je dood gaan!
Zo heeft elk product een limiet.
En jij zegt dat je onbeperkt een serieus hormoon als testosteron kunt spuiten? Laat me niet lachen. Als dit een serieuze discussie was geweest duik ik het internet in en zou met een hoop onderbouwingen komen maar dit is te gek voor woorden.

Het is klaar duidelijk dat iedere stof die van buitenaf wordt toegediend, een limiet kent voor het lichaam.
Da's een algemene stelling die elke biochemicus je kan vertellen en als je het niet gelooft, kerel: try it out urself! :D

Nog even mijn standpunt: testosteron is nuttig tot op bepaalde hoogte, dat wil zeggen, er is een limiet waarin testosteron-gebruik nuttig is.
Over die limiet krijg je niet zozeer een betere fysiek/krachtstoename als wel uitputting van de lever, en uiteindelijk dodelijke bijwerkingen.

Als je een lagere hoeveelheid neemt en die uitspreidt over een héle lange tijd (ononderbroken testosteron inspuiten gedurende jaren) dan zul je 100% zeker uiteindelijk je eigen viriliteit verliezen, of wil je dat óók gaan bestrijden?

Jij moet leren lezen niet ik. Het enige wat ik gezegd heb staat hierboven, en alles wat jij erbij verzint moet je zelf weten, ik vind het alleen niet erg volwassen om mensen woorden in hun mond te leggen terwijl iedereen kan zien dat ik die dingen niet gezegd heb.

"Een mens weegt zeker 30 tot 60 keer zoveel als een rat daarom kan het menselijk lichaam zeker 3gram en nog wel meer ook per week afbreken."

Afbrékén kerel. De lever is in staat het áf te breken. Dat staat er toch echt. Met andere woorden: De lever is in staat het gevecht met de ingebrachte stof aan te gaan. Kan kloppen. Zie je wel, ik leg niks in je mond, ik CITEER alleen maar!

Maar heb jij weleens gehoord van receptoren?
Kortom, je lever kan wel in staat zijn om 3 gram test in de week af te breken, alleen zijn je receptoren op een bepaald moment vol en volledig benut en dan kun je nog zoveel test spuiten lieverd....maar je hebt één probleem; het wordt niet meer door je receptoren opgenomen! :D:D:D

Terug
Naar boven