El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

de verhouding klopte niet zeg maar.
skydirk zei:okee DBC01, jij bent tenminste konsekwent.
jay impel: uw vragen heb ik misschien een beetje verkeerd opgevat. mij kwam het over alsof je hem belachelijk wou maken. als ik zijn avatar bekeek en zijn pm, wist ik dat de threadstarter iemand was die niet aan zijn proefstuk toe was en dat hij niet de één of andere beginneling was. jouw vragen vond ik dus overbodig. zand erover.

BBwannabe zei:Ik heb nu ook wel een bol koppie van mn test, deca en dboll maar het staat me wel
Niet iedereen word er vet van DBC, ik zit nu in mijn 4e week, vet % is hetzelfde en ik merk niet echt veel extra vocht op. Toch 8 Kg aangekomen..
Jack zei:ik bedoel ook niet een fokking dikke varkenskop, maar gewoon een groot gespierd lichaam, met daarbij behorende stevige dikke kop
was een keer aan het cutten kreeg ik allerlei opmerkingen dat ik een koppie had wat bij een gast van 50-60 kg hoortde verhouding klopte niet zeg maar.
ik vind bij mezelf de wat dikkere kop beter staan. en dan niet zo dik dat als je naar links kijkt dat je wangen mee bungelen![]()
DBC01 zei:LOL Droge spiermassa zeker. Ik ben er te ervaren mee om mezelf daarmee voor de gek te houden BB. Niet iedereen komt evenveel in vocht aan, maar niemand zet even binnen die paar weken 8 kilo spiermassa aan believe me.

daan1976 zei:Op pagina 54 van het boek van d*ck Clasing en Manfred Donike ''Doping-verbotene arzneimittel im Sport" Staat dat de capaciteit van de lever tot omzetting van testosteron bijna onbegrensd is(2 gram rattenlever kunnen 100mg testosteron afbreken). Een mens weegt zeker 30 tot 60 keer zoveel als een rat daarom kan het menselijk lichaam zeker 3gram en nog wel meer ook per week afbreken.

daan1976 zei:Op pagina 54 van het boek van d*ck Clasing en Manfred Donike ''Doping-verbotene arzneimittel im Sport" Staat dat de capaciteit van de lever tot omzetting van testosteron bijna onbegrensd is(2 gram rattenlever kunnen 100mg testosteron afbreken). Een mens weegt zeker 30 tot 60 keer zoveel als een rat daarom kan het menselijk lichaam zeker 3gram en nog wel meer ook per week afbreken.