MuscleMeat

testen aas!

dicki

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Ik vraag mij eigelijk af zou het ook mogelijk zijn om je aas ergens te laten testen?
Omdat het met drugs wel mogelijk is omdat te testen.

Volgens mij is het erg lastig tegenwoordig..

• Topic Starter Topic Starter
Zal eigelijk wel een goede zaak zijn.

Zoals je weet laten UG regelmatig labtests doen. Dit zou jij in theorie ook zelf kunnen laten doen. Maar heb als ik me niet vergis hier een keer gelezen dat dat geintje wel +1000€ kost. Als je dat soort bedragen over hebt kan je beter een andere supplier zoeken en je geld daar besteden denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Zoals je weet laten UG regelmatig labtests doen. Dit zou jij in theorie ook zelf kunnen laten doen. Maar heb als ik me niet vergis hier een keer gelezen dat dat geintje wel +1000€ kost. Als je dat soort bedragen over hebt kan je beter een andere supplier zoeken en je geld daar besteden denk ik

:eek: een beetje veel ja, en dan de kuur nog.

san raphael labs deed het toch altijd?

het zou geen slecht idee zijn in ieder geval.

zijn we meteen van al die neppe zooi af want dat is echt niet meer normaal...

heb het welleens opgezocht en ben ook op een drugsinfo site geweest waar vermeld werd wel drugs te testen maar geen anabolen was er ook wel nieuwschierig naar:cool:

Edit:

kon je niet een sample opsturen naar NECEDO?

100 euro per test.

Haha een 0 teveel. Scheelt niks :o

Je mag je aas wel naar mij sturen om te testen, kost je niks alleen maar een paar ampullen.

100 euro per test maar dat is niet duur. Bekende van me lag een x in het ziekenhuis tijdens zijn kuur. Heeft daar direct zijn spulletjes laten testen en kosten hem 750 euro...

In NL is het vanzelfsprekend dat je van alle kanten wordt genaaid.

Weet je ook waar dat was voor 100 euro?

80

80 US Dollar per ester. Alle spullen komen gewoon aan bij SRCS omdat ze ontheffing hebben, ze mogen dus alles als sample laten komen ook vergiften opiaten etc.
Meerdere esters zoals Sustanon (4-esters) hebben korting, Sustanon b.v kost 250 USD.

Information Resources, LC

Terug
Naar boven