Fitness Seller

Testo Deca kuur , hoelang na kuren? wat verwachtte?

Tahaa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
57kg
Beste ,

Ik train 3 jaar lang sirieus.
Ik ben van plan om te gaan kuren .. dit heb ik in huis gehaald.
Deca 200 mg en 250 mg Testo.
Week 1 tm 10 Deca 200 mg de week ( 1 prik)
week 1 tm 12 Testo 250 mg de week (1prik)

Maar ik weet niet precies hoelang ik moet na kuren , ik heb dit spul bij een pool gehaald waar al mijn vrienden hun spullen halen , graag wil ik ook weten wat ik er van kan verwachtte hoeveel KG ik vast kan houden naar mijn kuur..

Groetjes

Als je stats real zijn zou ik nog maar even van de aas afblijven.

Hoe is je voeding? Post je schema eens

Minimaal 4 weken nolva.

Hoeveel je gaat vasthouden kan niemand voor jou zeggen. Dit is namelijk van meerdere zaken afhankelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Beste ,

Mijn stats zijn niet real.
Ik weeg nu 72 kg bf 9%
Mijn schema heb ik niet op mijn pc maar die zit wel goed.
Die heb ik laten maken bij National Health Company op mijn stats afgesteld.

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Heb veel verschillende reacties over Deca gelezen daarom dacht ik laat ik t is zelf vrage.
Ik zie bv ook dat mensen na de kuur hele erge dip hadden en niks vast hielden hoe kan ik dit tegen gaan?
En 4 weken op 20 mg? @bricks

Naja NHC ben ik niet zo'n fan van haha. Kan best goed schema zijn, maar mogelijk ook niet.

Ja na de kuur krijg je dip sowieso. Dat kun je niet helemaal voorkomen. HCG tijdens kuur 2 x 500iu per week is goed voor herstel. Nakuur 4 weken 20 mg ja. Voor de rest kun je na de kuur pwo gebruiken voor extra energie tijdens trainen. Dit vangt dip niet op, maar maakt het misschien minder k*t.

wat houd die hcg in?

Oke zal doen , als ik eventueel deca d*ck krijg moet ik dan nolvadex pakken?

Terug
Naar boven