MuscleMeat

testo + deca

jeffrey21

Novice
Waardering
0
ikwil deze winter een kuur nemen van 8 tot 10 weken met 500 mg test en 200 mg deca per week. Nu vroeg ik me af of ik me hierbij zorgen moet maken over haaruitval, deca-d*ck en acne. hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

alvast bedankt, groeten jeffrey

lees eerst eens rustig doorheen dit forum en gebruik de zoekfunctie
als het toch pas voor de winter is, heb je tijd zat om hier zelf achter te komen
(wat de sides etc zijn)

Is het je 1e kuur? Hoelang train je al?
Als het je 1e kuur is, waarom ga je meteen dan zo zwaar?
Als het je 2e kuur is, heb je je huiswerk wel gedaan?

AAS is niet ongevaarlijk, maar als er verstandig mee omgegaan wordt, dan is het relatief veilig te gebruiken.
Alle sides verschillen van persoon tot persoon, dus ik kan je niet zeggen of jij acne van deze kuurt gaat krijgen, maar de kans is zeker wel aanwezig.
Enz enz..

MAW, lees zelf ook eens even wat, en kom dan met je vraag terug

Vraag me ook af of je bij deze kuur een deca-d*ck kan krijgen.
Je zet er immers test naast die je langer door laat lopen dan de deca.
Je zal wel een libido dip krijgen in je nakuur, maar of die extra erg zou zijn door de deca vraag ik me af.

Deca d*ck komt juist doordat je lichaam zelf geen test meer gaat aanmaken waardoor je libido zakt. Met min. 250 mg Test E per week denk ik niet dat je er veel last van gaat hebben in je kuur.

zorgen maken en je in de materie veridepen, ja!
zeker weten doe je het pas na/tijdens je kuur

Test langer door laten lopen dan deca.

nakuur in de derde week na de laatste shot test beginnen.

haaruitval, zal je even moeten nagaan of je MPB in de familie hebt (male pattern baldness).

acne.. tja.. who knows.. je hebt geluk als je er geen lat van hebt.. en pech als het wel zo is.. dat zou mijn minste probleem zijn

Terug
Naar boven