XXL Nutrition

Review Testo-Sting - Revolutions Nutrition

Beoordeling: star4.png - 98474 4/10 -- Afrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Verhoogt de vrije testosteron in het lichaamVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wekenHoe is de smaak van dit supplement? nvtWelke dosis heb je gebruikt? eerste 2 weken 4 tabs en daana 5 tabsWaar heb je het supplement gekocht? http://www.body-health.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? GeenWat heb je voor dit supplement betaalt? €39.50Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee
Mijn review Heb dit dus 4 weken gebruikt, andere supplementen die ik erbij genomen heb zijn,creatine,glutamine,whey en een multivitamine + goed vreten.

ervaarde de eerste 2 weken een lichte pomp die de hele dag aanhield en een beter gevoel van welzijn. training was ik iets sterker (placebotrip) en ik sliep iets vaster.
Na de 2de week de dosis met 1 tablet verhoogt aangezien de pomp verdween,deze kwam echter niet meer terug zoals ik hem hiervoor gevoeld had. tijdens de training werd ik wel sterker maar dat kan net zo goed door de creatine komen.

De weegschaal gaf na 4 weken 1 kilo zwaarder aan ,dit komt denk ik eerder door een goed voedingsbeleid dan door dit supplement.

Mijn mening over dit supplement is, besteed je geld aan goede voeding en niet aan dit!

testosting.jpg - 1997

testosting02.jpg - 2039

rotzooi

salut allemaal,

Advies voor mensen die twijfelen om dit te gaan gebruiken en gemotiveerd worden door sale punten en advertenties.

Ikzelf heb dit spul 4 weken gebruikt, in het begin merkte ik er iets van en ik ben er sterker en vooral dikker van geworden. Na de 3e week kreeg ik last van allerlij rare verschijnselen zoals hoofdpijn , snachts wakker worden met tintelingen in me handen ( net alsof je er op hebt geslapen..) misselijkheid en depressief. Ik ben er mee gestopt en de klachten waren na 3 dagen voorbij. Ik weet dat ieder mens anders reageerd, maar ik wilde toch even mijn ervaring met dit product delen.

Conclusie het is rotzooi.

salut allemaal,

Advies voor mensen die twijfelen om dit te gaan gebruiken en gemotiveerd worden door sale punten en advertenties.

Ikzelf heb dit spul 4 weken gebruikt, in het begin merkte ik er iets van en ik ben er sterker en vooral dikker van geworden. Na de 3e week kreeg ik last van allerlij rare verschijnselen zoals hoofdpijn , snachts wakker worden met tintelingen in me handen ( net alsof je er op hebt geslapen..) misselijkheid en depressief. Ik ben er mee gestopt en de klachten waren na 3 dagen voorbij. Ik weet dat ieder mens anders reageerd, maar ik wilde toch even mijn ervaring met dit product delen.

dan heb je er toch 'iets' van gemerkt, dikke brol!

by the way, welcome, monster 1ste post :D

salut allemaal,

Welkom!!:)
Jemig, dat klinkt niet best zeg.
Heb je een verleden met soortgelijke klachten, of kwam dit alles uit het niets?
Najah, als het na 3 dagen voorbij is lijkt het me ook wel duidelijk wat de oorzaak is.
Maar vind het nogal wat.:(

ik heb nooit van dit soort klachten gehad, maat van me had exact hetzelfde met tevens een verhoogde bloeddruk. Zijn allebij gelijk ermee begonnen.
Ik train nu 29 maanden 4 keer per week dus ik ben wel wat gewend maar deze rotzooi hoeft van mij niet meer.

sanca ik denk dat wij liever op een andere manier er iets van merken, maar ik wil gewoon even mijn ervaring laten weten.

Ik zie nu trouwens een Jonathan op die Testosting add. Zal hem de volgende keer als ik hem spreek eens vragen of hij die troep nou werkelijk gebruik of gebruikt heeft haha. Ben wel benieuwd wa ie daarop te zeggen heeft. Gewoon even om...:p

Toch jammer dat een bodybuilder zich leent om andere mensen voor te liegen. Die Jonathan stond een tijdje geleden in Muscle & Fitness met wat hij en zijn vriendin allemaal eten en gebruiken om zo'n figuur te hebben, en daar kwam echt geen testo-sting in voor. Maar ja, het is hetzelfde als dat je 3x per dag BSN True Mass neemt en net zo wordt als Ronnie Coleman...

Toch jammer dat een bodybuilder zich leent om andere mensen voor te liegen. Die Jonathan stond een tijdje geleden in Muscle & Fitness met wat hij en zijn vriendin allemaal eten en gebruiken om zo'n figuur te hebben, en daar kwam echt geen testo-sting in voor. Maar ja, het is hetzelfde als dat je 3x per dag BSN True Mass neemt en net zo wordt als Ronnie Coleman...

Jah, ben bang dat je dat altijd zal houden. Zie je met veel sporten he.
Hij heeft mij en een maat van me ook een exemplaar van dat blad meegegeven. Hij maakte zelfs nog een grap over al die reclame waar bla vol mee staat. Maar wat ik mij herinner ging dat artikel ook over cutten, dus over voeding. Is idd geen Testo-sting in te vinden.
Prima kerel verder. Erg bescheiden en zelfs een btje verlegen. Geeft face to face in ieder geval eerlijke adviezen:cool:

Laatst bewerkt:
heb dit spul ook geprobeerd, deed niets maar dan ook helemaal niets.
insu-stim zelfde verhaal.

revolution staat hier op de blacklist en komt er niet meer af.
quelle shit!

al zou hun whey topnotch zijn, dan nog vertik ik t om te kopen! :D
bovendien ben ik erg blij met Matrix 5.0 van Syntrax.

Snap het maar al te goed dat Jonathan het doet.
Die jongen moet ook aan zijn geld, supplementen en andere spullethjes komen voor zijn voorbereiding. Jammer dat daar dan misbruik van gemaakt wordt door zijn sponser die de meest onzinnige claims loopt te maken.

juist de whey twijfel ik nog aan, de rest heeft het verkorven

De whey is superchill voor goeie prijs. Vooral aardbei:lick:
Laatst bijna 5kg voor kleine E70,- Binnenkort banaan proberen.

Overigens niet de beste whey als je streng wil cutten, dan zou ik wel voor een ander gaan.

Maar wat ik mij herinner ging dat artikel ook over cutten, dus over voeding. Is idd geen Testo-sting in te vinden.
Dat kan, want op zulk moment is het vermelden van die producten ook niet betaalt. Dan zou je gek moeten zijn om het gratis te vermelden. Wilt niet zeggen dat hij het niet gebruikt op dat moment.

Meestal gebruiken atleten wel de producten die ze promoten, alleen gebruiken ze er een hele hoop andere producten naast die natuurlijk ook helpen, en dat wordt niet vermeld in advertenties.

Het is normaal dat men sponsors als deze gebruikt voor eigen inkomsten. Elke sporter heeft sponsors, en in BB zijn dat vooral supp handelaars. Whey of creatine promoten heeft overigens dan weinig zin, dat verkoopt toch wel. Het zijn de hype producten (vaak met hogere prijs) waar men als handelaar echt wat heeft aan dit soort reclame.

Verder is het aan de consument zelf om in te schatten hoe waardevol een product is natuurlijk, dat geldt voor alles wat je koopt.

Terug
Naar boven