MuscleMeat

Review Testo-Sting - Revolutions Nutrition

Beoordeling: star4.png - 98474 4/10 -- Afrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Verhoogt de vrije testosteron in het lichaamVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wekenHoe is de smaak van dit supplement? nvtWelke dosis heb je gebruikt? eerste 2 weken 4 tabs en daana 5 tabsWaar heb je het supplement gekocht? http://www.body-health.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? GeenWat heb je voor dit supplement betaalt? €39.50Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee
Mijn review Heb dit dus 4 weken gebruikt, andere supplementen die ik erbij genomen heb zijn,creatine,glutamine,whey en een multivitamine + goed vreten.

ervaarde de eerste 2 weken een lichte pomp die de hele dag aanhield en een beter gevoel van welzijn. training was ik iets sterker (placebotrip) en ik sliep iets vaster.
Na de 2de week de dosis met 1 tablet verhoogt aangezien de pomp verdween,deze kwam echter niet meer terug zoals ik hem hiervoor gevoeld had. tijdens de training werd ik wel sterker maar dat kan net zo goed door de creatine komen.

De weegschaal gaf na 4 weken 1 kilo zwaarder aan ,dit komt denk ik eerder door een goed voedingsbeleid dan door dit supplement.

Mijn mening over dit supplement is, besteed je geld aan goede voeding en niet aan dit!

testosting.jpg - 1997

testosting02.jpg - 2039

Ik heb een hele tijd terug deze testostings geprobeerd. Was toen net nieuwe, en nog weinig reacties van mensen te vinden.
Ik merkte er niet heel veel van. Ik heb wel heel serieus getrained en goed op mn voeding gelet toen ik de testostings nam. Ik ben in die periode wel een paar kilo aangekomen, maar of het daadwerkelijk door de pillen kwam???
Paar vrienden uit de sportschool namen het ook, die zijn na een paar weken gestopt omdat ze het rotzooi vonden. Ik hoor veel verschillende reacties ervan.
Ik zou zeggen, lees de verschillende reacties en trek zelf je conclusie!

Testo-sting is goed voor mensen +40 ofzo niet voor jongere..

ik ben 45...heb testosting forte twee maanden genomen....kon zowel mijn geld aan de arme negertjes geven....die gingen teminste
wat sterker worden.

ik ben 45...heb testosting forte twee maanden genomen....kon zowel mijn geld aan de arme negertjes geven....die gingen teminste
wat sterker worden.

mja tegen mij zeiden ze, enkel pakken als je 40+ bent :D dus jah dan werkt het blijkbaar voor zo goed als niemand ;)

Heb endostim met insustim en humanobol en testo sting gebruikt, en dat werkte zeker wel!!! Misschien dat ze samen beter werken. 1 plus 1 is 3. Ik denk dat je sowieso niet te veel mag verwachten van 1 bepaald product. Ik ging van 90 naar 92 maar ben ook vet en of vocht verloren. Dus in de spiegel was het resultaat duidelijk. Heb het 4 weken gebruikt. Misschien niet goedkoop voor een maandje, maar liever zo dan een echt kuurtje. Maar dat is mijn mening.

Terug
Naar boven