MuscleMeat

Review Testo-Sting - Revolutions Nutrition

Beoordeling: star4.png - 98474 4/10 -- Afrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Verhoogt de vrije testosteron in het lichaamVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wekenHoe is de smaak van dit supplement? nvtWelke dosis heb je gebruikt? eerste 2 weken 4 tabs en daana 5 tabsWaar heb je het supplement gekocht? http://www.body-health.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? GeenWat heb je voor dit supplement betaalt? €39.50Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee
Mijn review Heb dit dus 4 weken gebruikt, andere supplementen die ik erbij genomen heb zijn,creatine,glutamine,whey en een multivitamine + goed vreten.

ervaarde de eerste 2 weken een lichte pomp die de hele dag aanhield en een beter gevoel van welzijn. training was ik iets sterker (placebotrip) en ik sliep iets vaster.
Na de 2de week de dosis met 1 tablet verhoogt aangezien de pomp verdween,deze kwam echter niet meer terug zoals ik hem hiervoor gevoeld had. tijdens de training werd ik wel sterker maar dat kan net zo goed door de creatine komen.

De weegschaal gaf na 4 weken 1 kilo zwaarder aan ,dit komt denk ik eerder door een goed voedingsbeleid dan door dit supplement.

Mijn mening over dit supplement is, besteed je geld aan goede voeding en niet aan dit!

testosting.jpg - 1997

testosting02.jpg - 2039

Meestal gebruiken atleten wel de producten die ze promoten, alleen gebruiken ze er een hele hoop andere producten naast die natuurlijk ook helpen, en dat wordt niet vermeld in advertenties.

Verder is het aan de consument zelf om in te schatten hoe waardevol een product is natuurlijk, dat geldt voor alles wat je koopt.

Ik geloof dus inderdaad niet dat die kerel ook maar enig voordeel heeft gehad van dit stierepoep product!!:P
En voorzover ik weet heeft hij een deal met Promoteus;)

De waarde van dit product schat ik op -10

Ik geloof dus inderdaad niet dat die kerel ook maar enig voordeel heeft gehad van dit stierepoep product!!:P
En voorzover ik weet heeft hij een deal met Promoteus;)

De waarde van dit product schat ik op -10

ik heb er 2 doosjes van genomen, eerst dacht ik iets te merken, maar het doet geen zak!

voor mij een dikke no-go

testo-sting werkt! punt!

ff serieus hoe lang gaan jullie het nog over die waardeloze crap hebben ???

zolang de database nog niet vol is....

Wat een prachtig iets toch, die product reviews:D
Ik hoop dat veel mensen hier hun voordeel mee doen.

Dat jullie er niets van merkten komt gewoon door het omgekeerd-placebo-effect (je leest hier dat het niet werkt en dus gaat het ook niet werken) :D

haha! ja dat zal het zijn :D

Testosting is niks anders dan brandnetelwortel capsules ook te koop op Swanson.com voor weinig :knipoog:
Het heet daar stinging nettle root.

Voor de slaap was die super. Voor de rest had ik geen reviews gelezen eigenlijk. Ik geloofde erin, maar het stelde me teleur. Had zelfs niet een placebotrip. :(

Dat jullie er niets van merkten komt gewoon door het omgekeerd-placebo-effect (je leest hier dat het niet werkt en dus gaat het ook niet werken) :D

:roflol:

ik kocht die testo-brol meteen toen hij uitwas, zo goedgelovig als ik was om zn wonderbaarlijke werking kocht ik meteen 2 doosjes, na een weekje of 2 begon ik al te twijfelen of het nu iets deed of niet, en toen mn 2de doosje bijna leeg was, las ik al de negatieve reacties hier :o

Eigenlijk snap ik niet waarom dit soort rotzooi nog steeds verkocht mag worden in nederland. Had laatst een docu (keuringsdienst van waren) gezien van op nl3, ging over vitamine preperaten e.d. Op een gegeven moment gingen ze bij een of ander instituut langs wat verpakkingen en reclame controleert op claims e.d.
Heel veel mag gewoon niet, en als ik deze advertenties lees en b.v. de text lees die bij zo'n product staat op b.v. body en fit shop of anderen. Met text als "Je weet niet wat je overkomt met dit product, je scheurt uit je kleren. 400% meer spierwinst, 4 tot 5 kilo spierwinst in een maand" enz enz. Snap ik niet dat dat wel mag.

En met betrekking tot al die mensen die dat soort producten aanbevelen in die fantastische reclame's, kunnen wat mij betreft een dikke vette naald in hun reet steken!

Dat je geld moet verdienen prima, dat moet ik ook. Maar met leugens en bedrog? Nee zover zou ik niet gaan. Dus dat soort Bb'ers hoeven van mij geen sympatie en respect te verwachten.

ik gebruikte het ook en ervaarde er een mini pomp van en dat is dan echt wel het eenigste 4weken geleden heb ik endo-stim geprobeert (zoals je wel weet is dit het andere super product van revo nutri) en het was al even waardeloos met andere woorden rn heeft de laatste euro al gekregen van mij

Ze lijken er dan ook mee gestopt te zijn precies. Grappige is ook hun verpakking, dat ze het laten gelijken op een of ander medicijn.

Eigenlijk snap ik niet waarom dit soort rotzooi nog steeds verkocht mag worden in nederland. Had laatst een docu (keuringsdienst van waren) gezien van op nl3, ging over vitamine preperaten e.d. Op een gegeven moment gingen ze bij een of ander instituut langs wat verpakkingen en reclame controleert op claims e.d.
Heel veel mag gewoon niet, en als ik deze advertenties lees en b.v. de text lees die bij zo'n product staat op b.v. body en fit shop of anderen. Met text als "Je weet niet wat je overkomt met dit product, je scheurt uit je kleren. 400% meer spierwinst, 4 tot 5 kilo spierwinst in een maand" enz enz. Snap ik niet dat dat wel mag.

Jammer hoe al die veelal jonge pikkies worden opgelicht. Zo liep ik laatst van me ff met een maat de body en fitshop binnen. Staat er verdomme een werkelijk enorme stelling met die revolutions medicijnverpakkingen voor de toonbank. In gedachten probeerde ik me voor te stellen hoeveel jonge onwetende sporters geript gaan worden met die troep. Daar kun je als verkoper toch ook niet achter kunnen staan zeg met die vuile gladde praatjes:yawn:

Revolutions mag die whey en hun andere troep ook in hun reet steken. Bestel volgende week wel Powersupplements en andere mensen die eerlijke zaken doen:D

In de suppl shop hebben ze het mij afgeraden, ze zeiden "is voor oude venten zonder testosteron en ook geen zin meer hebben in coïtus" :roflol:

Terug
Naar boven