- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Yep en kben gewoon nieuwschierig of iemand het kent .
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep en kben gewoon nieuwschierig of iemand het kent .
Dan is het ook beter tyrosine te nemen ipv L-dopa?
Maar als je bv. 200mg L-tryptofaan neemt is het normaal dat je niet hetzelfde aan 5-htp neemt. Dus het probleem (buiten vervuilde supps) is dat mensen teveel 5-htp kunnen nemen. En een teveel aan L-tryptofaan wordt dan gereguleerd zodat er niet teveel serotonine ontstaat.
Zelfde voor tyrosine en L-dopa dan?
dit stukje vond ik van deze site: http://www.bluelight.ru/vb/threads/...mg-No-prior-experience-Blissing-Out-On-Mucuna
groene thee extract? welke supp is dat?
je kan toch niet zeggen dat zoveel mg trypto gelijk staat aan zoveel mg 5htp?
because tryptofaan niet 100% omgezet word naar 5htp. (dacht ik)
dit stukje vond ik van deze site: http://www.bluelight.ru/vb/threads/614145-Mucuna-Pruriens-%28extract%29-400mg-No-prior-experience-Blissing-Out-On-Mucuna
groene thee extract? welke supp is dat?
je kan toch niet zeggen dat zoveel mg trypto gelijk staat aan zoveel mg 5htp?
because tryptofaan niet 100% omgezet word naar 5htp. (dacht ik)

L-dopa is in principe ook niet goed, L-tyrosine zou een betere oplossing zijn. Ben dit wat verder aan het onderzoeken.
Kost toch niet zo veel.ik neem op dit moment A-HD wat eigenlijk een oestrogeenverlager/testbooster is.
kan het zijn dat ik hierdoor pijn in mijn schouder heb gekregen?
oestrogeen beschermd toch de gewrichten dacht ik?
Kan ik dan beter stoppen met A-HD?.
ik neem op dit moment A-HD wat eigenlijk een oestrogeenverlager/testbooster is.
kan het zijn dat ik hierdoor pijn in mijn schouder heb gekregen?
oestrogeen beschermd toch de gewrichten dacht ik?
Kan ik dan beter stoppen met A-HD?
---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 15:01 ----------
L-tyrosine heb ik wel eens geprobeerd om meer energie te krijgen, maar daar voelde ik niks van...
hoe zit het met creatine eigenlijk? kan dat gecombineerd worden met bijv tyrosine of andere producten?
aangezien creatine ook een neurotransmitter is en 80% gebruikt word door bb'ers, is het denk ik wel verstandig om vaker daarmee rekening te houden in dit topic om ongelukken te voorkomen.
(ook al valt creatine niet onder test-boosters)
laaaawd