MuscleMeat

Breaking News NIEUW: De beste NO-Booster om strak te trainen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beta-alanine is alleen interessant voor duursporters.

Als ik het goed begrijp zou je dit iedere dag moeten innemen en niet zoals de meeste NO-boosters alleen voor de training.

Placebo.

Omdat je niet in de juiste rep-range zit van kracht maar in die van duursport.

Beta-alanine is iets die zich moet opbouwen in je lichaam dus als je na 1 dag al zwaardere training neerzet zit het in je hoofd.

Het is te combineren. Maar als je doel is vet te verbranden dan zal carnitine waarschijnlijk geen extra effect bij je hebben. Voor jongere mensen lijkt er geen toegevoegde waarde te zijn van carnitine. Voor oudere mensen mogelijk wel.
Ik heb omstreeks 1995 de literatuur mbt dit onderwerp eens bekeken. Als ik me goed herinner was toen aangetoond dat jonge proefpersonen geen baat hebben bij carnitine voor de vetverbranding.

Kris :)

l-carnitine tartraat zou wel voor een verhoging van androgene receptors zorgen, wat wel interessant is voor krachtsporters

Ik supplementeer het een aantal dagen maar vandaag voor het eerst 2caps een half uur voor m'n training genomen....WOW wat een lekkere pomp zonder dat die pijnlijk of hinderlijk werd!

• Topic Starter Topic Starter
Ik supplementeer het een aantal dagen maar vandaag voor het eerst 2caps een half uur voor m'n training genomen....WOW wat een lekkere pomp zonder dat die pijnlijk of hinderlijk werd!

Cool! Ik heb er net ook weer twee genomen voor de training en kreeg even het idee dat ik beta alanine op had (grappige huidsensatie), ik kreeg (voordat ik begon met trainen al) een gevoel alsof ik moest blozen, ik werd er in ieder geval 'warm' van. Maar bij beta alanine zijn het meer prikjes, bij de citrulline voelt het anders.

Jaap

Het effect is voor mij alleen merkbaar als je het redelijk dicht voor je training neemt want ik wilde de dosis al gaan verhogen. Dus voor de verwachting van een booster zou ik dat wel bij het aanbevolen gebruik zetten.

Het effect is voor mij alleen merkbaar als je het redelijk dicht voor je training neemt want ik wilde de dosis al gaan verhogen. Dus voor de verwachting van een booster zou ik dat wel bij het aanbevolen gebruik zetten.

Bedankt voor je feedback en de tip!

Japan ligt plat, wat nu?

Ik weet niet in welk deel van Japan de fabriek staat. Het hoofdkantoor van de producent staat in ieder geval niet in het getroffen gebied.

We hebben een flinke voorraad, dus we kunnen voorlopig gewoon blijven leveren.

Kris

Zou graag wat meer informatie willen zien tegenover Citrulline Malate.
Voornamelijk kwa uithoudingsvermogen booster, welke zou beter zijn?

Laatst bewerkt:
Zou graag wat meer informatie willen zien tegenover Citrulline Malate.
Voornamelijk kwa uithoudingsvermogen booster, welke zou beter zijn?

Er is geen vergelijkend onderzoek gedaan tussen pure citrulline en citrulline malaat. Losse L-malaat heeft in ieder geval een positief effect op het uithoudingsvermogen van muizen:
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/56_213-pdf.661744/
http://www.ergogenics.org/324.html

Helaas bevatten de meeste goedkope citrulline malaat supplementen geen L-malaat maar een 50/50 mengsel van L-malaat met D-malaat. D-malaat is een stof die niet van nature in onze stofwisseling voorkomt.

In plaats van die elcheapo supplementen kan je naar mijn idee beter pure L-citrulline nemen met een of twee glazen appelsap. Appelsap bevat behoorlijk wat L-malaat.

Bijlagen

Er is geen vergelijkend onderzoek gedaan tussen pure citrulline en citrulline malaat. Losse L-malaat heeft in ieder geval een positief effect op het uithoudingsvermogen van muizen:
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/56_213-pdf.661745/
http://www.ergogenics.org/324.html

Helaas bevatten de meeste goedkope citrulline malaat supplementen geen L-malaat maar een 50/50 mengsel van L-malaat met D-malaat. D-malaat is een stof die niet van nature in onze stofwisseling voorkomt.

In plaats van die elcheapo supplementen kan je naar mijn idee beter pure L-citrulline nemen met een of twee glazen appelsap. Appelsap bevat behoorlijk wat L-malaat.

Ik vermijd geconcentreerde fruitsappen liever, hebben jullie toevallig geen L-malaat poeder/caps liggen?

Bijlagen

Ik vermijd geconcentreerde fruitsappen liever, hebben jullie toevallig geen L-malaat poeder/caps liggen?

Nope helaas. Maar ik heb al van een klant vernomen dat hij ook met de pure L-citrulline een flinke boost in uithoudingsvermogen bij krachttraining bemerkt.

Side note: de erecties zijn ook niet mis!

Ik had van Powersupplements een sample gekregen (waarvoor bedankt!) op zich heb ik er niet zo veel van gevoeld (dan moet ik er wel bijzeggen dat ik van geen enkele no-booster iets voel), behalve dit dan :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Dat klopt (sorry voor dubbelzinnigheid :rolleyes:)

:roflol: :roflol: :roflol:

Side note: de erecties zijn ook niet mis!

Ik had van Powersupplements een sample gekregen (waarvoor bedankt!) op zich heb ik er niet zo veel van gevoeld (dan moet ik er wel bijzeggen dat ik van geen enkele no-booster iets voel), behalve dit dan :roflol:....

Als je er geen betere pomp van krijgt maar wel betere erecties, dan is NO productie het probleem niet. Dan ben ik geneigd te denken dat je ofwel te weinig eet of dat je een ultra duursport type bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven