AndroidHealthClinic

Testosteron subcutaan injecteren

Halfwaarde tijd blijft toch hetzelfde. Sub of im.
En waarom zou je zo minder pieken hebben?
Btw, als je minder hoge pieken zou hebben heb je juist meer kans op oestrogene bijwerkingen...

Hey, ja ik heb ervaring met subQ.
Ik deed maar een halve ml per plek.
Het gaf soms inderdaad een onderhuids verhard stukje wat over de dagen wegtrok.
Voor de rest vrij pijnloos en makkelijk te zetten vergeleken met IM.
Ik zou dit alleen aanraden als je maar 1ml of minder moet zetten (korte ester of cruise bijvoorbeeld).
Moet wel zeggen dat ik wat later ontdekte hoe prettig delt prikjes zijn met een hele kleine naald, sinds dien doe ik bijna nooit meer subQ.
Alleen met HG gear moet je heel hard drukken omdat de olie dikker is, dat kan wel lastig zijn in delt wanneer je het bij jezelf doet.

Hey, ja ik heb ervaring met subQ.
Ik deed maar een halve ml per plek.
Het gaf soms inderdaad een onderhuids verhard stukje wat over de dagen wegtrok.
Voor de rest vrij pijnloos en makkelijk te zetten vergeleken met IM.
Ik zou dit alleen aanraden als je maar 1ml of minder moet zetten (korte ester of cruise bijvoorbeeld).
Moet wel zeggen dat ik wat later ontdekte hoe prettig delt prikjes zijn met een hele kleine naald, sinds dien doe ik bijna nooit meer subQ.
Alleen met HG gear moet je heel hard drukken omdat de olie dikker is, dat kan wel lastig zijn in delt wanneer je het bij jezelf doet.
HG gear is over het algemeen juist dunner

Zet gewoon in quads met 0.6x30 of 0.6x25. Voel je niks van en kan je perfect 'controleren' en zien. Wat het voor mij ook al minder eng heeft gemaakt in het begin :p maar prik dan ook maar e5d. Als ik korte esters ga gebruiken zal ik wel moeten rouleren naar schouders ofzo

Ik denk dat, juist als het je eerste kuur is, het gewoon lekker simpel moet houden. Je eerste kuur blijft nooit je eerste kuur, dus beter maar gewoon door de zure appel ff heen en in je spier injecteren. Het is niet voor niets dat 99,99% van alle BB dit doet ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik er nu tegen aankijk moet ik het inderdaad simpel houden, 500 mg test-e, injecteren in quads
met deze naalden:

Zet gewoon in quads met 0.6x30 of 0.6x25. Voel je niks van en kan je perfect 'controleren' en zien. Wat het voor mij ook al minder eng heeft gemaakt in het begin :p maar prik dan ook maar e5d. Als ik korte esters ga gebruiken zal ik wel moeten rouleren naar schouders ofzo

Thanks voor alle tips!

IM injecteren is echt veel makkelijker en minder pijnlijk dan je denk. Je moet gewoon letterlijk recht in jezelf injecteren. That's it.

Beste .

Ik heb het uit interesse een 6 weken lang geprobeerd . Opbouwend van 0,25 tot 0,50 ml per injectie .
Is mogelijk maar er ontstaan meerdere verhardingen welke zeker tot 14 dagen voelbaar en gevoelig kunnen zijn . Hoe meer inhoud per injectie hoe langer voelbaar ( en zichtbaar ) .
IM is veel fijner !

Succes man .

Gr Lauwtje

Terug
Naar boven