AndroidHealthClinic

Testosteron?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jimbo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Testoviron Enanthaat
1 amp / 250 mg

Testosteron Propionaat
10 amps / 100 mg

Testosteron Cypionaat
10 ml / 200 mg per ml

Tetsosteron Undeconaat
60 tabs / 40 mg

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen al die verschillende Testosteron dingen hierboven en welke het meest geschikt is om uberhaupt te gebruiken als beginnerskuur, icm een ander product.

Testoviron Enanthaat
1 amp / 250 mg

Langwerkende ester, wordt om de 5-7 dagen geinjecteerd en is derhalve erg gemakkelijk, nadeel eraan dat als je sides krijg het 3 weken in je lichaam zit nog, dus effe gauw stoppen is er niet bij.

Testosteron Propionaat
10 amps / 100 mg

Kortwerkende ester, dagelijks of om de dag geinjecteerd, veel injecties, niks voor beginners zou je zeggen, maar... mocht je sides krijgen en het wort te erg en je moet stoppen, het is vrij vlot uit je lichaam. dus op de vraag voor beginners? ja en nee.. je leert wel meteen injecteren, de vuurdoop krijg je meteen.

Testosteron Cypionaat
10 ml / 200 mg per ml

Langwerkende ester, wordt om de 5-7 dagen geinjecteerd. Werkt bijna hetzelfde als enth. denk dat de meeste geen verschil zullen merken.

Tetsosteron Undeconaat
60 tabs / 40 mg

Ook wel bekend als andriol, geen 17AA steroide, opname gaat via het lymfeklierstels als ik het goed heb. Opame is meen ik erg matig waardoor grote doseringen nodig zijn voor een goed effect en het dus een hoop eurootjes kost.

ik heb een vraag ik merk dat dat ik beter reageer.
Op deze combi sustenon en testosteron enanthaat.
Ik spuit dan 500 me sust en 500 testo .

Dit werkt beter bij dan deca test of deca sust.
Heb ook al en paar geprobeerd een only kuurtje met testo of sustenon maar hiel ook niet.

Ik merk dat ik meer kan tillen met alles.

test enathaat en sustanon samen Waarom?
zijn allebei testosteron

Wat een k*tkick zeg, dit topic is dik 3 jaar oud...

/edit:
4 dus. :o

2007-2003 = 4.

Tnx Brutez. :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven