MuscleMeat

Thailand

Rnn91

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Yo,

Over enkele weken ga ik 3,5 week reizen in Thailand.

Ik wil in de ochtend mijn eiwitshakes blijven nemen, aangezien mijn partner later wakker is en dan pas samen gaan ontbijten. Alleen ik kan op internet nergens vinden of je whey mag meenemen in je koffer? Ik zie ook nergens dat het niet mag? Zijn er mensen die hier uitsluitsel over kunnen geven.

Zijn er anders mensen die weten of het makkelijk is om aan whey te komen in Thailand? Lees soms dat het zelfs bij de apotheek te koop is? Iemand hier ervaring mee?

Zijn er producten te koop als melk, kwark, noten (cashey, walnoten of amandelen) en dozen eieren?

Als vervanger voor Brinta/havermout schijnt er Oatmeal te bestaan in Thailand? Klopt dit?

Voor de rest wil ik me toch wel gaan uitleven qua voeding in Thailand, aangezien het voornamelijk rijst met vis en kip is. Alleen zou basis producten willen blijven gebruiken in Thailand zoals shakes, eieren, kwark en noten.

Ik hoor het wel.

greets

Ja mag je meenemen. Maar, waarom zou je. In Thailand is eten spotgoedkoop. Ga lekker een visje oid halen. De meeste mensen daar hebben niet eens een keuken, eten word vaak alleen buiten de deur gedaan.

Ik neem altijd samples whey mee op vakantie, je kan natuurlijk ook een kleine verpakking meenemen, zolang de verpakking nog niet open geweest is is het geen probleem, toen ik in februari naar barbados ging had ik 16samples en een kilozak ricepowder bij.

Ja mag je meenemen. Maar, waarom zou je. In Thailand is eten spotgoedkoop. Ga lekker een visje oid halen. De meeste mensen daar hebben niet eens een keuken, eten word vaak alleen buiten de deur gedaan.
Niceee, a bodybuilders heaven...

Waarschijnlijk omdat het met buiten de deur eten moeilijk is om aan je macro's te komen zonder daadwerkelijk ver over je kcal overschot heen te gaan. Wat ik bedoel is dat als je je minimum aantal eiwitten wilt behalen door in restaurants/lunchrooms etc. te eten je daar ook minstens zoveel carbs/vetten bij krijgt dat je telkens ver over je behoefte heen gaat zitten (Al bestel je vis met rijst krijg je vaak naar verhouding veel meer carbs dan protein, en telkens vis met rijst te bestellen en de helft van de rijst te laten liggen is ook nogal krom), dan kan het makkelijk zijn om 's ochtends ook gewoon een lean protein bron te hebben.

Tenminste, ik denk dat TS dat bedoelt. Of het daadwerkelijk zo is in Thailand, heb ik geen idee.

Tot nu toe is iedereen die ik ken/heb horen vertellen dat ze 3-4 weken naar Thailand zijn geweest enorm afgevallen, zowel in spiermassa als in vet, dus ik denk dat een extra protein bron meenemen geen kwaad zou kunnen. Kan ook toeval zijn van de ervaringen die ik heb meegekregen van naasten.

• Topic Starter Topic Starter

Aangezien ik altijd om 07.00/08.00 wakker ben en mijn partner pas rond 9-10 uur. Lijkt het mij verstandig om als ik wakker word, gewoon een shake te knallen en daarna pas te ontbijten met mijn partner samen.

Ik weet dat je binnen de EU whey gewoon kan vervoeren zonder problemen, alleen buiten de EU kan ik hier niks over vinden.
Ik was van plan een vakantie doosje van Body en Fit te halen, variety pack met 12 verschillende smaken (2x). Zou ik dit in mijn koffer mee kunnen nemen zonder op problemen te stuiten met de Thaise douane

Aangezien ik altijd om 07.00/08.00 wakker ben en mijn partner pas rond 9-10 uur. Lijkt het mij verstandig om als ik wakker word, gewoon een shake te knallen en daarna pas te ontbijten met mijn partner samen.

Ik weet dat je binnen de EU whey gewoon kan vervoeren zonder problemen, alleen buiten de EU kan ik hier niks over vinden.
Ik was van plan een vakantie doosje van Body en Fit te halen, variety pack met 12 verschillende smaken (2x). Zou ik dit in mijn koffer mee kunnen nemen zonder op problemen te stuiten met de Thaise douane

Is geen probleem, ik ga bijna elk jaar naar Azie met een grote zak poeder. Meestal gainer.

Geen b&f shit bestellen man, bestel dan bij xxl.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon meenemen man maar ik zou enkel het nodige meenemen. Een hond kan wel degelijk whey van coke onderscheiden hoor! :p

Ik zorgde er altijd voor dat ik whey met chocoladesmaak mee nam naar het buitenland omdat die naar chocola ruikt en bruin is. Nooit problemen gehad in India, Brazilie, Algerije, Uzbekistan etc...

Ik kom net van thailand 3.5 week
dus als je vragen heb pm me maar :)

Whey heb ik zelf nergens gezien, noch oats... Supermarkten zijn meeste vrij klein met beperkt aanbod (ligt ook per plaats, naar welke plaats of plaatsen ga je?)

Of zorgen dat die luiwammes eerder van z'n nest komt.

Als je in Bangkok bent: in Skytrain-station Nana zit een goede supplementenshop die ook goede Whey verkoopt.

Terug
Naar boven