Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
19,6 and still thinking about bulking.... dat kan ook echt alleen met die lengte (jaloers)... stond ik op 19,6% was ik zo rond als een skippibal lol
Antwoord van yeremy komt toch nooit.
@j0eyv, goede ninja edit, allang gezien.
Matthijs92: lekker de pasta nemen die jij wilt nemen, zolang het in je macro's past is normale pasta prima. Geldt hetzelfde voor rijst, neem de soort die jij lekker vindt.
Het is belangrijk dat je genoeg eiwitten en vetten binnen krijgt, minimaal 1,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht en minimaal 0,6-0,8 gram vet per kg lichaamsgewicht. De rest vul je op met koolhydraten.
Hoe veel kcal je moet eten ligt aan je onderhoud. Als jij dit aantal kcal eet (wat volgens mij en iedereen wel hier, teveel is) en je komt meer dan 0,5 kg aan, dan moet je minder eten. Voor een bulk is 0,5 kg per week ongeveer een richtlijn. Aangezien je bang bent om vettig te worden zal ik meer richten op 0,3 kg per week, zodat je niet teveel vet aankomt.
Wellicht ook goed om na te denken of je liever niet wilt gaan cutten.
3500 is zat voor jou en gooi de suikers er uit. die zijn nergens goed voor.
Waarom neem je al die suikerbende (ontbijtkoek, dextrose) als je wilt groeien en niet te vet wilt worden?
En zelfs voor het slapen gaan pomp je je vol met fructose..... en magere kwark ...ook extra suikers. Neem gewoon volle kwark, stukken beter.
Pasta kan soms goed zijn, maar neem dan wel volkoren en kort gekookt. Zilvervliesrijst of basmatirijst lijkt me beter in jouw geval.

nope, niet de GI. Dat is de bloedsuiker index.
biochemische samenstelling.
Hoe heb je je vetpercentage gemeten? Wellicht is dat een onnauwkeurige meting geweest...
GI van producten zal niet denderend veel impact hebben tenzij je enkel dat product eet op lege maag. Maaginhoud en andere voedingsmiddelen zullen de verwerking / opname van voedingsstoffen ook beïnvloeden.