MuscleMeat

THC & anabolen

ronnie78

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Hallo iedereen,

Ik ben mezelf al een tijdje aan het bijscholen over steroiden omdat ik van plan ben het te gaan gebruiken volgend jaar. ikzelf train al een dikke 3 jaar, en ben op deze tijd al -+16kg spiermassa aangekomen. Mijn trainingsschema is goed en verandert om de 6 weken, mijn voeding is ook in orde, ik drink geen alcohol en rook geen sigaretten maar ik blow wel elke avond een jointje net voor ik ga slapen( dat zijn er soms ook 2 :p ). Ik maak me een beetje zorgen over de combinatie van wiet en steroiden. Ik zou graag als eerste kuur 500mg test-e(GG)/week + Nolvadex als nakuur nemen en dat voor 10 weken. Ik heb een theorie gelezen dat zegt dat thc je natuurlijke testo verlaagt, maar ik heb ook een theorie gelezen dat thc niets doet met je natuurlijke testo.. dus f*ck die theorie's! zijn hier mensen die ook blowen en al gekuurd hebben? zoja, zijn jullie gestopt met blowen tijdens de kuur?

waarom stop je niet blowen? rotzooi..

Toon doorzettingsvermogen en en inzet en laat die jointjes achterwegen.Dit kan bijna in de domste uitspraken ooit waarom blowen omdat je dan lekker slaapt ?.Of krijg je anders je calotjes niet binnen zonder vreetkick ?.Gewoon niet doen of het 1 of het ander.Ik zie ze wel eens op de gym die halve zombies met z'n jointjes.Houden een apparaat bezet en snappen niks.

• Topic Starter Topic Starter
Toon doorzettingsvermogen en en inzet en laat die jointjes achterwegen.Dit kan bijna in de domste uitspraken ooit waarom blowen omdat je dan lekker slaapt ?.Of krijg je anders je calotjes niet binnen zonder vreetkick ?.Gewoon niet doen of het 1 of het ander.Ik zie ze wel eens op de gym die halve zombies met z'n jointjes.Houden een apparaat bezet en snappen niks.

Bij mij is het vooral om goed te slapen, ik heb adhd en heb energie te veel, ook in de gym.. een halve zombie ben ik zeker niet.. een antwoord op mijn vraag ivm natuurlijke testo zou leuk geweest zijn..

Waarom zou je überhaupt inzitten met je natuurlijke test als je wilt gaan kuren?

Het zal zeker invloed hebben op je kracht.Test lijkt me sterk

wel daar heb je gelijk in, en ik ben daar eerlijk in ook. Als ik de avond ervoor wat veel geblowt heb, is het de dag erna wel een stuk lastiger in de gym. ik doe mijn oefening met het zelfde gewicht maar ik merk wel dat het me meer moeite kost, maar ik ken men grenzen ook in blowen en daar bedoel ik mee dat ik weet hoe dik mn joint moet zijn om goed te slapen en toch geen last te hebben de dag erna, maar het valt soms wel voor, vooral op maandag :)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 17:36 ----------

Waarom zou je überhaupt inzitten met je natuurlijke test als je wilt gaan kuren?

wel omdat ik gelezen heb dat thc je testo afbreekt. dus ik dacht dat thc en test-e misschien tegen elkaar zullen gaan vechten enzo misschien voor problemen zou kunnen zorgen

Laatst bewerkt:
Kan gerust, ben zelf ook met die combi groot geworden. Eet ook veel meer dan normaal, tijdens trainingen kan ik me beter afzonderen zonder concentratie verlies en slaap veel dieper.

Ken overigens meer bb-ers die elke dag blowen en de rest van de gym dwarven, het is echt niet zo dat blowers allemaal lopende takken zijn.

ik blow ook. groei prima.

blow alleen niet elke dag...
en geen hele joints maar gewoon paar trekkie's

heb tijdens me kuur ook geblowt
maar ook met mate.

verder drink en rook ik niet

Geheel los van de situatie: ik zou een vaporizer kopen wanneer je elke avond paft. Heb er zelf ook een, omdat ik altijd last van mn longen en keel kreeg. Je ademt thc damp in en wordt high zonder dat je de peuken/sjek/vloei waarmee je draait ook meekrijgt. Hele pure manier van roken en erg effectief. Ik word al knetter van de helft van wat ik normaal in een joint stop. Het is zo gigantisch minder slecht voor je dan normaal roken, echt een aanrader!

bedankt voor de reactie's, aangezien jullie het overleefd hebben ga ik me geen zorgen meer maken, ik ga gewoon tijdens de kuur het blowen beperken. Dat idee van de vaporizer lijkt me leuk, maar zoon ding kost toch 200€ of ben ik mis?

je moet je geen zorgen maken over je test levels terwijl je kuurt,die liggen to plat omdat je synthetische test toevoegt.
Ik zou mij daar eerder zorgen over maken als je naturel bezig bent ;)
En een jointje of 2 vind ik prima kunnen (heb vroeger zelf geblowd).
Maak je maar niet druk ;)

Geheel los van de situatie: ik zou een vaporizer kopen wanneer je elke avond paft. Heb er zelf ook een, omdat ik altijd last van mn longen en keel kreeg. Je ademt thc damp in en wordt high zonder dat je de peuken/sjek/vloei waarmee je draait ook meekrijgt. Hele pure manier van roken en erg effectief. Ik word al knetter van de helft van wat ik normaal in een joint stop. Het is zo gigantisch minder slecht voor je dan normaal roken, echt een aanrader!

Is een vaporiser niet pokkeduur?

je moet je geen zorgen maken over je test levels terwijl je kuurt,die liggen to plat omdat je synthetische test toevoegt.

Dit inderdaad , het is zwaar verwaarloosbaar.

Hey, bedankt voor je reactie. wat bedoel je met "Ik zou mij daar eerder zorgen over maken als je naturel bezig bent" ?

grtz

Test + Tren + THC = extreem zieke geile gedachten en fantasieën..

Test + Tren + THC = extreem zieke geile gedachten en fantasieën..

dat zal me vriendin graag horen :p ma die tren ga ik nog niet doen, ik ga gewoon beginnen met test-e om al eens kennis te maken met de spuit en verder zie ik wel :p

Terug
Naar boven