Krakatoa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.346
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 92kg
bedankt voor de reactie's, aangezien jullie het overleefd hebben ga ik me geen zorgen meer maken, ik ga gewoon tijdens de kuur het blowen beperken. Dat idee van de vaporizer lijkt me leuk, maar zoon ding kost toch 200€ of ben ik mis?
http://azarius.nl/headshop/vaporizers/electric_vaporizers/vaporizer_da_buddha/
Die heb ik. tis z'n geld echt DUBBEL en dwars waard. Nooit meer last van de keel of wat dan ook. Gewoon haast niet slecht voor je

ik ben inderdaad nog aan het "bij scholen" ik weet wel dat als je testo gebruikt dat je natuurlijke testo zo goed als volledig stil ligt maar ik dacht dat thc de werking van de test-e zou kunnen verminderen omdat het volgens die ene theorie testo zou afbreken, maar aangezien de meeste hier ook gegroeid zijn op thc + anabolen ga ik me hier geen zorgen meer over maken. In de gym vertellen ze mij dat ik beter test-e + deca zou nemen ipv test-e only maar dat lijkt me nogal heavy als eerste kuur, mijn doel is tussen de 90-95kg te wegen maar dit hoeft niet op een korte periode, daarom lijkt het mij verstandiger om test-e only te doen en zo hopelijk al een kilo of 4-5 te winnen, denk je dat dit haalbaar is met test-e only of toch die deca erbij doen?