XXL Nutrition

THC & anabolen

bedankt voor de reactie's, aangezien jullie het overleefd hebben ga ik me geen zorgen meer maken, ik ga gewoon tijdens de kuur het blowen beperken. Dat idee van de vaporizer lijkt me leuk, maar zoon ding kost toch 200€ of ben ik mis?

Is een vaporiser niet pokkeduur?

http://azarius.nl/headshop/vaporizers/electric_vaporizers/vaporizer_da_buddha/

Die heb ik. tis z'n geld echt DUBBEL en dwars waard. Nooit meer last van de keel of wat dan ook. Gewoon haast niet slecht voor je

Hey, bedankt voor je reactie. wat bedoel je met "Ik zou mij daar eerder zorgen over maken als je naturel bezig bent" ?

grtz

Wel, als je naturel bent, dan zou je test eventueel lager kunnen zijn omdat je lichaam minder test zou produceren, en niet omdat thc en test "met elkaar vechten ofzo" zoals jij hier ergens in dit topic zegt.
Maar als je kuurt, dan ligt je eigen testproductie toch stil, omdat je lichaam het niet nodig vindt er nog te produceren aangezien je er zoveel van buitenaf hebt. Dus dan zou het in principe niet veel uitmaken wat voor effect thc heeft op je eigen testproductie.

To be honest bro, je lijkt nogal n00b op dit gebied. Lees je maar wat meer in vooraleer je gaat kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Wel, als je naturel bent, dan zou je test eventueel lager kunnen zijn omdat je lichaam minder test zou produceren, en niet omdat thc en test "met elkaar vechten ofzo" zoals jij hier ergens in dit topic zegt.
Maar als je kuurt, dan ligt je eigen testproductie toch stil, omdat je lichaam het niet nodig vindt er nog te produceren aangezien je er zoveel van buitenaf hebt. Dus dan zou het in principe niet veel uitmaken wat voor effect thc heeft op je eigen testproductie.

To be honest bro, je lijkt nogal n00b op dit gebied. Lees je maar wat meer in vooraleer je gaat kuren.

Bedankt voor je reactie ;) ik ben inderdaad nog aan het "bij scholen" ik weet wel dat als je testo gebruikt dat je natuurlijke testo zo goed als volledig stil ligt maar ik dacht dat thc de werking van de test-e zou kunnen verminderen omdat het volgens die ene theorie testo zou afbreken, maar aangezien de meeste hier ook gegroeid zijn op thc + anabolen ga ik me hier geen zorgen meer over maken. In de gym vertellen ze mij dat ik beter test-e + deca zou nemen ipv test-e only maar dat lijkt me nogal heavy als eerste kuur, mijn doel is tussen de 90-95kg te wegen maar dit hoeft niet op een korte periode, daarom lijkt het mij verstandiger om test-e only te doen en zo hopelijk al een kilo of 4-5 te winnen, denk je dat dit haalbaar is met test-e only of toch die deca erbij doen?

grtz

4-5kg? Dude, dat lukt zeker met test only, zeker als het je eerste keer is.

Ik ben nu zelf ook bezig met mijn eerste kuur: 500mg test e per week. Ik zit nu in week 10 en ben al 13kg bijgekomen. Hier in mijn gym zitten ze ook steeds mijn kuur te bekritiseren: "jammer dat je er geen deca bijgenomen hebt", "test is niet iets om op zichzelf te nemen" ... en nog zo veel meer. DUDE, 13KG BIJGEKOMEN EN DAN NOG BEWEREN DAT TEST ONLY NIET GENOEG IS ???

Over het algemeen hebben de gasten in de sportschool er weinig verstand van. Enkele voorbeelden: niemand wist er wat aromasin was. Ze hebben het ook steeds over pregnyl, maar als je dan eens over HCG begint, weten ze niet waarover je het hebt lol

• Topic Starter Topic Starter
Harsh realities of livin' in the hood.

hood? zeg maar beirut.. ik ben precies op vakantie als ik door mijn raam kijk..

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 13:10 ----------

4-5kg? Dude, dat lukt zeker met test only, zeker als het je eerste keer is.

Ik ben nu zelf ook bezig met mijn eerste kuur: 500mg test e per week. Ik zit nu in week 10 en ben al 13kg bijgekomen. Hier in mijn gym zitten ze ook steeds mijn kuur te bekritiseren: "jammer dat je er geen deca bijgenomen hebt", "test is niet iets om op zichzelf te nemen" ... en nog zo veel meer. DUDE, 13KG BIJGEKOMEN EN DAN NOG BEWEREN DAT TEST ONLY NIET GENOEG IS ???

Over het algemeen hebben de gasten in de sportschool er weinig verstand van. Enkele voorbeelden: niemand wist er wat aromasin was. Ze hebben het ook steeds over pregnyl, maar als je dan eens over HCG begint, weten ze niet waarover je het hebt lol

lekker hoor, welk merk heb je?

gewoon lekker blijven blowen! je drinkt en rookt al niet.. je moet wel een beetje genieten haha !!

hood? zeg maar beirut.. ik ben precies op vakantie als ik door mijn raam kijk..

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 13:10 ----------

lekker hoor, welk merk heb je?

Merken mogen hier niet echt besproken worden, denk ik. Maar het is van een van de bekende beneluxmerken. Over het algemeen is de kwaliteit ervan goed. Jouw merk behoort ook tot die groep. ;)

ik blow ook en soms zelfs veel maar ik heb er geen last van om te trainen & co...ik heb een goeie 'drive' in me, misschien dat het bij sommige mensen hun 'spirit' negatief zal beinvloeden...niet hard genoeg doorgaan ofzo...

heel soms heb ik wel wat hartkloppingen, die ik er dan wel aan link, ....maar verder heb ik geen last van de combinatie trainen en wat blowen, nbeetje alcol soms...why not, met mate....pfff, ik ben geen pater...zelfs die zijn niet heilig !

Terug
Naar boven