MuscleMeat

The bodybuilder's nutrition Book DR FRANCO COLUMBU.

[/B]

klopt zeker je hoeft niet meer te nemen dat je lichaam nodig heeft afhankelijk van je gewicht doel en traningsintensiteit. maar tegenwoordig zijn er zoveel verschillende meningen dat je de bomen door het bos niet meer ziet.
ene zegt 1 gram per lbs lichaamsgewicht andere zegt 1.5 gram per kilo , dan hoor je weer 2 gram per lbs. en franco zegt 130 gram:D

Franco was ook maar anderhalve turf hoog :) (160 - 165 cm bij 90 kilo (klasse sub-200) en 90 * 1.5 is ... 135 .. .dussss :)

Lee Priest is overigens ook 5 foot 5 (165 cm) en die staat met iets van 97.5 kilo op het toneel)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik snap niet wat achterhaald hiermee te maken heeft Jezza. Als het voor hem toen werkte zal dat nu ook werken, menselijk lichaam is nou niet bepaald veranderd in die 25 jaar.

pfff hahaha dit stond precies in dit boek alleen in het engels:)

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 13:34 ----------

Franco was ook maar anderhalve turf hoog :) (160 - 165 cm bij 90 kilo (90 * 1.5 is ... 135 .. .dussss :))

ja maar hij heeft schema's gemaakt voor mensen met verschillende gewichtklasses. bijv 95 kg maar het dieet bevat weinig eiwit tenminste op de manier op wij het doen in vergelijking met. en weinig goeie vetten .

Het is niet omdat het een bekende BB is dat alles wat hij zegt heilig is/klopt. We hebben enorm veel geleerd sinds zijn tijd, en de BB na hem werden wel degelijk (sneller) groter, en niet alleen vanwege meer doping.

Verder moet je voeding afstemmen op je eigen lichaam, de ene heeft meer voeding nodig dan de andere. Het is complete nonsens om een prof BB die 100% meso is en dagelijks aan de AAS zat te gaan vergelijken met een naturel hardgainer natuurlijk.

Wie zegt dat hij de waarheid schrijft? Stond die onder ede? Verder schrijf ik dat iets best goed kan zijn maar waarom in achterhaalde gevallen niet gelijk het beste doen naar wat er nu bekend is, is je energie ergens in stoppen ook het meest effectief. Maar he, doe wat je wilt.

oh yeah right hij gaat een boek schrijven waarin brol word verkondigt ? come on zelf weet je dat dit natuurlijk bullshit is. het boek is erg goed verkocht en populair onder categorie '' bodybuilding and nutrition''.

ik denk dat wij wel overdrijven tegenwoordig met hoeveelheid eiwitten.

oh yeah right hij gaat een boek schrijven waarin brol word verkondigt ? come on zelf weet je dat dit natuurlijk bullshit is. het boek is erg goed verkocht en populair onder categorie '' bodybuilding and nutrition''.

ik denk dat wij wel overdrijven tegenwoordig met hoeveelheid eiwitten.
Is lezen nou ontzettend lastig voor je of ben ik niet goed in uitleggen? Weet je wat? Lees post van BigT.

Het is niet omdat het een bekende BB is dat alles wat hij zegt heilig is/klopt. We hebben enorm veel geleerd sinds zijn tijd, en de BB na hem werden wel degelijk groter, en niet alleen vanwege meer doping.

Verder moet je voeding afstemmen op je eigen lichaam, de ene heeft meer voeding nodig dan de andere. Het is complete nonsens om een prof BB die 100% meso is en dagelijks aan de AAS zat te gaan vergelijken met een naturel hardgainer natuurlijk.

klopt je hebt gelijk , dat ieder lichaam uniek is en wat voor jou werkt hoeft voor de andere niet te werken. ik ga dan ook niet natuurlijk de schema's aanhouden die in het boek staan want ik weet zeker dat ik dan geen progressie boek met zo weinig voedingsstoffen , je moet immers eten wat je nodig hebt in elke bepaalde fase . omdat te komen te weten moet je bronnen lezen en studeren en meer te komen te weten over hoe voeding in mekaar zit. er zit heel wat achter dan de meeste te denken te weten als je erin hebt verdiept

Minder vet eten verlaagt de anabole toestand van het lichaam, dat is natuurlijk niet erg als je aan de AAS zit.
Volgens mij is dit boek minder geschikt als je natuurlijk traint.

Voor hem zal zo een dieet inclusief aas een prima optie zijn. Voor mij zeker niet.

Zo weinig vet in een dieet, dan kan je me opvegen.

Ik ben ook niet iemand die heel goed reageert op melk ansich, maar vet van melk werkt wel heel goed in mijn huishouden. Heb dat niet kunnen evenaren met anderen vetten. Melk gaat er echt niet uit.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven