Fitness Seller

Shocking News The lockdown files.

Er zijn ontzettend veel paralelle samenlevingen in Nederland.

Ik vind het prima mbt scholing. Als Christelijk, Joods en islamitisch onderwijs mag zou ik niet weten waarom fvd onderwijs niet mag.

Jammer dat mensen het noodzakelijk vinden omdat het onderwijs zo verziekt is is een betere.
Gaat jouw kleintje t.z.t. eigenlijk naar zo'n Forumschool?

• Topic Starter Topic Starter
  • Haha
Waarderingen: Pren
Is er al iets concreets bekend over het curriculum van die FvD scholen?

Stel het onderwijs blijkt goed te zijn? Wat dan?
Ik heb het toch nergens over scholen, Baudet spreekt telkens over een parallelle samenleving, dat omvat veel meer.

Van wat ik weet in elk geval een eigen app, eigen scholen, eigen datingsite, eigen (crypto)munt een eigen Forumland.

Ok.

Dus nogmaals, stel zo'n forumschool doet het heel goed qua onderwijs. Heb je dan nog steeds een probleem met dit onderdeel?
Ik ben sowieso niet voor bijzonder onderwijs en zou liever alleen maat openbare scholen zien.

Verder gaat me niet on hun scholen, maar nogmaals om het creëren van een parallelle samenleving.

Ik ben sowieso niet voor bijzonder onderwijs en zou liever alleen maat openbare scholen zien.

Verder gaat me niet on hun scholen, maar nogmaals om het creëren van een parallelle samenleving.
Zoals al eerder gezegd zijn er al legio parallelle samenlevingen in dit land.

Kijk om je heen denk je dat die er nu al niet is?
Spelen jou kindjes ook met achmed of ali, misschien met jamal uit congo?

Het is weer typisch nederland om er een discussie van te maken als er een labeltje word aangehangen, terwijl in de realiteit dit gewoon overal al speelt.

Zoals al eerder gezegd zijn er al legio parallelle samenlevingen in dit land.
Zoals eerder gezegd vind ik dat niet goed.

Waar ligt voor jou de grens wat betreft kindermishandeling als gevolg van indoctrinatie?

Christenjugend

Ze zouden zware straffen moeten zetten op het indoktrineren van jonge kinderen. Ze zulke onzin wijsmaken beschadigd ze voor het leven, vind het maar kindermishandeling.

Heb ook totaal geen respect voor deze mensen. Waarom zou ik? Volgens hun geloof zal ik eeuwig branden in de hel, omdat ik niet in hun god geloof. Maar ik moet hun geloof wel respecteren? Haha ga toch weg met je onzichtbare man in de wolkjes, stelletje simpele zielen.

Spelen jou kindjes ook met achmed of ali, misschien met jamal uit congo?
Ja, wij hebben namelijk bewust voor een openbare school gekozen, waar zeker voor de gemeente waar wij wonen een flinke diversiteit aan kinderen zit.

Ik heb het al vaker gezegd, een bekrompen visie op de wereld krijgen (mijn) kinderen van van thuis uit wel mee.

Waar ligt voor jou de grens wat betreft kindermishandeling als gevolg van indoctrinatie?
Ik snap je vraag ten opzichte van de discussie niet.

Je hebt het nu over religieuze indoctrinatie, Forum is geen religie. Daarom ook mijn vraag dus, weet je hoe het curriculum eruit ziet? Zonder dat te weten kan je dus geen uitspraken doen over mogelijke indoctrinatie.

Misschien leren kinderen daar juist wel voornamelijk pragmatische dingen, iets dat steeds slechter wordt gedaan in het (basis)onderwijs.

Terug
Naar boven