Wel jammer dan dat de FVD het noodzakelijk vind om een parallelle samenleving op te richten.
Die zijn er al legio.
Heeft alles met menselijke cultuur en religieuze gedrags-trekjes te maken en zeer weinig met FVD.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel jammer dan dat de FVD het noodzakelijk vind om een parallelle samenleving op te richten.
Gaat jouw kleintje t.z.t. eigenlijk naar zo'n Forumschool?Er zijn ontzettend veel paralelle samenlevingen in Nederland.
Ik vind het prima mbt scholing. Als Christelijk, Joods en islamitisch onderwijs mag zou ik niet weten waarom fvd onderwijs niet mag.
Jammer dat mensen het noodzakelijk vinden omdat het onderwijs zo verziekt is is een betere.
Het wordt dat of anders een school met de Bijbel of een Islam-school, allesbehalve woke.Gaat jouw kleintje t.z.t. eigenlijk naar zo'n Forumschool?
Gaat jouw kleintje t.z.t. eigenlijk naar zo'n Forumschool?
Het Ibn Ghaldoun leek ons wel iets. Ik hoor er alleen maar goede dingen over.Het wordt dat of anders een school met de Bijbel of een Islam-school, allesbehalve woke.
Chinezen, Turken, Marokkanen, gereformeerden in de bible belt, Kampers, Hellmond, etc.Die zijn er al legio.
Heeft alles met menselijke cultuur en religieuze gedrags-trekjes te maken en zeer weinig met FVD.
Ik vind het gewoon geen goede situatie/ontwikkeling.Die zijn er al legio.
Is er al iets concreets bekend over het curriculum van die FvD scholen?Ik vind het gewoon geen goede situatie/ontwikkeling.
Ik heb het toch nergens over scholen, Baudet spreekt telkens over een parallelle samenleving, dat omvat veel meer.Is er al iets concreets bekend over het curriculum van die FvD scholen?
Stel het onderwijs blijkt goed te zijn? Wat dan?
Forumscholen vallen niet onder de parallelle samenleving?Ik heb het toch nergens over scholen, Baudet spreekt telkens over een parallelle samenleving, dat omvat veel meer.
Die zijn daar een onderdeel van.Forumscholen vallen niet onder de parallelle samenleving?
Ok.
Ik ben sowieso niet voor bijzonder onderwijs en zou liever alleen maat openbare scholen zien.Ok.
Dus nogmaals, stel zo'n forumschool doet het heel goed qua onderwijs. Heb je dan nog steeds een probleem met dit onderdeel?
Zoals al eerder gezegd zijn er al legio parallelle samenlevingen in dit land.Ik ben sowieso niet voor bijzonder onderwijs en zou liever alleen maat openbare scholen zien.
Verder gaat me niet on hun scholen, maar nogmaals om het creëren van een parallelle samenleving.
Kijk om je heen denk je dat die er nu al niet is?Verder gaat me niet on hun scholen, maar nogmaals om het creëren van een parallelle samenleving.
Zoals eerder gezegd vind ik dat niet goed.Zoals al eerder gezegd zijn er al legio parallelle samenlevingen in dit land.
Christenjugend
Ze zouden zware straffen moeten zetten op het indoktrineren van jonge kinderen. Ze zulke onzin wijsmaken beschadigd ze voor het leven, vind het maar kindermishandeling.
Heb ook totaal geen respect voor deze mensen. Waarom zou ik? Volgens hun geloof zal ik eeuwig branden in de hel, omdat ik niet in hun god geloof. Maar ik moet hun geloof wel respecteren? Haha ga toch weg met je onzichtbare man in de wolkjes, stelletje simpele zielen.
Ja, wij hebben namelijk bewust voor een openbare school gekozen, waar zeker voor de gemeente waar wij wonen een flinke diversiteit aan kinderen zit.Spelen jou kindjes ook met achmed of ali, misschien met jamal uit congo?
Ik snap je vraag ten opzichte van de discussie niet.Waar ligt voor jou de grens wat betreft kindermishandeling als gevolg van indoctrinatie?
Heeft Forumland dan ook al een curriculum?
Wat lekker deugend van je @Steks. Goed bezig.Ja, wij hebben namelijk bewust voor een openbare school gekozen, waar zeker voor de gemeente waar wij wonen een flinke diversiteit aan kinderen zit.
Ik stel echt een hele simpele vraag. Zo moeilijk is het allemaal niet. Maar ik kan er uit opmaken dat het antwoord neen is.