XXL Nutrition

Shocking News The lockdown files.

Misschien leren kinderen daar juist wel voornamelijk pragmatische dingen, iets dat steeds slechter wordt gedaan in het (basis)onderwijs.
Stel je voor, ze leren daar racistische vakken als bij voorbeeld rekenen (meer dan verhaaltjessommen), lezen, spelling, grammatica en netjes aan elkaar
schrijven.

Dan hoop je toch dat de inspectie ingrijpt!

• Topic Starter Topic Starter
Stel je voor, ze leren daar racistische vakken als bij voorbeeld rekenen (meer dan verhaaltjessommen), lezen, spelling, grammatica en netjes aan elkaar
schrijven.

Dan hoop je toch dat de inspectie ingrijpt!
Daarom wil ik die kleine van ons dus op het Ibn Ghaldoun zetten. Daar leren ze dat soort racistische zaken niet.

Ik vind het gewoon geen goede situatie/ontwikkeling.

Ik in principe ook niet, maar het voorziet blijkbaar in behoeften die mensen op dat vlak hebben.
De geschiedenis staat bol van de afsplitsingen en het ontstaan van parallelle levensstromingen gebaseerd op sub-cultuur, ideologie en religie.

Kijk alleen maar naar de verzuiling van de afgelopen 75 jaar in Nederland en wat er de afgelopen decennia gebeurt in rand-stedelijk gebied met moslim groeperingen.

Het idee van multiculturele integratie tot "one happy global family" klinkt ideaal op papier, maar is uiteindelijk een grote illusionaire utopie en dus een totale mislukking. (en dan druk ik me nog zachtjes cq. eufemistisch uit)

Ik in principe ook niet, maar het voorziet blijkbaar in behoeften die mensen op dat vlak hebben.
De geschiedenis staat bol van de afsplitsingen en het ontstaan van parallelle levensstromingen gebaseerd op sub-cultuur, ideologie en religie.

Kijk alleen maar naar de verzuiling van de afgelopen 75 jaar in Nederland en wat er de afgelopen decennia gebeurt in rand-stedelijk gebied met moslim groeperingen.

Het idee van multiculturele integratie tot "one happy global family" klinkt ideaal op papier, maar is uiteindelijk een grote illusionaire utopie en dus een totale mislukking. (en dan druk ik me nog zachtjes cq. eufemistisch uit)
Helemaal mee eens, maar als tegen antwoord jezelf op alle sociale vlakken afzonderen van anders denkenden (Lemmingen volgens TB) is wat mij betreft niet hét antwoord.

Helemaal mee eens, maar als tegen antwoord jezelf op alle sociale vlakken afzonderen van anders denkenden (Lemmingen volgens TB) is wat mij betreft niet hét antwoord.
Nee, maar tot op zekere hoogte wel weer begrijpelijk. Mijn hypothetische toekomstige kinderen zullen ook niet naar een zwarte school of een woke school gaan. En ik ga op de lange termijn ook niet in een buurt wonen waar ik zelf de minderheid ben.

Nee, maar tot op zekere hoogte wel weer begrijpelijk. Mijn hypothetische toekomstige kinderen zullen ook niet naar een zwarte school of een woke school gaan. En ik ga op de lange termijn ook niet in een buurt wonen waar ik zelf de minderheid ben.
Dit is toch gewoon gezond verstand lijkt mij.

• Like
Waarderingen: Pren
Dat is ook begrijpelijk, maar waarom iedereen denkt dat het mij om scholen gaat is mij een raadsel. Het gaat mij om volledige parallelle samenleving genaamd Forumland waar onder ander een eigen datings app, eigen valuta en ook scholen onder vallen.

Ik heb ook verhalen gelezen over FVD vacaturesites en FVD vakantiehuisjes/-parken.

Dat is ook begrijpelijk, maar waarom iedereen denkt dat het mij om scholen gaat is mij een raadsel. Het gaat mij om volledige parallelle samenleving genaamd Forumland waar onder ander een eigen datings app, eigen valuta en ook scholen onder vallen.

Ik heb ook verhalen gelezen over FVD vacaturesites en FVD vakantiehuisjes/-parken.
Waarom jij denkt dat we op pagina 4 opeens over Forum voor democratie en parallelle samenlevingen moeten gaan praten is mij een raadsel, daar ging de hele discussie helemaal niet over.

Screenshot_20230306-192738_Chrome.jpg

Random as f**k en dan klagen dat mensen je niet begrijpen.

Waarom jij denkt dat we op pagina 4 opeens over Forum voor democratie en parallelle samenlevingen moeten gaan praten is mij een raadsel, daar ging de hele discussie helemaal niet over.
Het was een reactie om iemand die (dacht ik) het een probleem vind dat de politiek de bevolking polariseert om zodoende ongestoord veder te kunnen gaan.

Laatste opmerking, want anders ga ik de boel te veel vervuilen.
Daarna zie ik je weer in politieke topics.

Ik heb een sterk vermoeden dat FVD veel minder "parallel" is en meer tussen de mensen staat/bij hen aansluit dan je denkt.
In ieder geval is hun gedachtegoed een intrinsieke expressie bij een véél groter deel van de Nederlandse bevolking, dan de media ons wil doen geloven.

Politiek Den Haag en de gevestigde orde van partijen zoals D66, VVD, PvDA, Groenlinks en CDA...
DAT is pas een elitair parallel eiland in de samenleving.
Zij zijn met name diegenen die los zijn gezongen van de burgerlijke alledaagse realiteit.

"Wie zijn die mensen?"
Ze hebben amper nog een idee hebben wat er speelt onder Jan met de Pet.
Als je de politiek volgt en luistert naar debatten, dan komt dat keer op keer overduidelijk naar voren.

• Like
Waarderingen: Vonk
verkeerde topic

Of BBM, of Signal, of iets waar je niet met je in de media bekende foto plus naam staat.

Of misschien gek idee he, maar als je dan toch een wereldwijde conspiracy gaat voorbereiden, waarmee je doormiddel van een besmettelijk virus de bevolking van de volledige wereld wilt onderdrukken, en je de politieke leiders, doktoren, wetenschappers, ect van letterlijk alle landen in de wereld voor je laat werken, zou het dan niet redelijk logisch zijn dat je gebruik maakt van een volledig eigen ontwikkelde telecommunicatie die verder niemand kent?

Sorry maar als je deze Whatsapp screenshots voor waarheid aanneemt ben je toch wel ver heen hoor :roflol:

De appjes tussen Hugo en Sywert waren van vergelijkbaar niveau. Zo zal het onderling gewoon gaan.

Het wat extra bang maken van de bevolking is trouwens nog geen complot zoals jij deze beschrijft. Dit is ook gewoon in Duitsland bekend geworden. Bang maken om het volk wat meer in het gareel te krijgen.

• Like
Waarderingen: Vonk
'De waarheid' is voor jou alles wat alleen maar in een specifiek straatje valt waarin alles wat de overheid en media doet puur is om ons te onderdrukken en jouw leven minder makkelijk te maken.

Je wijst alles af wat daar niet in mee gaat en neemt de domste dingen aan als waarheid als het maar overeen komt met dat gedachtegoed.
:roflol:

'De waarheid' is voor jou alles wat alleen maar in een specifiek straatje valt waarin alles wat de overheid en media doet puur is om ons te onderdrukken en jouw leven minder makkelijk te maken.

Je wijst alles af wat daar niet in mee gaat en neemt de domste dingen aan als waarheid als het maar overeen komt met dat gedachtegoed.

Zelfs de NOS kwam met dit nieuws. UK nu dus ook (ja ja, mits waar, bewezen etc etc)

Verschil is nu enkel dat je de letterlijke app teksten kan lezen. Je kan ook enig voorstelling maken dat dit in Duitsland niet anders is gegaan. Hier zit verder toch geen vaag complot achter, ware het niet dat het een grote schande is zo met je volk om te gaan.

Dit verklaard misschien de onnozele grafieken met voorspelde ic opname die met omicron voor geen meter kon kloppen, jan 2022 en waar uiteindelijk niks van is uitgekomen. Of telkens Osterhaus, Koopmans en noem ze maar op met onrealistische doemscenario's terwijl in landen of staten in vs met zeer milde maatregelen geen verschil was in ernstig zieken. De kans dat ze dit bewust deden met leugens leek mij groter dan dat ze er met hun kennis zo naast konden zitten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven