XXL Nutrition

The muscles from (a town near) Brussels

Toerist

Cool Novice
Waardering
2
Hallo,

Hierbij stel ik me effe voor. Ik lees dit fora al een poosje maar heb tot dusver nog niet de behoefte gehad iets te posten.

Mischien kan iemand me wel een leuke tip geven over men fysiek dus post ik enkele foto's.

Ik ben 24 jaar, train reeds 4 jaar. Ik ben 1.80m en weeg 85 kg. Lichaamsvet? geen idee van ....

Alvast bedankt voor alle positieve of negatieve reacties!!

T

ps: bij interesse post ik later enkele oudere foto's om de progressie te kunnen zien.

Waar staan ze dan, mn beste toerist?
Welkom trouwens! Hoe kun je nu op een forum als dit geen behoefte hebben om te posten?

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit: nu werkt de laatste ook!

ziet er netjes uit. Goede borst zo te zien, schouders en traps alleen armen missen in verhouding wat massa.

Ziet er al netjes uit:thumbs:
Ben benieuwd hoe je benen er bij staan...
4e foto doet het bij mij trouwens niet.

voorlopig de laatste

zo te zien zijn de beentjes erg onderontwikkeld.

Borst, schouders en traps zien er erg goed uit! :thumbs:

Armen lijken wat minder goed ontwikkeld te zijn, en benen kan ik zo niet zeggen. Maar al met al zeer netjes bro! En die zwoele blik in je ogen das natuurlijk een extra pluspunt ;):p

Oh jah, welkom trouwens!

hey oalstjenare, goeie basis voor boven, benen need work ;)

rug en benen zwak. borst schouders netjes.grts

mooie foto's: ik mis idd de benen !

rest gaat de goeie kant op: wat doe je? BB of PL?:D

ik denk dat ik het antwoord al wel weet; wat zijn je huidige stats: met name op squat/bench/deadlift ?;)

Inderdaad zoals andere al zeiden, rug en benen hebben wat meer werk nodig, breedte is er wel maar mis wat dikte... maar verder heel mooi.

Ziet er goed uit! sluit me verder bij de anderen aan

Helemaal niet slecht. Maar het is nu tijd voor serieuze massa (als je dat wilt tenminste).

En probeer wat aan je poseren te doen, dan komt het veel beter over.

Ik HUNKER naar serieuze massa...
Heb al veel geprobeerd hoor. Eens een half jaar zonder alcohol doorgebracht: weinig resultaat merkbaar.

wat vinden jullie van men dieet???
(Ik weeg niks af hoor)

8u: 3 volkoren boterhammen (kippewit, lightkaas of kalkoensalami)
10.30u: een reep 'special K' (kellogs) + appel
12u: 6 volkoren boterhammen (kippewit, frikandon, gekookte hesp, lightkaas of kalkoensalami)
15u: alweer een reep 'special K' + banaan
17.30 - 19.00 = WORKOUT
19u: avondeten (varieert, ik eet zoveel mogelijk pasta, rijst, gevogelte, rundsvlees of vis) ik eet ook steeds tot ik VOL zit.
22u: kommetje 'special K' met melk

Wat denken jullie van men kalorie inname?

Ik heb vroeger geexperimenteerd met eiwittenshakes, maar ik vond dat enkel men buik er van zwol... daarom geen supplementen voor het moment.

Grtzzz
T

Voor 4 jaar training vind ik het niet super! Maar dat kan ook niet anders met het bovenstaande dieet! Heb je ooit in de voedingssectie gelezen?? Zo nee ga dat snel doen! Zo ja beter lezen!

Toerist zei:
Ik HUNKER naar serieuze massa...
Heb al veel geprobeerd hoor. Eens een half jaar zonder alcohol doorgebracht: weinig resultaat merkbaar.
wat vinden jullie van men dieet???
(Ik weeg niks af hoor)
8u: 3 volkoren boterhammen (kippewit, lightkaas of kalkoensalami)
10.30u: een reep 'special K' (kellogs) + appel
12u: 6 volkoren boterhammen (kippewit, frikandon, gekookte hesp, lightkaas of kalkoensalami)
15u: alweer een reep 'special K' + banaan
17.30 - 19.00 = WORKOUT
19u: avondeten (varieert, ik eet zoveel mogelijk pasta, rijst, gevogelte, rundsvlees of vis) ik eet ook steeds tot ik VOL zit.
22u: kommetje 'special K' met melk
Wat denken jullie van men kalorie inname?
Ik heb vroeger geexperimenteerd met eiwittenshakes, maar ik vond dat enkel men buik er van zwol... daarom geen supplementen voor het moment.
Grtzzz
T
Auw!!! Je voedingsschema is veel te licht voor serieuze massa, vriend. Je moet echt veel meer eten. 9 boterhammen en een keer avondeten is echt heel erg weinig. Ik ken mensen die niet trainen en die eten nog meer. Zelfs zonder uit te rekenen zie je al dat dit veel te weinig is.
Op het board staan echt heel veel serieuze voedingsschema's. Kijk gewoon even rond. Je zult meer rijst, pasta, kip, rund, tonijn en kwark moeten toevoegen om echt te groeien.

Probeer toch eens uit te rekenen wat je ongeveer binnen krijgt. Stel een goed schema en houd je daaraan. DAn zul je zeker goede resultaten boeken.

Succes ermee.

Mocht het niet lukken, dan horen we het wel.

Terug
Naar boven