AndroidHealthClinic

The muscles from (a town near) Brussels

Nou, dat is toch geen standaard fysiek hoor ;)

Ik train 7 jaar en zie er ongeveer zo uit. .. iets vetter dan..
Ik heb het zlefde probleem als hem, ik zie door de bomen het bos niet meer kwa voeding... ik werk ongeveer het zelfde als hem naar binne ...

Nette fysiek in ieder geval!

Bijna 6000 posts, je ziet de bomen niet door t bos en je eet ongeveer hetzelfde als 'hem' (hij dus)? Ongelooflijk, wat doe je op een bb forum?:(

ps: eet net voor je gaat slapen kwark. Een traag caseïne eiwit tijdens de nacht, vrijwel onmisbaar imo.

Kan gebeuren .. ik heb sindsdien eens wat begeleiding gekregen enzo .. en iemand die me veel heeft uitgelegd over voeding ed ... het word nu allemaal een stuk overzichtelijker :D

• Topic Starter Topic Starter
Je had op 4 jaar tijd inderdaad meer vooruitgang kunnen boeken indien je alles strict correct had gedaan, ik ben 8 kilo gegaind op 10 maand(ook vet hoor). Maar wie begon zonder rookie fouten te maken. Bodybuilding is en blijft ervaring opdoen en kan je alleen maar verkrijgen door de maanden/jaren heen. Sommige dingen moet je nu éénmaal wel te weten komen zoals voeding.. Heb je je basal metabolic rate (BMR) al eens uitgerekend, want aangezien je nu meer aan het eten bent moet je je vetpercentage in het oog houden ook! ja totale dagelijkse calorie-inname is nu ook hoger. Verder een 45/35/20 schema lijkt mij ideaal voor een zittend beroep of gewoon 40/40/20.
Tijd wordt het indd ook om te squatten, leuke oefening ook eens je ze goed onder de knie hebt. Allemaal niet erg het zijn trouwens ondernemingen zoals beginnen squatten, ander voedingssechema en eventueel trainingsschema dat de groei opnieuw doet exploseren omwille van variatie.
Wat betreft die puistjes heb ik ook omwille van teveel zuivelgebruik, gebruik je reeds een whey shake want dat zou hoofdverdachte 1 zijn, of gewoon de magere zuivelproducten die een talgverklemmend hormoon bevatten.
Ik zit ook op bureau en heb hetzelfde probleem, toch zonder ik mij optijd eens af om toch elke 2 uur iets te eten, leuk dat je ook hard kan trainen want je kan je 24u herstellingsperiode na je slaap verderzetten op bureau en savonds terug knallen:)
Wat betreft jou voeding is je nieuw schema al stukken beter, zou ook eens een sardientje, zalm (vette vis) of tonijn vervangen door boterhammen, want ik denk dat je zoveel mogelijk vet vermijdt, mag je niet doen, ook (onverzadigd) vet is onmisbaar voor enkele anabole lichamelijke processen..net als het gamma vitaminen want je eet weinig groenten en fruit?
Ik hoop dat ze een deftig squatrek hebben daar in teralfene, anders gewoon dichter bij huis gaan trainen waar Thomas (en ik) traint, die ken je wel:) Peinet ken ik ook wel via Murielle enzo.

Hey, bedankt voor de tips! Wat bedoel je echter met 35/35/20 en 40/40/20 schema's?? Gaat dit over trainen of voeding??

Ondertussen train ik al een jaar in de No Limit in Aalst. Jij traint dus bij Walter neem ik aan. Hoe heet jij?

Sinds anderhalf jaar squat en lift ik dead dat het een lieve lust is ;-)
Squaten gaat nog vlotjes met 150 kg.
Voor de nodige vetten neem ik omega 3 supplementen en ik neem ook een multivitamine. Het zijn er wel uit het kruidvat, voor de goedkoop...

Ik geef je 100% gelijk dat het fijn is overdag alle energie te kunnen opsparen voor de training 's avonds.

tegenwoordig staat mijn dieet nog wat meer op punt:

8u: 2 scheppen whey met melk + grote volkoren boterhammen met honing
10u: 3 volkoren boterhammen met 150 gram kippewit + 1 banaan
12u: 150 gram kipfilet + 1 zakje bruine rijst
14.30u: 200g kwark
15.30u: 150 gram kipfilet + 1 zakje witte rijst
18u (na training) 2 scheppen whey met water
19u: beefsteak of paardensteak of vis met gekookte aardappelen of past
22u: 3 volkoren boterhammen met 150 gram kippewit
23u: (voor slapengaan) 1 schep whey met water

totaal: ongeveer 4.500 Kcal

Veel netter schema dan eerst.;) En nu dus wel die rijst en kip meenemen wat eerst niet kon.haha. Maar 1 schep whey voor het slapen, is dat niet beetje weinig. 1 Schep is toch een inhoud van 15gr?En whey voor het slapen,kan je dat niet beter vervangen voor een langzamere opneembare eiwit.

Hey, bedankt voor de tips! Wat bedoel je echter met 35/35/20 en 40/40/20 schema's?? Gaat dit over trainen of voeding??

Ondertussen train ik al een jaar in de No Limit in Aalst. Jij traint dus bij Walter neem ik aan. Hoe heet jij?

Sinds anderhalf jaar squat en lift ik dead dat het een lieve lust is ;-)
Squaten gaat nog vlotjes met 150 kg.
Voor de nodige vetten neem ik omega 3 supplementen en ik neem ook een multivitamine. Het zijn er wel uit het kruidvat, voor de goedkoop...

Ik geef je 100% gelijk dat het fijn is overdag alle energie te kunnen opsparen voor de training 's avonds.

tegenwoordig staat mijn dieet nog wat meer op punt:

8u: 2 scheppen whey met melk + grote volkoren boterhammen met honing
10u: 3 volkoren boterhammen met 150 gram kippewit + 1 banaan
12u: 150 gram kipfilet + 1 zakje bruine rijst
14.30u: 200g kwark
15.30u: 150 gram kipfilet + 1 zakje witte rijst
18u (na training) 2 scheppen whey met water
19u: beefsteak of paardensteak of vis met gekookte aardappelen of past
22u: 3 volkoren boterhammen met 150 gram kippewit
23u: (voor slapengaan) 1 schep whey met water

totaal: ongeveer 4.500 Kcal

Ik zou smorgens geen 2 scheppen whey nemen, 1 is genoeg. Hou er een over als post en pre work-out. Je bent in een catabole staat smorgens wel maar twee lijkt mij niet nodig, wei-eiwitten zijn trouwens snelle eiwitten.. Dus ook minder geschikt voor je gaat slapen tenzij mss een hydrolisaat maar toch eerder zoals ik zei neemt iedereen hier caseïne eiwitten voren het slapengaan - trage eiwitten. Dus die kwark verplaats je beter naar je laatste avondmaal(en dit heeft nix met Jezus te maken:) )

Een bv 45/35/20 betekent dat je je dagelijkse energie (kcal) puurt uit 45% eiwitten, 35% koolhydraten en 20 % vetten.

jep ik train bij Walter, nog niet zo heel lang dat ik bezig ben nog maar 5 maand dat ik daar train. en daarvoor nog 5 maand thuis 'gespeeld' met gewichten. Mijn naam is Kim.

Laatst bewerkt:
Ik vind de foto's heel goed hoor! Als ik ooit zo ver raak als jij zal ik al heeeeeel blij zijn. Maar ik ben nog maar net begonnen. Momenteel moet ik eerst een hele hoop vet kwijt. Na het vermageren ga ik beginnen trainen voor spiermassa.

Terug
Naar boven