Je had op 4 jaar tijd inderdaad meer vooruitgang kunnen boeken indien je alles strict correct had gedaan, ik ben 8 kilo gegaind op 10 maand(ook vet hoor). Maar wie begon zonder rookie fouten te maken. Bodybuilding is en blijft ervaring opdoen en kan je alleen maar verkrijgen door de maanden/jaren heen. Sommige dingen moet je nu éénmaal wel te weten komen zoals voeding.. Heb je je basal metabolic rate (BMR) al eens uitgerekend, want aangezien je nu meer aan het eten bent moet je je vetpercentage in het oog houden ook! ja totale dagelijkse calorie-inname is nu ook hoger. Verder een 45/35/20 schema lijkt mij ideaal voor een zittend beroep of gewoon 40/40/20.
Tijd wordt het indd ook om te squatten, leuke oefening ook eens je ze goed onder de knie hebt. Allemaal niet erg het zijn trouwens ondernemingen zoals beginnen squatten, ander voedingssechema en eventueel trainingsschema dat de groei opnieuw doet exploseren omwille van variatie.
Wat betreft die puistjes heb ik ook omwille van teveel zuivelgebruik, gebruik je reeds een whey shake want dat zou hoofdverdachte 1 zijn, of gewoon de magere zuivelproducten die een talgverklemmend hormoon bevatten.
Ik zit ook op bureau en heb hetzelfde probleem, toch zonder ik mij optijd eens af om toch elke 2 uur iets te eten, leuk dat je ook hard kan trainen want je kan je 24u herstellingsperiode na je slaap verderzetten op bureau en savonds terug knallen

Wat betreft jou voeding is je nieuw schema al stukken beter, zou ook eens een sardientje, zalm (vette vis) of tonijn vervangen door boterhammen, want ik denk dat je zoveel mogelijk vet vermijdt, mag je niet doen, ook (onverzadigd) vet is onmisbaar voor enkele anabole lichamelijke processen..net als het gamma vitaminen want je eet weinig groenten en fruit?
Ik hoop dat ze een deftig squatrek hebben daar in teralfene, anders gewoon dichter bij huis gaan trainen waar Thomas (en ik) traint, die ken je wel

Peinet ken ik ook wel via Murielle enzo.