XXL Nutrition

The muscles from (a town near) Brussels

Sja bulker natuurlijk, maar 75kg voor 1m80 is echt wel te weinig. Maar ik begrijp wat je bedoelt.

• Topic Starter Topic Starter
Toerist zei:
Hey guys,

Ik heb men dieet aangepast. Het is nog niet "perfect", maar het is het beste dat momenteel binnnen men mogelijkheden ligt.

7.45 3 volkoren boterhammen (met honing) + melk
10.00 3 volkoren boterhammen + appel
12.30 1 kippefilet + bruine rijst
15.30 3 volkoren boterhammen + potje yoghurt + banaan
19.00 avondeten (wat de pot schaft) steeds zo weinig mogelijk vet en zo veel mogelijk pasta en vis
22.00 Kommetje special K + melk

alle boterhammen zijn belegd met kippewit, light kaas of honing
Binnenkort ga ik nog eens een emmer eiwit-poeder kopen, om 3 keer per dag een shake mee te maken.

Sinds een maand heb ik weer een vriendin waardoor ik bijna niet meer uitga in het weekend. Vroeger ging ik nogal zwaar uit elk weekend.
Ik merk nu al dat men kracht en energie toegenomen zijn, door deze aangepaste levensstijl. Het winteroffensief is dus officieel begonnen!
(rond Februari zal ik waarschijnlijk een kuur plannen)

Grtz,
T

Hey mannen,

Sinds een 4 tal dagen zit ik met een hoop puisten op men rug... normaal heb ik hier nooit last van. Sporadisch eens eentje. Maar nu lijkt het echt invassie van de etterbuilen... Ook op andere plaatsen op men lijf duikt er hier en daar eentje op... héél vreemd.

Zou er een verband zijn met de verhoogde hoeveelheid voedsel die ik binnenwerk? De honing? Tot over 2 weken geleden at ik nooit honing...

Grtz,
T

ziet er goed uit...best wel wat massa vind ik. als je de alcohol zou laten scheelt dat natuurlijk ook weer wel (bij mij wel) . succes:cool:

Toerist zei:
Hey mannen,

Sinds een 4 tal dagen zit ik met een hoop puisten op men rug... normaal heb ik hier nooit last van. Sporadisch eens eentje. Maar nu lijkt het echt invassie van de etterbuilen... Ook op andere plaatsen op men lijf duikt er hier en daar eentje op... héél vreemd.

Zou er een verband zijn met de verhoogde hoeveelheid voedsel die ik binnenwerk? De honing? Tot over 2 weken geleden at ik nooit honing...

Grtz,
T

iemand heeft wat test&tren in je biertje gegooid

Toerist zei:
In de first class, in Teralfene

hallo, heb daar ook 1,5 jaar getraind maar ben toen vertrokken om persoonlijke redenen... met veel spijt want vond het wel een goede zaal....
een van deze weken kom ik eens naar daar afgezakt wegens aandringen van oude trainingsvrienden.. misschien kom ik je daar wel tegen dan...

wat ik bedoel met "altijd veel te weinig" wel zet je voor de spiegel en onthou wat er de 1 micro-sec door je hoofd schiet......

bulker zei:
hallo, heb daar ook 1,5 jaar getraind maar ben toen vertrokken om persoonlijke redenen... met veel spijt want vond het wel een goede zaal....
een van deze weken kom ik eens naar daar afgezakt wegens aandringen van oude trainingsvrienden.. misschien kom ik je daar wel tegen dan...

wat ik bedoel met "altijd veel te weinig" wel zet je voor de spiegel en onthou wat er de 1 micro-sec door je hoofd schiet......

Hey,

Ik ken je hoor, kan even niet op je naam komen...
Toen ik er begon te trainen, trainde jij er ook nog met je broer. De max om jullie bezig te zien!
Ik weet al voor wie je nog eens gaat komen afzaken; de ken (aka joe, peinet).

Tegenwoordig train ik regelmatig samen met hem.
Dikke proficiat voor alles wat je al bereikt hebt hoor! Een MEGA fysiek.

Nog veel succes gewenst met je wedstrijden.

T

ps: nu weet ik wat je bedoelde; t feit dat we nooit content gaan zijn hé...

Goeie onderarmen, doe je speciaal oefeningen voor je onderarmen?

Black Knight zei:
Goeie onderarmen, doe je speciaal oefeningen voor je onderarmen?

Ik denk dat één van men foto's een vertekend beeld moet geven, want men onderarmen zijn niet echt speciaal ontwikkeld hoor.
Om toch een antwoord te geven; neen ik train ze niet appart.

Grtz

superspider zei:
Nu ja, ik vind het een goede fysiek voor 4 jaar getraind te hebben en ik geef toerist 100% gelijk dat er velen zijn die wel zeggen dat het gemakkelijk is zomaar ff 25kg spiermassa aan te komen, sja

Zelf ben ik van 45kg, 1m70 naar 75kg, 1m80 gegaan op 3jaar. Je ziet dan ook totaal niet dat ik gespierd ben jammer genoeg, moet zeker nog zo'n 10kg vvm bij om er wat lekker getraind uit te zien.

Grtz

Ben het er ook mee eens dat het kwa te winnen gewicht het ook afhankelijk kan zijn per persoon. Ikzelf heb 49 kilo gehaald bij 1.87 gewogen. Ik moest/moet eerst beginnen met het behalen van een normaal fysiek voordat ik er gespierd uit zal zien.

Toerist zei:
Voila, das nu tenminste commentaar van iemand met ervaring. Boven jou post er iemand van 18 jaar die denkt dat je door goeie voeding op vier jaar 20 a 25 kg kan bijkomen.... WAT GAAT DIE JONGEN TELEURGESTELD ZIJN OVER VIER JAAR !!!!

allereerst ik vind het netjes wat je bereikt heb, alleen er is nog veel te doen maar dat is bekend:)

maar ik vind het een beetje onzin dat je zijn post niet serieus neemt omdat hij 18 is, als ik 18 ben train ik net zo lang als jou. verschil is dat ik dan eerder begonnen ben. maakt dat mij dan minder geloofwaardig als jou op het moment?

avg zei:
Ben het er ook mee eens dat het kwa te winnen gewicht het ook afhankelijk kan zijn per persoon. Ikzelf heb 49 kilo gehaald bij 1.87 gewogen. Ik moest/moet eerst beginnen met het behalen van een normaal fysiek voordat ik er gespierd uit zal zien.

Idd en ik vind dat persoonlijk k*t, maar ja er begint wat vorm enzo te komen dus we blijven maar ons best doen. Nu eerst proberen 80halen wat al vrij moeilijk begint te worden.

hey spider, no worries m8 je bent goed bezig :thumb:

@ toerist, vind je best een mooie basisfysiek hebben :)

Maxwell zei:
maar ik vind het een beetje onzin dat je zijn post niet serieus neemt omdat hij 18 is, als ik 18 ben train ik net zo lang als jou. verschil is dat ik dan eerder begonnen ben. maakt dat mij dan minder geloofwaardig als jou op het moment?

Daar heb je zeker en vast een punt. Ik ga er gewoon van uit dat het uitzonderingen zijn die voor hun 18 jaar beginnen met serieus te trainen.

Voor je 18 jaar ben je nog niet volgroeid dus kan je die gains niet vergelijken.
Je gaat zowiezo nog een pak kilo's en centimeters bijkomen.

Als je nog maar 16 jaar zo ik je als raad meegeven om niet TE zwaar te trainen en je zeker niet te forceren. Sommigen beweren dat het je groei kan belemmeren. Hierover weet ik niet genoeg om me uit te spreken.

T

bouwens62 zei:
Voor 4 jaar training vind ik het niet super! Maar dat kan ook niet anders met het bovenstaande dieet! Heb je ooit in de voedingssectie gelezen?? Zo nee ga dat snel doen! Zo ja beter lezen!
Van jouw wil ik nu wel eens een foto zijn je kraakt iedereen hier op het forum die een foto post.

uruk-hai zei:
Van jouw wil ik nu wel eens een foto zijn je kraakt iedereen hier op het forum die een foto post.

Oh is dat zo? Heb je dan al mijn reacties bij foto's gelezen? Ik ben veel vaker positief dan negatief! Maar ja negatieve reacties blijven langer hangen dan positieve denk ik. Je mag wel wat meer research doen dan zo maar wat roepen!

Even mijn eerste topic bovenhalen om het up-to-date te maken. Dit is trouwens erg handig ook om x-aantal tijd later te zien hoeveel je woog op een eerder moment.

Ik zie hier dus dat ik anderhalf jaar geleden 85 kg woog. Vandaag is dit 92 kg. Dat maakt me wel blij :-)
Als je jezelf elke dag in de spiegel ziet, merk je nauwelijks de progressie hé.
Als ik mijn foto's van toen vergelijk met die van nu (zie gallery) geeft dit ook wel moed.

In ieder geval nog eens bedankt aan al degenen die me wezen op mijn bagger voedingsschema. Vanaf ik dit in orde bracht ben ik EINDELIJK beginnen doorgroeien. THX !!

Keep pumpin' the iron!

nieuwe pics? ben benieuwd!

Hey bro je hebt zeker een goede progressie gemaakt :thumbs: Goed dat je beter bent gaan eten. En mijn commentaar was destijds niet om je af te branden maar juist om je te motiveren eens goed te gaan eten.

Blijf zo doorgaan :)

Je had op 4 jaar tijd inderdaad meer vooruitgang kunnen boeken indien je alles strict correct had gedaan, ik ben 8 kilo gegaind op 10 maand(ook vet hoor). Maar wie begon zonder rookie fouten te maken. Bodybuilding is en blijft ervaring opdoen en kan je alleen maar verkrijgen door de maanden/jaren heen. Sommige dingen moet je nu éénmaal wel te weten komen zoals voeding.. Heb je je basal metabolic rate (BMR) al eens uitgerekend, want aangezien je nu meer aan het eten bent moet je je vetpercentage in het oog houden ook! ja totale dagelijkse calorie-inname is nu ook hoger. Verder een 45/35/20 schema lijkt mij ideaal voor een zittend beroep of gewoon 40/40/20.
Tijd wordt het indd ook om te squatten, leuke oefening ook eens je ze goed onder de knie hebt. Allemaal niet erg het zijn trouwens ondernemingen zoals beginnen squatten, ander voedingssechema en eventueel trainingsschema dat de groei opnieuw doet exploseren omwille van variatie.
Wat betreft die puistjes heb ik ook omwille van teveel zuivelgebruik, gebruik je reeds een whey shake want dat zou hoofdverdachte 1 zijn, of gewoon de magere zuivelproducten die een talgverklemmend hormoon bevatten.
Ik zit ook op bureau en heb hetzelfde probleem, toch zonder ik mij optijd eens af om toch elke 2 uur iets te eten, leuk dat je ook hard kan trainen want je kan je 24u herstellingsperiode na je slaap verderzetten op bureau en savonds terug knallen:)
Wat betreft jou voeding is je nieuw schema al stukken beter, zou ook eens een sardientje, zalm (vette vis) of tonijn vervangen door boterhammen, want ik denk dat je zoveel mogelijk vet vermijdt, mag je niet doen, ook (onverzadigd) vet is onmisbaar voor enkele anabole lichamelijke processen..net als het gamma vitaminen want je eet weinig groenten en fruit?
Ik hoop dat ze een deftig squatrek hebben daar in teralfene, anders gewoon dichter bij huis gaan trainen waar Thomas (en ik) traint, die ken je wel:) Peinet ken ik ook wel via Murielle enzo.

Terug
Naar boven