Toerist
Cool Novice
- Waardering
- 2
bulker zei:
Wat bedoel je precies?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bulker zei:
Toerist zei:Hey guys,
Ik heb men dieet aangepast. Het is nog niet "perfect", maar het is het beste dat momenteel binnnen men mogelijkheden ligt.
7.45 3 volkoren boterhammen (met honing) + melk
10.00 3 volkoren boterhammen + appel
12.30 1 kippefilet + bruine rijst
15.30 3 volkoren boterhammen + potje yoghurt + banaan
19.00 avondeten (wat de pot schaft) steeds zo weinig mogelijk vet en zo veel mogelijk pasta en vis
22.00 Kommetje special K + melk
alle boterhammen zijn belegd met kippewit, light kaas of honing
Binnenkort ga ik nog eens een emmer eiwit-poeder kopen, om 3 keer per dag een shake mee te maken.
Sinds een maand heb ik weer een vriendin waardoor ik bijna niet meer uitga in het weekend. Vroeger ging ik nogal zwaar uit elk weekend.
Ik merk nu al dat men kracht en energie toegenomen zijn, door deze aangepaste levensstijl. Het winteroffensief is dus officieel begonnen!
(rond Februari zal ik waarschijnlijk een kuur plannen)
Grtz,
T
Toerist zei:Hey mannen,
Sinds een 4 tal dagen zit ik met een hoop puisten op men rug... normaal heb ik hier nooit last van. Sporadisch eens eentje. Maar nu lijkt het echt invassie van de etterbuilen... Ook op andere plaatsen op men lijf duikt er hier en daar eentje op... héél vreemd.
Zou er een verband zijn met de verhoogde hoeveelheid voedsel die ik binnenwerk? De honing? Tot over 2 weken geleden at ik nooit honing...
Grtz,
T
Toerist zei:
bulker zei:hallo, heb daar ook 1,5 jaar getraind maar ben toen vertrokken om persoonlijke redenen... met veel spijt want vond het wel een goede zaal....
een van deze weken kom ik eens naar daar afgezakt wegens aandringen van oude trainingsvrienden.. misschien kom ik je daar wel tegen dan...
wat ik bedoel met "altijd veel te weinig" wel zet je voor de spiegel en onthou wat er de 1 micro-sec door je hoofd schiet......
Black Knight zei:Goeie onderarmen, doe je speciaal oefeningen voor je onderarmen?
superspider zei:Nu ja, ik vind het een goede fysiek voor 4 jaar getraind te hebben en ik geef toerist 100% gelijk dat er velen zijn die wel zeggen dat het gemakkelijk is zomaar ff 25kg spiermassa aan te komen, sja
Zelf ben ik van 45kg, 1m70 naar 75kg, 1m80 gegaan op 3jaar. Je ziet dan ook totaal niet dat ik gespierd ben jammer genoeg, moet zeker nog zo'n 10kg vvm bij om er wat lekker getraind uit te zien.
Grtz
Toerist zei:Voila, das nu tenminste commentaar van iemand met ervaring. Boven jou post er iemand van 18 jaar die denkt dat je door goeie voeding op vier jaar 20 a 25 kg kan bijkomen.... WAT GAAT DIE JONGEN TELEURGESTELD ZIJN OVER VIER JAAR !!!!

avg zei:Ben het er ook mee eens dat het kwa te winnen gewicht het ook afhankelijk kan zijn per persoon. Ikzelf heb 49 kilo gehaald bij 1.87 gewogen. Ik moest/moet eerst beginnen met het behalen van een normaal fysiek voordat ik er gespierd uit zal zien.
Maxwell zei:maar ik vind het een beetje onzin dat je zijn post niet serieus neemt omdat hij 18 is, als ik 18 ben train ik net zo lang als jou. verschil is dat ik dan eerder begonnen ben. maakt dat mij dan minder geloofwaardig als jou op het moment?
Van jouw wil ik nu wel eens een foto zijn je kraakt iedereen hier op het forum die een foto post.bouwens62 zei:Voor 4 jaar training vind ik het niet super! Maar dat kan ook niet anders met het bovenstaande dieet! Heb je ooit in de voedingssectie gelezen?? Zo nee ga dat snel doen! Zo ja beter lezen!
uruk-hai zei:Van jouw wil ik nu wel eens een foto zijn je kraakt iedereen hier op het forum die een foto post.

Peinet ken ik ook wel via Murielle enzo.