AndroidHealthClinic

The muscles from (a town near) Brussels

spiertje16 zei:
nee dat denk ik niet
ik geloof er heilig in dat je in 4 jaar 20 kg kan gainen
meer zelfs
ik bedoel kijk hoe ver jij bent gekomen zonder enig voedingschema???
zet je dat niet aan het denken?
ik vind het ook logisch dat mensen die een split schema niet meer groeien na 2 jaar ;)
en ben dus ook ervan overtuigd
zowiezo als je eens goed op het board rondkijkt zie je dat menig mensen hier 20 kg in is aangekomen binnen zelfs een jaar
weliswaar niet allemaal vvm maar wel een groot gedeelte
Natuurlijk kan dat makkelijk. Ik wil Toerist ff aanraden om mijn artikel te lezen waarin ik in ongeveer 1,5 jaar van 62kg naar 81.5kg (was max) ben gegaan. Dat is dus zo goed als 20kg. Er zit nog steeds potentieel in, als het eten goed gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Jopske zei:
Enige wat er staat is dat hij dezelfde fout maakt als jou; te weinig eten. Dus neem gerust advies van hem aan en negeer de rest ;)

Ik zou zeggen maak/bedenk eens een net eetschema. Probeer je calorie behoefte te bepalen met behulp van de stickies hier op het forum. Je kan hiervoor ook het bijgesloten schema gebruiken ( een excel scheet ) :

Dus lees de stickies, maak een mooi eetschema. Dan kan het feest gaan beginnen :D

wow, dat gaat van pas komen, dat excell bestand! Ik ga er meteen mee aan de slag! Thanx!

Aan alle anderen: ook bedankt voor de comments!
Ik heb gisteren nog lang zitten nadenken over hoe ik men voedingsschema kan verbeteren. K ben er volop mee bezig. 1 ding staat vast: ik ga MEER eten. veel meer! Ik ben helemaal gemotiveerd voor het grote winteroffensief!

iemand vroeg me naar stats;
platte bench: 1 rpm = 115kg, 100kg duw ik 5 keer
squat: ben ik nog maar net mee begonnen (hiervoor ga ik gehaat worden)
deadlifts: doe ik niet (ga ik nog meer voor gehaat worden :p )

Grtz,
T

Toerist zei:
wow, dat gaat van pas komen, dat excell bestand! Ik ga er meteen mee aan de slag! Thanx!
Aan alle anderen: ook bedankt voor de comments!
Ik heb gisteren nog lang zitten nadenken over hoe ik men voedingsschema kan verbeteren. K ben er volop mee bezig. 1 ding staat vast: ik ga MEER eten. veel meer! Ik ben helemaal gemotiveerd voor het grote winteroffensief!
iemand vroeg me naar stats;
platte bench: 1 rpm = 115kg, 100kg duw ik 5 keer
squat: ben ik nog maar net mee begonnen (hiervoor ga ik gehaat worden)
deadlifts: doe ik niet (ga ik nog meer voor gehaat worden :p )
Grtz,
T
Je hebt nog veel te verbeteren zo te zien. Geen squatten en deadliften, tssss ;)

Deadlifts zijn zeker slecht voor de rug of niet:p

Al weer even geleden dat ik dit draaje las...

Kwa benchpress stats is ie al flinmk op weg .. ik druk het zelfde :)

Ik zal ook eens kijken naar die excel sheet, zoals ik al zei is er onderhand zoveel info over voeding. je weet eigenlijk niet meer wat je nou wel en niet moet eten! Ik wil er zelf ook dik tegen aan en jah, ik zal onderhand een jaar of 3 a 4 verknalt hebben.

Maar Toerist, inderdaad aan de sqauts en de deadlifts man, dat gaat echt goed voor je doen!

benchMarc zei:
Natuurlijk kan dat makkelijk. Ik wil Toerist ff aanraden om mijn artikel te lezen waarin ik in ongeveer 1,5 jaar van 62kg naar 81.5kg (was max) ben gegaan. Dat is dus zo goed als 20kg. Er zit nog steeds potentieel in, als het eten goed gaat.

Ik heb je artikel gelezen en vind het een prachtig verhaal. Echt een bron van inspiratie voor ectomorphen.

Jij was wel extreem mager voor je lengte hé; 1.88m bij 62kg...
Voor jouw lengte is 80kg echt een minimum gewicht voor iemand met gemiddelde genen.
Laat me over een paar jaar maar eens weten hoe makkelijk het is om van 80 naar 100kg te gaan...

Toerist zei:
Ik heb je artikel gelezen en vind het een prachtig verhaal. Echt een bron van inspiratie voor ectomorphen.
Jij was wel extreem mager voor je lengte hé; 1.88m bij 62kg...
Voor jouw lengte is 80kg echt een minimum gewicht voor iemand met gemiddelde genen.
Laat me over een paar jaar maar eens weten hoe makkelijk het is om van 80 naar 100kg te gaan...
Dat is geen reden. 62kg was voor mijn lichaam normaal. Ik at meer dan de meesten van mijn klas. Ik heb altijd veel kunnen eten zonder zwaar te worden. Bovendien zijn er genoeg mensen hier die eveneens 15+kg hebben gegaind binnen 2 jaar tijd. Dat is echt niks speciaals, dus het is zeker wel mogelijk.

nice..waar train je ergens in aalst?

armen lopen wel achter! voor de rest ok

benchMarc zei:
Dat is geen reden. 62kg was voor mijn lichaam normaal. Ik at meer dan de meesten van mijn klas. Ik heb altijd veel kunnen eten zonder zwaar te worden. Bovendien zijn er genoeg mensen hier die eveneens 15+kg hebben gegaind binnen 2 jaar tijd. Dat is echt niks speciaals, dus het is zeker wel mogelijk.

daar sluit ik mij bij aan

Aalst ligt wel een eindje van Brussel ;)

Hey guys,

Ik heb men dieet aangepast. Het is nog niet "perfect", maar het is het beste dat momenteel binnnen men mogelijkheden ligt.

7.45 3 volkoren boterhammen (met honing) + melk
10.00 3 volkoren boterhammen + appel
12.30 1 kippefilet + bruine rijst
15.30 3 volkoren boterhammen + potje yoghurt + banaan
19.00 avondeten (wat de pot schaft) steeds zo weinig mogelijk vet en zo veel mogelijk pasta en vis
22.00 Kommetje special K + melk

alle boterhammen zijn belegd met kippewit, light kaas of honing
Binnenkort ga ik nog eens een emmer eiwit-poeder kopen, om 3 keer per dag een shake mee te maken.

Sinds een maand heb ik weer een vriendin waardoor ik bijna niet meer uitga in het weekend. Vroeger ging ik nogal zwaar uit elk weekend.
Ik merk nu al dat men kracht en energie toegenomen zijn, door deze aangepaste levensstijl. Het winteroffensief is dus officieel begonnen!
(rond Februari zal ik waarschijnlijk een kuur plannen)

Grtz,
T

Laatst bewerkt:
Ik zou toch proberen wat meer eiwitten binnen te krijgen uit voedsel, ipv 3 keer per dag een shake te drinken. Ikzelf eet bijna nooit boterhammen, ik meng gewoon vlees (kip, tonijn, steak, ...) met bruine rijst of pasta, en gooi dit allemaal in een tupperware potje (met extra groente ofzo naar keuze). Ikzelf heb ook niet veel tijd tussen de lessen door om te eten, maar op deze manier gaat dat best goed. :meal:

Ik vind uw foto's er goed uitzien, ik ken genoeg mensen bij mij in de gym die er na enkele jaren trainen niet half zo goed uitzien! Gewoon lekker doorbulken nu en tegen de zomer aan beginnen te cutten!

Succes :thumbs:

Nu ja, ik vind het een goede fysiek voor 4 jaar getraind te hebben en ik geef toerist 100% gelijk dat er velen zijn die wel zeggen dat het gemakkelijk is zomaar ff 25kg spiermassa aan te komen, sja

Zelf ben ik van 45kg, 1m70 naar 75kg, 1m80 gegaan op 3jaar. Je ziet dan ook totaal niet dat ik gespierd ben jammer genoeg, moet zeker nog zo'n 10kg vvm bij om er wat lekker getraind uit te zien.

Grtz

45kg:eek:

jah had wat anorexia en deed aan wielrennen, ben nu nog altijd erg onzeker enzo maar ach

superspider zei:
Nu ja, ik vind het een goede fysiek voor 4 jaar getraind te hebben en ik geef toerist 100% gelijk dat er velen zijn die wel zeggen dat het gemakkelijk is zomaar ff 25kg spiermassa aan te komen, sja

Zelf ben ik van 45kg, 1m70 naar 75kg, 1m80 gegaan op 3jaar. Je ziet dan ook totaal niet dat ik gespierd ben jammer genoeg, moet zeker nog zo'n 10kg vvm bij om er wat lekker getraind uit te zien.

Grtz

Wel, dan ben je in ieder geval al erg goed bezig, doe rustig zo voort zou ik zeggen. Je hebt nog tijd zat.
Ik was 20 jaar toen ik serieus begon te trainen, en jij bent nog maar 18....
Dat komt zeker en vast in orde

thx, ga proberen zeker langzaam nog massa te winnen, en mss voor de zomer ff cutten. Ik wil in iedergeval ooit wel eens wedstrijden doen.

Nog veel succes met het nieuw schema!

Grtz

het is altijd veel te weinig... welkom

Terug
Naar boven