MuscleMeat

The muscles from (a town near) Brussels

Hahaha, kleine benen? Jullie kunnen dat ook zo goed beoordelen aan de hand van deze foto's. Net als de benen van Roy op zijn contestfoto zeker :roflol:

Anyhow, borst loopt voor. De rest is wel in verhouding, maar nog niet heel indrukwekkend. Je hebt meer massa nodig dus. Lekker bulken!

Voor 4jaar vind ik dit maar bagger,maar dan ga ik ervanuit dat je 4jaa rgeleden een gemiddeld nederlands fysiek had;)

Nette fysiek.

maar je eten....

wat ik er zo op zie, te weinig eiwitten en veel te wienig Kcals's gerichte gok kon je net aan de 2000.

probeers eens wat meer met rijst te doen, eventueel bij gebrek aan tijd weightgainers met kwark/water/melk mixen

Bijv :

08:00 100 gram brinta/havermout/nutrix met 500 ml melk en paar scheppen whey.

10:30 50 gram rijst met wat kipfilet/vlees en wat groen voor de smaak

13:00 Middagmaaltijd kan je gewoon met bijv. 6 boterhammen en 175 gram kipfilet

16:00 50 gram rijst met wat kipfilet/vlees en wat groen voor de smaak of 50 gram kwark met wat weightgainer

17:30 -19:00 workout, na de workout een eiwitshake (eventueel aanmaken met iets meer melk en dan 2 scheppen weightgainer erin)

19:30 avondmaaltijd, pasta/rijst met groente en vlees of kip.

22:00 50 gram kwark, eventueel met weightgainer of 500 ml melk met brinta en weightgainer of 25 gram kwark 200 ml melk en wat scheppen weightgainer.

23:00 blikje tonijn en dan tukken ;)

of puzzel hier eens mee.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle info en tips! ik apprecieer het.

Ik wou wel effe opmerken dat ik het jammer vind dat de meesten van jullie geen eigen foto bij je nickname hebben...

Ik neem namelijk 100 keer liever info aan van iemand die ook zelf al iets (zichtbaar) bewezen heeft...

Ik lees al enkele jaren bodybuildingboards en ik merk hoe makkelijk iedereen populaire meningen overnemen en heilig verklaren.

Ik zou er liever de echte resultaten van zien... zie dit nou niet als een soort aanval of zo hé!

maar euh... hier is iemand van 15 jaar die mijn vooruitgang niet 'bagger' noemt... dat gaat er bij mij niet in hoor. Ik ben op 4 jaar 15 kilo bijgekomen, zoals jullie zien bijna geen vet. Wie al (minstens) zo lang traint als mij weet hoe verdomd moeilijk het is om progressie te maken.

Groeten,
T

Toerist zei:
Bedankt voor alle info en tips! ik apprecieer het.
Ik wou wel effe opmerken dat ik het jammer vind dat de meesten van jullie geen eigen foto bij je nickname hebben...
Ik neem namelijk 100 keer liever info aan van iemand die ook zelf al iets (zichtbaar) bewezen heeft...
Ik lees al enkele jaren bodybuildingboards en ik merk hoe makkelijk iedereen populaire meningen overnemen en heilig verklaren.

Sorry hoor maar uit jouw voedingsschema blijkt dat je er maar weinig kaas van gegeten hebt! Met een goed voedingsschema had je veel meer resultaat kunnen boeken dan dat je nu gedaan hebt! Geen overbodige luxe voor iemand die hunkert naar serieuse massa!

Dat ik geen foto heb is omdat ik voor mezelf aan bodybuilding doe! Ik heb geen behoefte om foto's online te zetten! Als je dan niets van me aan wilt nemen 'so be it'!

Toerist zei:
Ik lees al enkele jaren bodybuildingboards

Als je na enkele jaren lezen op allerlei boards zo'n voedingsschema in elkaar zet! Tja dan wordt het denk ik tijd voor een cursus begrijpend lezen! ;)

Laatst bewerkt:
bouwens62 zei:
Sorry hoor maar uit jouw voedingsschema blijkt dat je er maar weinig kaas van gegeten hebt! Met een goed voedingsschema had je veel meer resultaat kunnen boeken dan dat je nu gedaan hebt! Geen overbodige luxe voor iemand die hunkert naar serieuse massa!
Dat ik geen foto heb is omdat ik voor mezelf aan bodybuilding doe! Ik heb geen behoefte om foto's online te zetten! Als je dan niets van me aan wilt nemen 'so be it'!

ja, weet ik van die voeding. De eerste twee jaren dat ik trainde wist ik praktisch niets over het belang van voeding. Sindsdien heb ik steeds veranderingen aangebracht in men dieet.

Maar als je uit gaat werken is het toch quasi onmogelijk om een volledige maaltijd te kunnen eten, om de 2 a 3 uur.
Dat is de reden waarom ik enkel fruit en die lullige kellogsrepen vreet. Ik kan hier op men bureau echt geen kom kip met rijst bovenhalen om de 2 a 3 uur...

grtz,
T

bouwens62 zei:
Als je na enkele jaren lezen op allerlei boards zo'n voedingsschema in elkaar zet! Tja dan wordt het denk ik tijd voor een cursus begrijpend lezen!

Hey man... hou het vriendelijk hé...
ik was net aan het neertypen dat ik geen TIJD heb om 6 keer per dag degelijk te eten. En in weightgain shakes geloof ik niet zo...

Post liever eens een foto van jezelf, om me te motiveren

er zijn genoeg andere varianten mogelijk: havermoutwafels (met eiwit), boterhammen met dikke plakken kipfilet, weightgainer shake ;)

tja, als je geen tijd hebt om degelijk te eten, jammer dan. Groot worden zit er dan niet in.

Toerist zei:
ja, weet ik van die voeding. De eerste twee jaren dat ik trainde wist ik praktisch niets over het belang van voeding. Sindsdien heb ik steeds veranderingen aangebracht in men dieet.
Maar als je uit gaat werken is het toch quasi onmogelijk om een volledige maaltijd te kunnen eten, om de 2 a 3 uur.
Dat is de reden waarom ik enkel fruit en die lullige kellogsrepen vreet. Ik kan hier op men bureau echt geen kom kip met rijst bovenhalen om de 2 a 3 uur...
grtz,
T
Ik weet niet waar jij werkt maar ik heb pauze's om de 2-3 uur...

ik maak pauzes om de 2 a 3 uur, vreten zal ik.
Ik weet zeker dat er geen werkgever is die jou een eetmoment gaat ontzeggen.

Sinlath zei:
ik maak pauzes om de 2 a 3 uur, vreten zal ik.
Ik weet zeker dat er geen werkgever is die jou een eetmoment gaat ontzeggen.

dat bedoel ik dus
gewoon dat vreten naar binnen rammen als je wilt groeien
jammer genoeg 4 jaar verspild
als je 4 jaar goed had gegeten had je een dikke 20 tot 25 kg kunnen pakken
dus begin met een degelijk eetschema en vreten maar :D

CitizenDildo zei:
Voor 4jaar vind ik dit maar bagger,maar dan ga ik ervanuit dat je 4jaa rgeleden een gemiddeld nederlands fysiek had;)

Nou, dat is toch geen standaard fysiek hoor ;)

Ik train 7 jaar en zie er ongeveer zo uit. .. iets vetter dan..
Ik heb het zlefde probleem als hem, ik zie door de bomen het bos niet meer kwa voeding... ik werk ongeveer het zelfde als hem naar binne ...

Nette fysiek in ieder geval!

Hiekie zei:
Nou, dat is toch geen standaard fysiek hoor ;)
Ik train 7 jaar en zie er ongeveer zo uit. .. iets vetter dan..
Ik heb het zlefde probleem als hem, ik zie door de bomen het bos niet meer kwa voeding... ik werk ongeveer het zelfde als hem naar binne ...
Nette fysiek in ieder geval!

Voila, das nu tenminste commentaar van iemand met ervaring. Boven jou post er iemand van 18 jaar die denkt dat je door goeie voeding op vier jaar 20 a 25 kg kan bijkomen.... WAT GAAT DIE JONGEN TELEURGESTELD ZIJN OVER VIER JAAR !!!!

Toerist zei:
Voila, das nu tenminste commentaar van iemand met ervaring. Boven jou post er iemand van 18 jaar die denkt dat je door goeie voeding op vier jaar 20 a 25 kg kan bijkomen.... WAT GAAT DIE JONGEN TELEURGESTELD ZIJN OVER VIER JAAR !!!!
Het is maar net wat voor kg's;).
Ik ben in een jaar 20kg aangekomen met een vetperc. stijging van
2%. Dus je kunt zeker 20 tot 25kg bijkomen maar het zal denk ik niet pure massa zijn nee...

Toerist zei:

Enige wat er staat is dat hij dezelfde fout maakt als jou; te weinig eten. Dus neem gerust advies van hem aan en negeer de rest ;)

Ik zou zeggen maak/bedenk eens een net eetschema. Probeer je calorie behoefte te bepalen met behulp van de stickies hier op het forum. Je kan hiervoor ook het bijgesloten schema gebruiken ( een excel scheet ) :

Dus lees de stickies, maak een mooi eetschema. Dan kan het feest gaan beginnen :D

Laatst bewerkt:
Toerist zei:

Dat is gewoon mogelijk hoor! Jij bent toch ook 15 kilo in 4 jaar aangekomen? En dat zonder goed voedingsschema! Kan je nagaan wat je had kunnen bereiken als je wel goed zou eten!

En wat betreft eten op het werk dat moet makkelijk kunnen! Er kan toch ook elke 30 min tijd vrij gemaakt worden voor een peukie (mijn collega's mogen dat iig wel) Dus waarom niet voor 1 keer per 2-2,5 uur voor voeding?

Toerist zei:

nee dat denk ik niet
ik geloof er heilig in dat je in 4 jaar 20 kg kan gainen
meer zelfs
ik bedoel kijk hoe ver jij bent gekomen zonder enig voedingschema???
zet je dat niet aan het denken?
ik vind het ook logisch dat mensen die een split schema niet meer groeien na 2 jaar ;)
en ben dus ook ervan overtuigd
zowiezo als je eens goed op het board rondkijkt zie je dat menig mensen hier 20 kg in is aangekomen binnen zelfs een jaar
weliswaar niet allemaal vvm maar wel een groot gedeelte

believe me dude we willen je niet de grond in boren
en ik vind het sirieus zowiezo goed dat je zover bent gekomen en je hebt een mooi fysiek
je had er alleen zoveel meer uit kunnen halen
majah thats the past so look to the future
je weet in ieder geval wat je te doen staat
good luck

Terug
Naar boven