- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toerist zei:Bedankt voor alle info en tips! ik apprecieer het.
Ik wou wel effe opmerken dat ik het jammer vind dat de meesten van jullie geen eigen foto bij je nickname hebben...
Ik neem namelijk 100 keer liever info aan van iemand die ook zelf al iets (zichtbaar) bewezen heeft...
Ik lees al enkele jaren bodybuildingboards en ik merk hoe makkelijk iedereen populaire meningen overnemen en heilig verklaren.
Toerist zei:

bouwens62 zei:Sorry hoor maar uit jouw voedingsschema blijkt dat je er maar weinig kaas van gegeten hebt! Met een goed voedingsschema had je veel meer resultaat kunnen boeken dan dat je nu gedaan hebt! Geen overbodige luxe voor iemand die hunkert naar serieuse massa!
Dat ik geen foto heb is omdat ik voor mezelf aan bodybuilding doe! Ik heb geen behoefte om foto's online te zetten! Als je dan niets van me aan wilt nemen 'so be it'!
bouwens62 zei:Als je na enkele jaren lezen op allerlei boards zo'n voedingsschema in elkaar zet! Tja dan wordt het denk ik tijd voor een cursus begrijpend lezen!
Ik weet niet waar jij werkt maar ik heb pauze's om de 2-3 uur...Toerist zei:ja, weet ik van die voeding. De eerste twee jaren dat ik trainde wist ik praktisch niets over het belang van voeding. Sindsdien heb ik steeds veranderingen aangebracht in men dieet.
Maar als je uit gaat werken is het toch quasi onmogelijk om een volledige maaltijd te kunnen eten, om de 2 a 3 uur.
Dat is de reden waarom ik enkel fruit en die lullige kellogsrepen vreet. Ik kan hier op men bureau echt geen kom kip met rijst bovenhalen om de 2 a 3 uur...
grtz,
T
Sinlath zei:ik maak pauzes om de 2 a 3 uur, vreten zal ik.
Ik weet zeker dat er geen werkgever is die jou een eetmoment gaat ontzeggen.

CitizenDildo zei:Voor 4jaar vind ik dit maar bagger,maar dan ga ik ervanuit dat je 4jaa rgeleden een gemiddeld nederlands fysiek had![]()

Hiekie zei:Nou, dat is toch geen standaard fysiek hoor
Ik train 7 jaar en zie er ongeveer zo uit. .. iets vetter dan..
Ik heb het zlefde probleem als hem, ik zie door de bomen het bos niet meer kwa voeding... ik werk ongeveer het zelfde als hem naar binne ...
Nette fysiek in ieder geval!
Het is maar net wat voor kg'sToerist zei:Voila, das nu tenminste commentaar van iemand met ervaring. Boven jou post er iemand van 18 jaar die denkt dat je door goeie voeding op vier jaar 20 a 25 kg kan bijkomen.... WAT GAAT DIE JONGEN TELEURGESTELD ZIJN OVER VIER JAAR !!!!
.Toerist zei:Voila, das nu tenminste commentaar van iemand met ervaring. Boven jou post er iemand van 18 jaar die denkt dat je door goeie voeding op vier jaar 20 a 25 kg kan bijkomen.... WAT GAAT DIE JONGEN TELEURGESTELD ZIJN OVER VIER JAAR !!!!

Toerist zei:Voila, das nu tenminste commentaar van iemand met ervaring. Boven jou post er iemand van 18 jaar die denkt dat je door goeie voeding op vier jaar 20 a 25 kg kan bijkomen.... WAT GAAT DIE JONGEN TELEURGESTELD ZIJN OVER VIER JAAR !!!!
Toerist zei:Voila, das nu tenminste commentaar van iemand met ervaring. Boven jou post er iemand van 18 jaar die denkt dat je door goeie voeding op vier jaar 20 a 25 kg kan bijkomen.... WAT GAAT DIE JONGEN TELEURGESTELD ZIJN OVER VIER JAAR !!!!