guardian
Huge Freak
- Waardering
- 176
Nou respect als je het doet dan, hypocrietje van me.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waar haal jij dat uit? Ik kan begrijpen dat mensen tot dergelijke dingen in staat zijn. Daarvoor moet ik zelfs nog niet in die situatie verzeild geraken. Daarnaast is het absoluut niet vergezocht, het is zelfs veel eenvoudiger dan de dogmatische denkbeelden die jij hier poneert waar imo moeilijk een touw aan vast te knopen valt. Ik denk btw maar zeer weinig in termen van goed en kwaad.
Je hoeft ook niet alles uitgevoerd te hebben om het te begrijpen. Het pallet aan gevoelens waar een mens over beschikt is veel kleiner dan de ervaringen die hij zou kunnen meemaken in zijn leven. Daarom is zelfkennis ook zo belangrijk, het laat mensen, in bepaalde mate, toe om zich te verplaatsen in situaties waarin ze nog niet verzeild geraakt zijn en brengt nuance.
ik kom met dogmatische denkbeelden, daar waar jij eigenlijk gewoon alles goed kan praten omdat het toch maar human nature is. De touwtjes tussen mijn stellingen zijn iets duidelijker verbonden dan hoe jij er over denkt. Maar goed nogmaals, we zijn het hier duidelijk niet over eens.Zit hier nu met een gigatisch schuld gevoel; wij aan de kalkoen, chocolade, wijn en al die andere luxe, en verderop slaan mensen elkaar de schedel in...
En om wat??...
En aan het eind van 't filmpje staat dan dat we allemaal mensen zijn, maar er zit toch een gigantische kloof tussen 't huidige Westen en werelddelen als Afrika en 't Oosten...![]()
Zit hier nu met een gigatisch schuld gevoel; wij aan de kalkoen, chocolade, wijn en al die andere luxe, en verderop slaan mensen elkaar de schedel in...
En om wat??...
En aan het eind van 't filmpje staat dan dat we allemaal mensen zijn, maar er zit toch een gigantische kloof tussen 't huidige Westen en werelddelen als Afrika en 't Oosten...![]()
Gouden woord hier isik kom met dogmatische denkbeelden, daar waar jij eigenlijk gewoon alles goed kan praten omdat het toch maar human nature is. De touwtjes tussen mijn stellingen zijn iets duidelijker verbonden dan hoe jij er over denkt. Maar goed nogmaals, we zijn het hier duidelijk niet over eens.
Ik kan eveneens begrijpen dat mensen tot zulke dingen in staat zijn, maar dan hoef ik het nog niet goed te vinden.
Het is bittere realiteit. Ik huiver telkens ik iets lees of zie over genocide. Zoveel haat... Ik hoop dat WO II de laatste volkerenmoord in onze contreien zal blijven. En laten we hopen dat ze in Afrika binnen 50 jaar er ook zo over denken.
ik kom met dogmatische denkbeelden, daar waar jij eigenlijk gewoon alles goed kan praten omdat het toch maar human nature is. De touwtjes tussen mijn stellingen zijn iets duidelijker verbonden dan hoe jij er over denkt. Maar goed nogmaals, we zijn het hier duidelijk niet over eens.
Ik kan eveneens begrijpen dat mensen tot zulke dingen in staat zijn, maar dan hoef ik het nog niet goed te vinden.
@guardian:
ja daaaaag,
jij was volgens mij degene die het roofdier element van zn instinct helemaal had geaccepteerd toch?
maar wat is er nu precies hypocriet dan? Zou je me dat even willen uitleggen?
maar wel oppassen, voor je het weet ben je blijkbaar hypocriet.

Whatever, erkennen is niet hetzelfde als accepteren. Roofdier stond bij mijn reply btw tussen aanhalingstekens omdat het niet mijn woorden waren, dus is het nogal zwak om daar sarcastisch op te reageren.
Btw ik heb geen behoefte om hier nog verder te gaan bashen, maar het is een feit dat veel mensen erover roepen en dat weinigen er maar iets aan doen. Ik wil nog wel eens zien dat jij vertrekt, eerlijk gezegd geloof ik er geen bal van.