AndroidHealthClinic

The Rape of the World, The Real Hotel Rwanda (schokkend!)

Die deur staat ook wagenwijd open. In Afrika en enkele andere landen mag alles.

ja en hoe meer mensen jouw opinie volgen hoe meer men het toelaatba za vindne en aanvaardbaar.

on topic:

als men de armoede zou aanpakke in afrika zouden al heel veel conflicten verdwijnen.

Niet normaal meer,gebeurt dagelijks deze ***zooi,rwanda,ivoorkust,sierra leone etc,kindsoldaten die gedrogeerd worden en hun eigen familieleden een arm moeten afhakken,hun ouders in hun huis levend verbranden en als ze uit het huis willen vluchten worden ze gestenigd....Voor degene die dit niet serieus nemen....leuk he zo een afrikaan pesten omdat ie hier je werk komt inpikken!!!!Deze mensen weten pas wat echte problemen zijn,mening spreidende verwende kotertjes zijn jullie!!!

Niet normaal meer,gebeurt dagelijks deze ***zooi,rwanda,ivoorkust,sierra leone etc,kindsoldaten die gedrogeerd worden en hun eigen familieleden een arm moeten afhakken,hun ouders in hun huis levend verbranden en als ze uit het huis willen vluchten worden ze gestenigd....Voor degene die dit niet serieus nemen....leuk he zo een afrikaan pesten omdat ie hier je werk komt inpikken!!!!Deze mensen weten pas wat echte problemen zijn,mening spreidende verwende kotertjes zijn jullie!!!

Inderdaad man, groot gelijk!

zieke wereld. ze zouden de vn-legers eens wat meer rechten moeten geven.

inderdad. De leider van het leger in rwanda ad een telex gestuurd naar de vn-top om te vragen of hij mocht ingrijpen omdat hij zag dat de plaatselijke bevolking zich aan het bewapenen was voor een slachting. Hij zei: "ik heb nog ,nooit zo snel een antwoord teruggekregen en het antwoord was negatief; Ik moest toekijken en mocht niet ingrijpen".

zou de VN doelbewust deze genocide hebben laten gebeuren?

• Topic Starter Topic Starter
Bewaar de kalmte heren.

Ik ben helemaal niet voor genocide maar ik vraag me toch altijd af hoe de wereld eruit had gezien als bijvoorbeeld die 20 miljoen russen en al die joden en soldaten niet omgekomen waren in WO II... ik bedoel het is vreselijk om iemands leven af te pakken maar het houd zo de wereld op een of andere manier wel in evenwicht... nogmaals ik vind het vreselijk...maar vraag me af wat er gebeurt zou zijn (lees: hoe de wereld er nu uit zou zien) als dit soort praktijken nooit plaats gevonden zouden hebben.

De VN zal je daar niet zien , die zijn zon situaties gewoon niet de baas.De peacekeepers uit nigeria sturen ze er opaf.....maar......peacekeepers???Ze doen eigenlijk precies hetzelfde maar dan natuurlijk voor de''GOODGUYS''

wat bedoel je met "evenwicht"?

Ik heb het hier over een soort van evenwicht in de vorm van misschien wel overbevolking... ik bedoel, als die mensen niet gestorven waren waren er generaties na generaties mensen bij gekomen...

nogmaals ik vind het afschuwlijk. maar ik vraag het me af hoe het er dan uit had gezien.

(edit: ik heb het nu niet alleen over WO II hè)

oorlogen hebben een verwaarloosbare invloed op de grootte van de wereldbevolking.

Had de pest niet de helft van de wereldbevolking uitgeroeid dan zaten we nu met mss 20 miljard mensen of zo.

Als je bedenkt dat de grootste groei van de wereldbevolking heeft plaatsgevonden in Azie zullen die 6 miljoen Joden het verschil niet hebben gemaakt. Evenmin de 800.000 Ruandezen of de 2 miljoen Cambodjanen.

Die 20 miljoen Sovjet_Unie hebben misschien enige impact gehad voor wat betreft de slagkracht van de Sovjet-Unie, maar vergeet niet dat Stalin zelf meer Sovjets over de kling heeft gejaagd dan dat er in WO2 zijn omgekomen. Mogelijk wel 40 miljoen meer. Waarvan alleen al 10 miljoen in de Oekraine, die werden uitgehongerd omdat ze tegen de collectivisatie waren. Als 1 genocide is vergeten dan is die het wel.

Mao heeft dan ook nog eens 50 tot 100 miljoen Chinezen op diverse wijze naar de eeuwige rijstvelden gezonden. Maar als je nu ziet dat China ongebreideld is gegroeid zal iedere genocide, democide of andere massamoord niet al te veel impact hebben gehad op het natuurlijk evenwicht.

De wereld zou er wel anders hebben uitgezien, maar niet door overbevolking.

Hoe was ook alweer die uitspraak over dat we 1 dode nog kunnen bevatten maar dat 1000/ miljoen ons in feite niets meer doet?
Ik kan er effe niet opkomen, volgens mij was ie zelfs van hitler ofzo :scratch:

Stalin.

De dood van 1 persoon is een tragedie, de dood van een miljoen een statistiek.

Yep die bedoel ik :thumbup: hij was me even ontschoten. :o

Terug
Naar boven