- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer nobel van je builderhaha bro, ik doe wat ik kan om deze wereld voor de zwakkeren in de maatschappij wat leefbaarder te maken.

Je hoeft je niet te schamen om het goed te hebben. Het schranzen met kerst gaat daar soms aan voorbij, maar er is imo genoeg voedsel voor iedereen op de wereld, de verdeling is krom.

Laat ik dan nog een vraag stellen. Vind je dat je alleen een oordeel over iets mag hebben als je er ook iets aan doet? Want dan ben je volgens mij heel snel klaar met oordelen.
Wel makkelijk hoor. Horen, zien en zwijgen.
Men had niet eens insiders nodig. Ruanda was een openlijke genocide, daar wist de Westerse wereld verdomd goed wat er gebeurde. De VN-troepen kregen 0,0 mandaat en moesten toezien hoe onder hun ogen dagelijks slachtingen plaatsvonden. Zeer frustrerend lijkt me dat.
Guardian, geloof dat we het nu wel weten. We mogen niet oordelen omdat we moraalridders zijn, niks weten, ons instinct niet aandurven etc etc.
Heb je nog meer van die onzin? Niemand mag een oordeel vellen over dit soort waanzin? Ik ben ook redelijk nihilistisch, maar hoe jij er over denkt slaat alles.
Wat verwacht je dan dat iemand uit het Westen gaat doen. De wapens oppakken om die verdome Hutu's te bevechten? Of moet ik emigreren naar Ruanda om de boel weer op te bouwen? Want als ik dat niet doe, tja dan mag je ook niks zeggen. Belachelijke stelling lijkt me.
Als je er niet mee zit en je er weinig aan hebt om te horen dat het niet door de beugel kan, waarom post je hier dan? Soort van veredeld trollen?

Als je er niet mee zit en je er weinig aan hebt om te horen dat het niet door de beugel kan, waarom post je hier dan? Soort van veredeld trollen?
Ik geef mn mening. Als iemand erop inpikt wil ik die persoon wel uitleggen waarom ik dit denk. Wat hij/zij ervan denkt kan me dan geen bal rekken, indien ik niet van mn ongelijk overtuigd wordt, simpel. Je moet toch wat tegen de verveling.
Ok, fair point. Maar gelet op jouw uitingen val je ook niet van je ongelijk te overtuigen. Het boeit je geen zak wat anderen denken, dat geef je zelf al aan.Ok, fair point. Maar gelet op jouw uitingen val je ook niet van je ongelijk te overtuigen. Het boeit je geen zak wat anderen denken, dat geef je zelf al aan.
Het boeit me wel, nuja na een korte inspectie kijk ik of iets bruikbaar voor mij is of niet, zoniet; afvoeren. Ik heb in sommige andere topics al wel mijn ongelijk toegegeven, maar dat gebeurt idd maar zelden. Ik ben dan ook een echte etter![]()
Nu hoeft deze thread natuurlijk niet vol te staan met postings hoe vreselijk het allemaal niet is, maar een genocide maar een beetje ok vinden ging mij iets te ver.Laatste dagen zie je deze dingen toch erg vaak. Dan kan ik echt kwaad worden als je iemand hoort zeiken dat ie geen tv op zijn kamer heeft ofzo. Nederland is een ****ing paradijs vergeleken met deze landen.
Nogmaals, moet je zelf weten. Ik heb er in ieder geval weinig aan om te horen dat dit allemaal niet door de beugel kan van x-aantal verschillende mensen. Dat kan ikzelf ook wel bedenken en ik heb niet de neiging om iets te gaan roepen wat op voorhand al bevestigd wordt. Dat jij het onzin vindt dat ik er zo over denk is je eigen zaak. Ik zal er niet mee zitten.
dus moet men de genocide niet openlijk veroordelen als dat het enige is wat we zouden doen? Dat is pas een prachtinstelling. Dat zet de deur open voor genocides in de toekomst;