Fitness Seller

the reality of Palestinian suffering

hafid

Cool Novice
Waardering
0
YouTube - The Killing Zone - the reality of Palestinian suffering

Waarom krijgen wij zulke documentaires hier niet te zien? De eenzijdige berichtgeving (in het voordeel van de israeliers) heeft veel mensen op het verkeerde been gezet. De onvoorwaardelijke steun aan israel ondanks het schenden van mensenrechten, de illegale bezetting van palestijnse huizen en land is mij een doorn in het oog. Waarom is de wereld zo angstig om deze mensonterende praktijken aan de kaak te stellen?

Iedereen weet al langer dan vandaag dat de Israeli's het spelletje niet helemaal eerlijk spelen en dat de Palestijnen als vuil worden behandelt. Het is gewoon tuig. Net als advocaten.

Die docu's zijn hier vaak genoeg te zien, en ik kan me niet herinneren dat ooit iemand hier heeft beweerd dat de Palestijnen niet slecht behandeld worden. :rolleyes:

Media belichten nu eenmaal alles selectief.
Een bokito die een wijf in het ziekenhuis slaat krijgt meer aandacht dan een tiental dorpen die door de janjawid worden afgebrand.

er is nog nooit een goed woord over israel over mijn lippen gekomen, wat niet wil zeggen dat ik het eens ben met de manier waar op palestijnen onschuldige mensen opblazen...

Hoe moeten ze ze dan opblazen?
En hoezo onschuldig?
Israel is toch democratich,... naar mijn weten staat meer dan de helft van de bevolking van Israel achter hun regering en hun praktijken.
Dus ook hun hebben bloed aan hun handen.
Het is nu weer een tijdje rustig geweest,... maar Israel blijft zijn poot stijf houden, dus een zelfmoord aktie zal wel niet zo lang op zich laten wachten.
En als het Israel niet aanstaat, dan doen ze het toch lekker terug.... :rolleyes:

Hoe moeten ze ze dan opblazen?
En hoezo onschuldig?
Israel is toch democratich,... naar mijn weten staat meer dan de helft van de bevolking van Israel achter hun regering en hun praktijken.
Dus ook hun hebben bloed aan hun handen
.
Het is nu weer een tijdje rustig geweest,... maar Israel blijft zijn poot stijf houden, dus een zelfmoord aktie zal wel niet zo lang op zich laten wachten.
En als het Israel niet aanstaat, dan doen ze het toch lekker terug.... :rolleyes:

idd, laten we ze allemaal maar opblazen dan :thumbup:

Ja, of beide partijen stoppen met geweld.

Die mensen groeien op met het geweld om hun heen. Logisch dat ze door gaan, ze kennen niet anders.

haha gebed zonder einde, het leek even de goede kant op te gaan met ze, alleen toen vermoordde de palestijnene de Israelische president en toen begon het hele riedeltje weer van voren af aan.

The neverending story continues

haha gebed zonder einde, het leek even de goede kant op te gaan met ze, alleen toen vermoordde de palestijnene de Israelische president en toen begon het hele riedeltje weer van voren af aan.

The neverending story continues

Wanneer was dat dan? Rabin was premier en die werd vermoord door een rechtse orthodoxe Jood.

Wat de israel doet is fout. Maar omdat het joden zijn, vinden de arabieren het veel erger.
Kijk, en dat is wel weer grappig.

Terug
Naar boven