Fitness Seller

the rock hard challenge

joep106

Novice
Waardering
0
Hoi,
Ik ben eigenlijk betrekkelijk nieuw op dit forum, al wel een hoop tijdschriften en boeken gelezen en sport zit in de familie bij mij.
Maar ik ben nu ongeveer 3 jaar aan het fitnessen, er is wel vooruitgang maar niet zoals ik zou willen.
Ik ben op zoek gegaan naar een trainingsschema en voedingsschema dat mij wel aanspreekt en ook vol te houden is.
Ik ben uitgekomen op een trainingsschema voor 3 maanden van de muscle & fitness namelijk deze : [Link niet meer beschikbaar]

Graag wilde ik jullie mening weten over dit schema, steekt zover ik weet degelijk in elkaar. En hoe denken jullie over het omwisselen van de maandag met de woensdag?, dit omdat ik bij een groot studenten fitnesscentrum fitness waar op maandag de zaal in 2e gedeeld wordt en ik eigenlijk geen benen kan doen.

Heb je al eens een Bill Starr achtig programma gevolgd?

Zit er goed uit gewoon ... standaard push/pull/legs & verschillende soorten cardio.

Benen niet trainen is eigenlijk een no go. Je negeert per slot van rekening de helft van
je lichaam dan. Waardoor je jezelf dus ook tekort doet omdat je beenspieren ook veel
verbranden in rust etc...

Let wel: het eetplan wat erbij uitgestippeld is, is eentje om te te cutten (afvallen).
Als je dat ook volgt, zal er niet veel massa gaan bijkomen.

Terug
Naar boven