- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwestie van proberen.Even focus op medicatie in diallen en lol hebben in t trainen klinkt als een goed plan. Heb je er niet baat bij juist wel vaste trainingsdagen aan te houden en daar lekker ritme en regelmaat in te houden? Hoef je je ook niet op te vreten als je wel wil trainen maar niet wil trainen en dan niet gaat trainen, als je snapt wat ik bedoel.
Beetje van @Onit zegt.Even focus op medicatie in diallen en lol hebben in t trainen klinkt als een goed plan. Heb je er niet baat bij juist wel vaste trainingsdagen aan te houden en daar lekker ritme en regelmaat in te houden? Hoef je je ook niet op te vreten als je wel wil trainen maar niet wil trainen en dan niet gaat trainen, als je snapt wat ik bedoel.
je hebt er een hele studie van gemaaktEindelijk de grote vraag van de sparerib uitgezocht:
6 ribs
412gr rauw incl bot
378gr bereid incl bot
135gram bot
277gr vlees rauw
243gr vlees bereid
Van de totale rib:
67% vlees rauw
64% vlees bereid
Verhouding: rauw naar bereid:
1 -> 0,88
Bereid naar rauw:e
1 -> 1,14
6 ribs in dit geval 277 gram onbereid vlees. Lekker caloriebommetje van 596 calorieën

Nu is mijn leven compleet 😂Eindelijk de grote vraag van de sparerib uitgezocht:
6 ribs
412gr rauw incl bot
378gr bereid incl bot
135gram bot
277gr vlees rauw
243gr vlees bereid
Van de totale rib:
67% vlees rauw
64% vlees bereid
Verhouding: rauw naar bereid:
1 -> 0,88
Bereid naar rauw:
1 -> 1,14
6 ribs in dit geval 277 gram onbereid vlees. Lekker caloriebommetje van 596 calorieën
Klinkt goed maat! Nog even nu genieten van je vrij zijn ;-) Benieuwd naar je bouwfaseSucces. K heb hier wat t zelfde plan. Nog 2,5 weken vakantie dus iets meer los, dan nog een paar weken cut en dan bouwen.

Haha nee, dat valt gelukkig mee. Is totaal aan proteine uit alle Voedingsmiddelen die ik eet. Voornamelijk / grootste eiwit bronnen per maaltijd:Wel veel eiwit man, zeker op dat totaal. Zit je dan niet een halve zak whey per dag weg te slobberen?