MuscleMeat

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Russian Bear

Freaky Bodybuilder
Waardering
243
Hey, na een mislukte compound routine, gevolgd door een mislukte MAX-OT routine, gevolgd door een mislukt KETO dieet heb ik besloten voor mezelf (en jullie;)) een logje bij te gaan houden.

Zoals hier boven al staat is er de laaste tijd aardig wat mislukt en ik krijg van verschillende kanten te horen dat ik niet bij die groep mensen hoor die breed kan worden, en ik ben helemaal gemotiveerd om ze het tegendeel te gaan bewijzen: Ik heb geen baan geen school en geen vrienden :fa: dus kan ik me 100% op mijn lichaam richten :D

Ben 1,77m met zo'n 64,5 kg en 12-15% vet. Mijn onderhoud schat ik op 1900 kcal.
Stats waren eerst Iéts beter maar heb door de laatste schema's een terugslag gehad.

Wil dit weer terug krijgen door een strak voedingschema
Voedingschema
Maaltijd 1: pre workout meal.40 gram basic bulk whey in 400ml melk + banaan +50 gram brinta.

Maaltijd 2: post workout meal.40 gram basic bulk whey in 400ml melk + glaasje limonade voor de snelle carbs +50 gram brinta

(Voorlopig) Post workout sup: 40 gram mega grow in water.

Maaltijd3: 2 sneedjes brood met pasta+ 2 eitjes

Maaltijd 4: 3 sneedjes brood + 30 gram kaas +2 hamburgers á 175 kcal per stuk

Maaltijd5: 0,5 kiprijstgerecht = 175 gram kip + 110 gram rijst (beide onbereid) (meestal verdeeld over 2 porties)

Maaltijd 6: 500gram kwark + of melk met nog iets/chocomelk

Eventuele suggesties in het voedingsschemazijn welkom, houd rekening ik ben allergies voor: sperziebonen, noten, appel en kiwi. Tonijn houd ik niet binne

En een gediciplineerde 3 daagse split als trainingschema

trainingschema

Alles setjes zijn van 7-11 reps, tenzij anders vermeld.
Als warming up doe ik 12 min cardio en 2 warmingup setjes met 50% van het trainingsgewicht voor iedere spiergroep

Maandag:
Borst & Benen
DB Sumo Squat
Leg extensions
Leg preess
Standing glutheus
Barbell flat bench press
Dumbbell inline fly's
Dumbbell decline benchpress.

Woensdag
Schouders&Biceps
Military press
Dumbbell side raises
Dumbbell bent over raises
Dumbbell bicep curls
Barbell reverse curls

Vrijdag
Rug&Triceps
Deadlift
Chin-ups
Lat pull down (breed)
Cable row
Hyperextensions
Skullcrushers
Tricep pulldown

Ik heb bij mijn huidige sportschool een abbo dat loopt t/m 31 Maart, ik wil een betere sportschool met meer mogenlijkheden zoeken...een squatrack is hierin een vereiste.

Dit is voor zover het begin van mijn lange weg naar een goed fysiek. Hope u enjoy the ride

Laatst bewerkt:
:roflol: :fa: smiley daar wachten we nog op.

/abbo

Succes!

Laatst bewerkt:
Terug van nooit weggeweest laten we maar zeggen.

Dus nu squat je niet?

Wat is er slecht aan je rug dan?

abbo

Hoeveel totale kcal / eiwitten / koolhydraten en vetten heb je in je schema?

train jij?:o
succes man ik volg je :thumbs:

Geen baan geen werk geen school? Lol is dit serieus, anders denk ik dat je dat ook maar moet gaan doen. Wat heb je een uitkering ofso. Lijkt me niks? In ieder geval ziet je schema er goed uit je voeding ook. Succes met je doelen. Ik volg het.

ik volg je

wel wat weining vetten in je schema?

Ik volg je. :)

• Topic Starter Topic Starter
trainingschema toegevoegd
best wel veel reacties tot nu toe, had ik niet verwacht:o

Geen baan geen werk geen school? Lol is dit serieus, anders denk ik dat je dat ook maar moet gaan doen. Wat heb je een uitkering ofso. Lijkt me niks? In ieder geval ziet je schema er goed uit je voeding ook. Succes met je doelen. Ik volg het.
Helaas wel, ik deed een opleiding BOL (chemisch) maar liep daar vast, de leraren raden mij aan de opleidng BBL (al werkend af te maken) maar nadat ik me van die school had afgemeld is de markt totaal ingestort. De (stage)baan is helaas nog niet gevonden, zit te denken toch maar een andere opleiding te zoeken. :sad:

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Held, dan kan je toch lekker knallen en er 100% voor gaan :cool:
haha ja zo kan je het ook zien:p

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Hoeveel totale kcal / eiwitten / koolhydraten en vetten heb je in je schema?
Kcal: 2169 eiwitten: 153 gram koolhydraten: 388 vetten: 41 gram

zet het ook wel in het schema

Laatst bewerkt:
Zijn 6 setjes shoulder presses niet aan de hoge kant?
Zeker de dag na triceps.
En zijkant schouders?

trainingsschema zuigt hard kerel:P

schouders dag na triceps en daar ook nog eens benen bij, dat is teveel

en dan 1 dag waar je alleen maar onderarmen kuiten en buik doet:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven