MuscleMeat

The Russian Bear awakes from his sleep.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
trainingsschema zuigt hard kerel:P

schouders dag na triceps en daar ook nog eens benen bij, dat is teveel

en dan 1 dag waar je alleen maar onderarmen kuiten en buik doet:P
wist anders niet waar ik ze moest stoppen:o zat er wel aan te denken borst bi en rug tri om te draaien, beter?

Back extension (weighted) tot fail lijkt me nou ook geen feestje voor je slechte rug btw

wist anders niet waar ik ze moest stoppen:o zat er wel aan te denken borst bi en rug tri om te draaien, beter?

die kun je beter omdraaien ja

ik zou bij benen ook kuiten doen en de schouders dan bij onderarmen en buik

edit: als je het zo doet, dan hoef je rug en borst niet om te draaien

Laatst bewerkt:
In for the lulz. :D

En ben stiekem ook wel benieuwd of Russian Bear er wat van weet te maken;)

ajoh buik en onderarmen kost je 10 minuutjes tot een kwartiertje;)

Back extension (weighted) tot fail lijkt me nou ook geen feestje voor je slechte rug btw
zie ik als een goed opstapje naar deadlift, doe er een klein beetje gewicht bij (5 kg schijf) en dan zit ik zo rond de 15. zonder gewicht haal ik er 20 en das nauw ook weer niet de bedoeling

Ik geef het 2 weken ...

(prove me wrong ;))

Als ik jou was, ik bedoel, je hebt geen baan en geen school, gewoon weg gaan bij je huidige gym en een goede opzoeken. Die 2 maanden, man ik zou echt zo snel mogelijk weg wezen daar.

En voor je rug, júist deadliften en squatten, in onbalans, explosief/negatieve reps, alles om die rug goed belastbaar te maken.

Tenzij er iets anders aan de hand is, maar 90% van de rugklachten zijn a-specifiek en laag in de rug en daar moet je gewoon keihard mee trainen. Succes

Ben benieuwd of je er wat van gaat bakken, zoals STRNGR zegt.

jo trainingsschema ziet er al beter uit alleen 10 setjes onderarmen en 8 setjes schouders is beetje raar;)

eerder 5 setjes onderarmen en 12 setjes schouders ofzo

Als ik jou was, ik bedoel, je hebt geen baan en geen school, gewoon weg gaan bij je huidige gym en een goede opzoeken. Die 2 maanden, man ik zou echt zo snel mogelijk weg wezen daar.

En voor je rug, júist deadliften en squatten, in onbalans, explosief/negatieve reps, alles om die rug goed belastbaar te maken.

Tenzij er iets anders aan de hand is, maar 90% van de rugklachten zijn a-specifiek en laag in de rug en daar moet je gewoon keihard mee trainen. Succes

Ben benieuwd of je er wat van gaat bakken, zoals STRNGR zegt.
gaat wel lukken ;), maar ik kan een deadlift nog niet zo goed uitvoeren.
En ik moet leven van af en toe wat werk voor wat kennise of familie..die 2 maanden abbo die ik nog moet doorbetalen (daar kom ik niet onderuit) blijf ik. +ook boven bij de rug heb ik wat klachten

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

jo trainingsschema ziet er al beter uit alleen 10 setjes onderarmen en 8 setjes schouders is beetje raar;)

eerder 5 setjes onderarmen en 12 setjes schouders ofzo
okey, ik weet nog niet zo veel van onderarmtraining af. ik haal er 2 EZ sets uit en 2 dubbell setjes
dan hou ik over
dumbbell wrist curl: 2 sets
ez bar curl: 1 set
reverse dumbbell wrist curl: 2 sets
reverse ez bar wrist curl: 1 set

in mijn schouders voel ik het al snel, maar ik kijk de eerste training hoe het voelt en zet er eventueel nog wat side raises bij ;)

Damn, mooi de gelegenheid om stevig mooie boeken te gaan lezen. Jawel, ik ben een optimist!

Damn, mooi de gelegenheid om stevig mooie boeken te gaan lezen. Jawel, ik ben een optimist!
haha dat klopt ja...Maar ik maak gebruik van de gelegenheid om een spoedcursus spaans te volgen bij de LOI.
Ben ik pas mee begonnen maar omdat ik me wat verstrooid voelde door de keto loop ik wat achter. Ga er het hele weekeind goed voor zitten en dan kan ik maandag met een gerust hart aan mijn nieuwe schema beginne.

haha dat klopt ja...Maar ik maak gebruik van de gelegenheid om een spoedcursus spaans te volgen bij de LOI.
Ben ik pas mee begonnen maar omdat ik me wat verstrooid voelde door de keto loop ik wat achter. Ga er het hele weekeind goed voor zitten en dan kan ik maandag met een gerust hart aan mijn nieuwe schema beginne.

Kan nog steeds lachen om het feit dat jij keto geprobeerd hebt:p sorry daarvoor:o

Zijn 6 setjes shoulder presses niet aan de hoge kant?
Zeker de dag na triceps.
En zijkant schouders?
Ik zie deze post nu pas, Ik doe de shoulder pres met relatief laag gewicht, omdat ik het te hoog ook lastig word voor mijn rug.
En die machine shoulder press doet het voor de voorkant

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven