- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi, RB, weer een giga-quote post an mijn kant. Ik weet niet waarom ik het doe; of ja eigenlijk wel, man in alle dingen die ik lees herken ik veel van mezelf. Of mezelf een paar jaar geleden. Ik zat ook op een forum (niet dit) veel te veel te posten en veel te weinig te leven. Voor alles wat ik moest doen had ik wel excuses klaar. Ook voor mijn scholing. Een ander (bijna niet postend) lid op dit forum die me gekend heeft hoe ik was omschreef me overlaatst dat ik inderdaad "tight" kon zijn vroeger, in die zin dat ik me in alles zo vlug opwond en een halve drama queen was. Dan heb ik twee dingen gedaan: ik ben in het leger gegaan en toen ik uit mijn opleiding was ben ik beginnen trainen met gewichten zoals het moet (onder andere onder impuls van voornoemde persoon) en man, ik heb door die twee dingen een aantal lesjes geleerd. Ik hoop dat jij ze ook zult leren.
Ik ga van start
WTF? Je omschrijft jezelf als tweede kwaliteit, dus? En dan nog met die smiley erbij? Who gives a ****? Jij zou een **** moeten geven, je geeft duidelijk het beste van jezelf niet, en in plaats van actie te ondernemen berust je. NOT GOOD
Twee opties hier:
A. Je hebt een zwakke rug door een medisch probleem. Ik herinner me niet te lezen dat je naar een dokter geweest bent. Ik zou je aanraden dat te doen. Zo weet je ten minste waar je staat. Als extra tip zou ik je dan geven om niet al te fel naar doemverhalen van dokters te luisteren. Mijn trainingsbuddy had rugproblemen en de dokters hadden gezegd dat hij nooit meer ging sporten. In november deadlifte hij 180kg en hij leeft pijnvrij en gezond.
B. Je maakt excuses voor jezelf en je hebt inderdaad een zwakke rug. zwakke rugspieren wel te verstaan. Die kun/moet je trainen. Ik had vroeger ook nu en dan rugpijn en kniepijn. dankzij een gezonde levensstijl van altijd aan de pc zitten, of op café, roken, drinken, betrekkelijk weinig sport. Dan ben ik beginnen trainen zoals het hoort: squats en deadlifts. Gevolg: geen kniepijn meer (squatten is toch slecht voor je knieën) en geen rugpijn meer (deadlifts = killer 4 ur back, brah) Ik zeg niet dat ik nooit meer pijn ga hebben, of dat ik door onoordeelkundig liften van mezelf geen blessures ga oplopen, maar dan ben ik tenminste zeker dat het door het trainen komt...
"Accumulating injuries is the price we pay for the thrill of not having sat around on our asses. - Mark Rippetoe."
A. Ik heb slecht nieuws voor je, jongen. Ik ga je alvast veel succes toewensen met de zoektocht naar een vrouw als je je zo opstelt. Vrouwen willen geen schotelvod waarmee ze kunnen doen wat ze willen. Als je te onderdanig bent t.o.v. vrouwen dan wacht jou een bestaan als "best friend" aka the man who jizzes on the toilet
B. excuses... tssss. Mijn trainigsbuddy van daarnet, die kon in het begin met moeite de barbell benchpressen, you read it right... Zoveel jaar later presst hij 130kg... En zeggen de mensen tegen hem dat hij geluk heeft dat hij zoveel aanleg heeft... Hij heeft inderdaad aanleg, niet voor trainen, wel voor geen p*ssy zijn en blijven doorbijten. Aanleg wil niks zeggen. Zelf heb ik er 12 uitgezien tot ik 20 was, ik moest me niet/nauwelijks scheren en had een babyface. Nu ben ik the hairy monster from the swamp, inclusief baard ;-)
Man dit is zever in zakjes, je hebt je iets laten wijsmaken door je instructeur. Heel wat mensen zullen dit gehad hebben. Ik had net hetzelfde, je wil schakelen, maar er zijn zoveel dingen waar je rekening mee moet houden, je moet sturen, je oog op de weg houden, kijken naar je snelheid, je koppeling induwen en dan nog die pook in het juiste gaatje steken () Je kijkt naar je versnellingspook en je wijkt af. It's a normal thing... Je kweekt dat automatisme gauw genoeg. Excuses...
You've got to be joking, right? Excuses
NEXT
Sups? dat heb jij helemaal niet nodig. Eat like a pig and drink your milk
excuses, had je eraan gedacht om één van de twee te verzetten zodat je alletwee kon doen?
ten eerste, ik ben tegen grammar nazis op een forum maar het is "zei" kthx
voorts heb jij zeker geen creatine nodig, eet nu maar je maaltjes en drink je melk. dat zal genoeg zijn voor jou
NO SUPPS
GIGATROLL jij hebt geen sixpack, jij hebt een skinnypack, ga alsjeblieft geen rippetoe doen en dan bezig zijn met je sixpack... Als je dat zou doen, zou ik je aanraden om op zoek te gaan naar dominante mannen ipv dominante vrouwen. (Die zal je overigens wel vinden)
Niet verhogen bij rippetoe = geen rippetoe
Man, dit is zo ongeloofwaardig... wat heb je dan gedaan? je hebt je rug gedraaid terwijl je aan het deadliften was? ff gekeken wie het was?
Als je dat gedaan hebt, dan was het gewicht te licht, wanneer je deadlift en iemand is zo retarded om je te komen storen of op je rug te komen tikken, dan zorgt de heavy ass weight er wel voor dat je eerst de bar neerlegt. Voorts, je trap verrekken met een 50kg deadliftdat is absurd man
Kom hier, dan geef ik je een knuffel en voel je je zo weer beter
ik kan niet met excel werken :'( excuses...
en ik plan om handschoentjes te gebruiken bij rippetoe...wacht, hier heb ik nog een accessoire dat je kunt erbij gebruiken dan:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
excuses + excuses
Ok, goed voor jou dat je het over een andere boeg gooit, onderschat gewoon horeca-werk niet. Het is niet een beetje opdienen, een beetje afwassen en een beetje koken. Hard werk en lange dagen. Je zegt over jezelf dat je een smart dude bent.
Je hebt dus de keuze, je kunt geld verdienen door met je hoofd te werken en je kunt geld verdienen door met je handen te werken. Stel jezelf de vraag wat je wil
Ik kon dit en dat en ... excuses
excuses
excuses (en je ik las je stripje)
excuses en proficiat
excuses en toch nog trots zijn dat je een gemiddeld moeilijke taak min of meer succesvol afrondt.
Ok tijd voor een conclusie en nog wat tips van een gekke clown:
Ik wil dat je deze post niet fout beoordeelt, ik heb helemaal niet de intentie om je te flamen of om je slecht te doen voelen. mensen slecht doen voelen, dat interesseert me niet. Het omgekeerde wel. Het is ook best mogelijk dat ik fout ben in mijn "oordelen", ik ken je nu éénmaal niet in het echte leven en ik kan me enkel een beeld vormen door dit forum. Zoals ik het zie sta je op een keerpunt in je leven: Je hebt nu geen job, geen opleiding, een aangesmeerd rijbewijs voor een automatiek, geen motivatie, geen dominante vriendin etc...
Je hebt nu de keuze: ofwel bevestig je jezelf in het steeds zoeken naar uitvluchten voor gelijk nog wat om je leven makkelijker te maken ofwel neem je de moeilijke weg en leg je er wat bloed, zweet, tranen en tien ton kloten op. Nu is het mogelijk dat je zult falen wanneer je het tweede doet; je oogst niet altijd wat je zaait jammer genoeg, maar het is belangrijk dat je het ten minste probeert.
Op een moment is het tijd om te stoppen met motivationele praat te aanhoren en jezelf moed in te peppen, dan is het tijd om actie te ondernemen. Voor jou zal dat blijkbaar het moment zijn waarop je naar je nieuwe gym gaat en Rippetoe begint. Trainen met gewichten als metafoor voor het leven: alsjeblieft.
Nu nog een paar tips:
1. Sluit dit logboek, het gaat nergens naartoe. Het is niet bruikbaar voor andere mensen om dingen uit te leren en het gaat veel te veel off-topic. Voorts is alles al gezegd wat er moet gezegd zijn.
2. probeer minder te posten op dit forum, of toch minder tijd erop door te brengen. Voorts vind ik het wat vreemd dat je lid bent van groepen als BBW; gangbang, kleine tietjes etc. (dank je wel BB-forum, voor deze post wist ik niet wat BBW was :s) Ben ik nu te preuts als ik denk dat mensen dit helemaal niet hoeven te weten welke depraved shit je allemaal wil doen? (wellicht)
3. Lees je in: ik heb wat titels voor je: Starting strength, practical programming, dinosaur training, strong enough?, ...
4. Wanneer je aan rippetoe begint: verhoog je gewichten iedere keer je traint, als je dat niet doet, dan doe je geen rippetoe. Stick with the damn program (en draag geen handschoenen, for God's sake)
5. Luister naar DW en zeg haar dat je nu gaat stoppen met een p*ssy zijn. (Luister er gewoon niet naar als ze je na je rippetoe zegt dat je een BB-routine moet doen)
/rant