- Waardering
- 1.015
![]()
Russian Bear
![]()
Teddy Bear
Verander je naam of ga hard trainen...
Mooie foto van die beer gek.
OT: beertje komop zeg!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Russian Bear
![]()
Teddy Bear
Verander je naam of ga hard trainen...
Huh 'k wist dat niet!rijbewijs is ook voor alleen automaat, long story
en ja ik ben beta,![]()

Huh 'k wist dat niet!
Automaat valt ook in te rijden en als je dat doorhebt (met rijbewijs) kan je voor handbak gaan.

Huh 'k wist dat niet!
Automaat valt ook in te rijden en als je dat doorhebt (met rijbewijs) kan je voor handbak gaan.
Hebben je ouders een handbak? Anders word het echt een eigen autotje kopen vriend!
Ik ben trots op je![]()
heb al ooit met riem gedeadlift, en toen haalde ik de 70kg met goede vorm
wtf dat wist ik helemaal niet
schakelen is toch niet zo moeilijk? moet je daarvoor helemaal opnieuw examen doen![]()

Ik heb ook een tijdje wat schrik gehad van mijn vorm qua deadlift. Wat me vooral opviel is dat je bij dergelijke lage gewichten en hoge reps altijd je vorm fout hebt. Probeer eens een keertje 100 kg aan je armen te hangen, de spanning die dit creert geeft je minder speelruimte met het gewicht en gaat je misschien de betere deadlift vorm opbrengen. Echt, try it.
mogt je het nog niet door hebben ik ben een apart geval![]()
Door mijn ADHD ben ik met het rijden altijd wel een beetje in beweging of zo en als ik dan schakel trek ik automatisch een beetje naar rechts. Of zo was de uitleg van mijn instructeur, die raden mij aan automaat te gaan doen omdat ik vroeg of laat wel een keertje een ongeluk zou krijgen met het schakelen...ironisch genoeg gebeurde dat tijdens mijn laatste les met de schakel, ik reed schuin een stoeprand op, de band plat en de velg verbogen
---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------
will give it a try
ik ga echt helemaal kapot hier!oh je hebt ook adhd? tzal wel gew add zijn want anders zat er wel wat meer dynamiek in je log

Het enige wat je als klagen kan opvatten is dat ik het steeds over mijn zwakke rug heb maar daar word steeds naar gevraagd
) en geen rugpijn meer (deadlifts = killer 4 ur back, brah) Ik zeg niet dat ik nooit meer pijn ga hebben, of dat ik door onoordeelkundig liften van mezelf geen blessures ga oplopen, maar dan ben ik tenminste zeker dat het door het trainen komt...Woah fuark ECHT...het is ook echt mijn levensdoel om alpha te worden
not srs........ik hou gewoon van dominante vrouwen![]()
In het begin zat ik amper boven mijn onderhoud, maar het zou kunnen. Lijkt me overigens niet.
Of ik heb gewoon weinig aanleg, mijn hele familie is ultra ecto. Ik heb wel een vurig temperament en ik kan ook niet zeggen dat ik geen lusten heb.
Edit: moest me ook al vroeger scheren dan de andere jonges op school
Door mijn ADHD ben ik met het rijden altijd wel een beetje in beweging of zo en als ik dan schakel trek ik automatisch een beetje naar rechts. Of zo was de uitleg van mijn instructeur, die raden mij aan automaat te gaan doen omdat ik vroeg of laat wel een keertje een ongeluk zou krijgen met het schakelen...ironisch genoeg gebeurde dat tijdens mijn laatste les met de schakel, ik reed schuin een stoeprand op, de band plat en de velg verbogen![]()
) Je kijkt naar je versnellingspook en je wijkt af. It's a normal thing... Je kweekt dat automatisme gauw genoeg. Excuses... oh jah dat kan ook, melk met een dop vind ons mam te duur.
Lees de openingspost jawbrah, geen baan. en mijn spaarpot raakt langzamerhand leeg...ben weer overgestapt op caseine want dan kom ik net iets voordeliger uit, ik heb wat geld opzij gelegt voor me halfjaarsabbo en sups maar na dat half jaar moet ik toch wel een baan hebbe
ik heb een hele tijd een baan gezocht voor me opleiding in de chemie, maar daar is gewoon niets in te vinden, tijdje over na gedacht en ik ga iets doen in de horeca (eerst kijken of het wat is)
Na 2 dage zoeken kon ik al ergens op gesprek komen, maar dat viel tegelijkertijd met een rij examen dus ik weet nog niet wanneer ik op gesprek ken.
creatine heb ik gehad, maar had geen effect..creatine werkt maar bij 95% van de mensen. Voor ADHDennis deed het ook niets zij hij.
dat geld heb ik nu over voor sups, maar ik dat ik binne 2 dagen al een solicitatiegesprek heb is vast een goed teken![]()
)techniek was redelijk, maar ik denk niet dat ik veel ga verhogen als ik rippetoe ga doen, had ook een pre workout booster sample voelde ik goed.
bij de 6e rep tikte iemand me op mijn schouder en ik keek opzij, daarmee verrekte ik mijn trap![]()
dat is absurd manklopt wel dat ik wat weinig gestegen heb in gewicht de laatste tijd, toch iets hoger geworre...maar heb nog 2 vrijdagen voordat ik rippetoe ga doen in me nieuwe gym. Helaas kan ik niet met exel werken en kan ik niet schrijven met me handschoenen...sla mijn training op in mijn hoofd terwijl ik er mee bezig ben.
wacht, hier heb ik nog een accessoire dat je kunt erbij gebruiken dan:tja, geen baan en geen school, wat moet ik anders de hele dag doen. Trainen en koken neemt gemiddeld maar een uur of 2 in beslag, en koken en DBB gaat samen.
Maar mijn totaal op de grote 3 krijg je binnekort te horen. Al moet wel rekening gehouden worden met het feit dat door medische redenen mijn deadlift zo ongeveer gelijk is aan mijn bench press
Ik deed een chemie opleiding en ik liep daar een beetje vast, de leraren raden mij aan de opleiding al werkend BBL af te maken, maar kort nadat ik van school af ging is de hele markt ingestort, google maar eens op organon.
Tijd lang tevergeefs naar werk gezocht en ik heb even nagedacht over mijn toekomst en ik ben een weekje of 2 geleden tot de conclusie gekomen dat ik het over een andere boeg moet gooien...Ik ga kijken of de horeca wat is, waarschijnlijk heb ik donderdag een solicitatie![]()
MBO-4 analist, word gezien als de zwaarste MBO opleiding die er is.
Maar vergis je niet i'm smart as f*ck, toen ik 4 was werd mijn verbale IQ al op 115 geschat. Kon ook makkelijk HAVO doen maar ik wou gewoon verder met wat ik leuk vond.
ik wou mijn benen niet al te zwaar, anders heb ik morgen last als ik op moet voor mun rij examen.
En ik heb de bankdruk op een constante 52kg gehouden en dat is voor het eerst. Dumbbell press is moeilijk te verhogen omdat ik die 18kg dumbbells amper vanaf de grond op die decline bench krijg
tis niet makkelijk om die dingen vanaf de grond op je borst te krijgen als je op een decline bankje ligten niemand in de zaal die kon helpe
Hah ;P, weet je wat voor kracht er in 2 18kg dumbbells zit als je ze een halve meter laat vallen, doe maar eens in de sportschool.
Ik ben al van voor de vorige zomervakantie aan het zoeken, en allemaal contacten van de stageplekken van school en alles afgezocht. er is niets. Ik zit al veel te lang stil
Er zijn ook maar een stuk of 5 leerlingen aangemeld op die BBL opleiding.
ben geslaagd btw![]()
ik moet die dumbbells toch echt van de grond afrapen, en bijna alles doen met me biceps, dan is 16kg nog niet eens zo slecht
)Sums it up