XXL Nutrition

The Ultimate Fighter Season 15 discussie topic

Word dit dan niet beter een spoiler topic tremendes?

Denk dat we weer een super tuf mogen verwachten.

Vond in episode 2 die knee maar eerder toeval shot lijken dan echt gepland. Lucky dat ie zon lange kerel is. Offc hes down,maar toch....

Vond in episode 2 die knee maar eerder toeval shot lijken dan echt gepland. Lucky dat ie zon lange kerel is. Offc hes down,maar toch....

Geluk hoort er soms bij

Ik vond wel vriendelijk van hem om hem schoontjes op de grond te leggen:roflol:

Wordt zeker een dik seizoen! Zitten een aantal zeer sterke ervaren vechters tussen die het zwz ver gaan schoopen. Die kerel die net zijn pa verloren is is ook wel een kanshebber.

Ben natuurlijk biased omdat ik in zijn gym train, maar ik denk dat Cristiano Marcello het meeste kans maakt om te winnen, is een van de meest ervaren dudes, 4th degree blackbelt, 20 jaar ervaring, vroeger jujitsu headcoach bij chuteboxe, heeft Wanderlei Silva zijn blackbelt gegeven etc.... en rechtstaand ook zeker niet slecht, traint vaak met Bruno Carvalho (n1 in muay thai in brazilie, heeft gewonnen in een MT match tegen Edson Barboza, gevochten in DREAM etc) die daar headcoach MT is....

ehm...je traint in zijn gym ? Heb je misschien wat pics ofzo? Ik zou het wel vet vinden om effe een kijkje te nemen in die pro gym daarzo, dus meerdere pics zijn gewenst :P

@SubGenius, pm verstuurd

Ben natuurlijk biased omdat ik in zijn gym train, maar ik denk dat Cristiano Marcello het meeste kans maakt om te winnen, is een van de meest ervaren dudes, 4th degree blackbelt, 20 jaar ervaring, vroeger jujitsu headcoach bij chuteboxe, heeft Wanderlei Silva zijn blackbelt gegeven etc.... en rechtstaand ook zeker niet slecht, traint vaak met Bruno Carvalho (n1 in muay thai in brazilie, heeft gewonnen in een MT match tegen Edson Barboza, gevochten in DREAM etc) die daar headcoach MT is....

Ben jij die kerel van Roeselare dan mss?

heb jij het op de fotos van 22shop uit roeselare? nope, ben een vriend van de uitbater, draag zijn klerenmerk (flemish kingz) als promo... waarschijnlijk dat je daar mijn fotos heb gezien op zijn facebook account... ben van Oostende

ahn ik had gehoord van een HW BJJ gast van roeselare die wilde naar Brazilië gaan trainen; echt wel respect voor jou hoor, ik hoop dat je er veel uithaalt

ben nu voor enkele maanden terug in belgie, november ben ik terug in brazil voor 6 maand

ik focus vooral op mma, en grapplen (nogi) voor mma

sorry mods, wou de thread niet hijacken

Laatst bewerkt:
vind de opzit te "commercieel"ogen nu het op Fox komt...live fight, verslaggevers etc...
Het underground vechten voor je doorbraak is nu een beetje weg imo....maar goed de partijen kunnen nog steeds goed zijn :)

Terug
Naar boven