Fitness Seller

The Ultimate Fighter Season 17

Begrijpelijke keuze voor de halve finales, maar ik kan niet wachten tot Uriah Hall die Josh, of hoe hij ook al weer heet, verslaat.

Hij zal er anders een flinke kluif aan hebben.

Denk je? Ik vind het lastig in te schatten. Eerste 2 rondes maakte Uriah Hall wel een hele sterke indruk. Laatste ronde was lastig te beoordelen.

Ergens hoop ik dat die worstelaar die Josh er in de halve finale al uit gooit. Misschien kan Ronda Roussey hem nog een keer komen motiveren. :cool:

Josh is een goede vechter, jammer dat ie dit zelf ook weet.

Denk je? Ik vind het lastig in te schatten. Eerste 2 rondes maakte Uriah Hall wel een hele sterke indruk. Laatste ronde was lastig te beoordelen.

Ergens hoop ik dat die worstelaar die Josh er in de halve finale al uit gooit. Misschien kan Ronda Roussey hem nog een keer komen motiveren. :cool:

Het is op basis van de gevechten die we gezien hebben ook lastig in te schatten. Heb nog niet op alle fronten een goed beeld van ze. Heb me ook niet verdiept in hun voorgeschiedenis wat vechten betreft.
We zullen het zien.

Wanneer komt nou de halve finale dan? Ik zie namelijk op wiki dat de 13e de finale al is?

Ja ik snap er ook niets van ???

Vanavond semi's zaterdag de finale

Net gedownload, de eerste minuten in die Harley winkel, ben gelijk verkocht man, ga ook zo'n jas bestellen, zijn wel gruwelijk!
Al kon ik die mooie niet vinden online welke kelvin draagt :S

De eerste wedstrijd was echt een geweldige uitkomst! Ben zelfs door mijn stoel heen gezakt toen ik opsprong haha, die Kelvin is echt een beest :)
En Dylan was eigenlijk al van te voren duidelijk, leuk dat ie er stond maar het was meer een lopende heavybags waar Urijah zn trappen en jabs op kon oefenen :)
Na die mislukte takedown op 3:54 in de 2e ronde zag je dat hij het opgaf...
Die blik van Kelvin net nadat Mazagati de hand van Urijah opstak was ook wel "story-telling" die jongen is bang als wat
Ben wel ****ing enthousiast voor de finale, word echt een knaller! Alleen jammer dat de rest van de kaart zuigt...

Laatst bewerkt:
bristol vecht op de kaart!!!! go bristol!!!

Dacht dat Josh wel een kans zou maken tegen Uriah. Laatstgenoemde gaat 'm pakken.

Kan niet wachten tot de finale!

Vind de kaart goed...niks op aan te merken.

Vind Jorgenson een saaie vechter, en Urijah valt ook tegen de laatste tijd
Mcdaniel is een p*ssy, evenals Casey, dus dat zijn ook 2 waardeloze gevechten
Dan heb je nog WMMA
Alleen Gonzaga lijkt me dik (letterlijk en figuurlijk haha)
en de finale natuurlijk, denk dat Hall gaat winnen, maar Kelvin is zeker een goede underdog

Die jongen waar Urijah tegen vocht om in het huis te komen deed het nog t beste, dat was een goed gevecht.

Snode plannen van Dana vliegen wel de deur uit hahahah.. Was die van plan een hele hype fight te creeren tussen uriah en josh wint kelvin gewoon ff

Die Kelvin doet me een beetje aan Diego Sanchez denken toen ie in TUF1 zat. Al denk ik niet dat ie van Uriah wint

Terug
Naar boven