Fitness Seller

The Ultimate Fighter Season 17

Bezoekers in dit topic

Even voor de goede orde...linkjes naar websites mogen gewoon geplaatst worden hoor. Ging alleen om de torrents. Zou het zelf doen ware het niet dat ik helaas niet in dit seizoen zit. Moet nog 5 afleveringen opzoeken, zal je net zien nu het een mooi seizoen is.:)
 
Snode plannen van Dana vliegen wel de deur uit hahahah.. Was die van plan een hele hype fight te creeren tussen uriah en josh wint kelvin gewoon ff

Dat weet ik zo net nog niet. Wij zien natuurlijk alleen wat op tv uitgezonden wordt.
Had zelf ook wel graag Josh vs Uriah gezien.

Maar ook mooi om te zien wat voor pussy Bubba is, en mss dat Jones dat nu ook inziet ipv Bubba te hypen en voor te trekken.

Daarnaast is Kelvin jong en is dit dus een erg mooie kans voor hem. En kan Dana daar de komende jaren nog geld aan verdienen. Het is ook niet zo dat de overwinning van Kelvin een is die niemand had verwacht. Kijk naar zijn vorige tegenstanders en kijk naar die van Josh. Ook schijnt Kelvin in training een beest te zijn.
 
Als je wekelijks een video overzicht krijgt van youtube en geabonneerd bent op het UFC kanaal, niet de e-mail openen anders krijg je gelijk een dikke spoiler met de uitslag :mad:
 
Was een leuke avond.

Moet zeggen dat het WMMA mij dit event wel heeft geinteresseerd, al is het natuurlijk nog láng niet het niveau van de mannen, en ziet het er soms echt... ja vrouwelijk uit eigenlijk, was het nog best met was agressie haha, niet verwacht:)
 
Ik heb echt al zat prachtige WMMA partijen gezien! Het is alleen jammer dat het over de breedte nog moet groeien. Maar pas een Invicta event gezien en het niveau lag erg hoog.
 
Potverdomme wat een mooie finale was dat.

Vind zelf WMMA geen reet aan
 
Back
Naar boven