Fitness Seller

The Ultimate Fighter Season 17

laatste ep staat er gewoon als ultimate fighter op ,vorige eps als ultieme vechter, omdat de laatste kans de amerikaanse tv zenders etc takedown requests sturen naar de nieuwsserversaanbieders en die moeten zich daar aan houden anders kunnen ze een rechtzaak riskeren. sorry dat ik zoveel offtopic ga:)

Ach laat die zeikerd het bekijken, heb zoveel leden aan linkjes geholpen voor live of UFC events. Nu ik zelf eens wat nodig heb...:rolleyes:
Maar dat is een waardevolle tip, daarom kon ik het niet vinden dus. Moet je ook maar net weten!

Gaan we het nog inhoudelijk over de show hebben? Zo moeilijk is het niet om die dingen binnen te trekken. Zelf mijn vriendin kan met torrents downloaden.

Was niet alleen op jou gericht hoor schatje ;)

Laat ik nou denken dat dit op mij betrekking had.:rolleyes:

Maar no sweat had al uitgelegd dat het me niet boeide om de reden die ik gaf.

Daarnaast is trouwens de vraag waar eerdere afleveringen te bekijken zijn inhoudelijk aan het topic.

Oke oke oke ik moet ook niet zo zeiken.
Kan overigens ook echt niet wachten tot Bubba ook zo een lekkere trap krijgt. Ben nu wel benieuwd wie er uiteindelijk zal gaan winnen. Had eigenlijk Luke verwacht.

Oke oke oke ik moet ook niet zo zeiken.
Kan overigens ook echt niet wachten tot Bubba ook zo een lekkere trap krijgt. Ben nu wel benieuwd wie er uiteindelijk zal gaan winnen. Had eigenlijk Luke verwacht.

:thumbs:

Wat ik gezien heb lijkt me ook niets heerlijker dan dat bubba flink geowned gaat worden. Irriteerde me ook gelijk aan die gast maar maakt zo'n serie ook weer leuk natuurlijk.

Download gewoon op kat.ph
van Secludedly, daar staat alles goede kwaliteit

The Ultimate Fighter Brasil is ook alweer begonnen. Nogueira vs Werdum.
Er zijn 2 afleveringen, helaas is alleen de eerste met Engelse ondertiteling. Aan het einde van de tweede zie je dat het goed los gaat daar in het huis :)

Laatst bewerkt door een moderator:
The Ultimate Fighter Brasil is ook alweer begonnen. Nogueira vs Werdum.
Er zijn 2 afleveringen, helaas is alleen de eerste met Engelse ondertiteling. Aan het einde van de tweede zie je dat het goed los gaat daar in het huis :)

Sorry ivm problemen met Google mogen torrents niet meer geplaatst worden, heb je post dus aangepast.

• Topic Starter Topic Starter
Wie heeft er nog genoten van Bubba vs Uriah? :D anders ik wel!
Big mouth down!:banana:
Dana zijn pick is (volgens mij) niet omdat hij vind zoals hij zelf aangeeft,hij de 2 beste nu tegen elkaar wil zien. Maar hij al denkt aan de finale uriah vs josh puur commercieel gezien.

Laatst bewerkt:
Die bubba had al verloren vóór de weigh ins, wat een stumper.
Ik geloof er heilig in dat hij zo snel ko ging omdat hij bang was voor meer schade, was ook zeer blij dat hij snel KO ging, en veel pijn had aan zijn ogen (lekker janken haha)
Nu hopen dat hij verder ook niet meer in beeld komt qua interviews ofzo, want erger me dood aan hem
Samman vs kelvin word wel spannend, Samman is een sukkel, maar wel een goeie, ik cheer voor Kelvin, die gast had wel zieke KO vorige week.
Al met al kan ik dus niet wachten op volgende week haha, word heeel vet :)

Hahahaha lekker voor bubba stomme kneus. Sowieso dat White koos voor Josh v Uriah om commerciële redenen, maar gok ook dat dat echt een brute fight zou worden. Eerst lekker semi's kijken volgende week, belooft were veel goeds!

En bubba moet echt optokken, hoef hem inderdaad ook niet meer te zien in de interviews

Vind de reacties niet overdreven eigenlijk. Wanneer je met 1 straight punch iemand al zo naar het canvas kan laten vallen. Dat zie je niet veel. Heeeel erg benieuwd naar zijn groundgame, hopelijk wordt dat in de semi's getest.

Vind de reacties niet overdreven eigenlijk. Wanneer je met 1 straight punch iemand al zo naar het canvas kan laten vallen. Dat zie je niet veel. Heeeel erg benieuwd naar zijn groundgame, hopelijk wordt dat in de semi's getest.

Tja als Bubba gewoon dekking had, was er niets aan de hand. Uriah is een zeer goede vechter, dat zeker, maar om nou gelijk te zeggen titel contender nadat hij overrated Bubba uitschakelt gaat me te ver.

Denk dat Dylan het ook niet langer dan 2 minuten gaat uithouden, en tot de grond gaat het sowieso niet komen, niet in TUF in ieder geval, misschien dat als hij tegen een Chael Sonnen zou moeten we zijn ground game ooit nog te zien krijgen, maar voorlopig niet iig :)

Harde knockout!

Deze gaat wel het hele gebeuren winnen denk ik. Hoop dat die gozer met z'n rotte been K.O. gaat.

Dana White heeft een goede keuze gemaakt vind ik. De finale moet goed worden. Als Uriah en die foemp elk hun halve finale winnen dan krijgen we een leuke finale.

Ik hoop alvast dat het ook zo uitdraait!

Terug
Naar boven