Fitness Seller

Serie: The Walking Dead

  • Topic starter DiZoR
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 81K
  • Volgers 122

Bezoekers in dit topic

Holymoly dit was echt een zieke aflevering. Denk dat voor iedereen wel geld dat we inmiddels wel wat gewend zijn op "het is immers maar tv" gebied maar ik vond dit toch erg wreed zeg.
Hulde voor de makers, we zitten tenslotte al in seizoen 7 en dan zo'n aflevering neer zetten, kanonnen.:thumbs:
Hebben de hele serie met onze inmiddels, 13-jarige, zoon gevolgd maar als de eerste aflevering van S1 van deze strekking was geweest...
Nu keek ik even met een schuin oog naar 'm en dacht: O dit is opvoedkundig zooo slecht..
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Holymoly dit was echt een zieke aflevering. Denk dat voor iedereen wel geld dat we inmiddels wel wat gewend zijn op "het is immers maar tv" gebied maar ik vond dit toch erg wreed zeg.
Hulde voor de makers, we zitten tenslotte al in seizoen 7 en dan zo'n aflevering neer zetten, kanonnen.:thumbs:
Hebben de hele serie met onze inmiddels, 13-jarige, zoon gevolgd maar als de eerste aflevering van S1 van deze strekking was geweest...
Nu keek ik even met een schuin oog naar 'm en dacht: O dit is opvoedkundig zooo slecht..
In de comics wordt iedereen om de haverklap verkracht en is al het geweld in de overtreffende trap dus het had erger gekund.
 
In de comics wordt iedereen om de haverklap verkracht en is al het geweld in de overtreffende trap dus het had erger gekund.
Denk dat dit voor een 13 jarige bedt heftig kan zijn haha.
 
Denk dat dit voor een 13 jarige bedt heftig kan zijn haha.
Wel een 13jarige die Nederlands kampioen kickboksen in de dop is. Alle zombies kapotschoppen.
 
Wel een 13jarige die Nederlands kampioen kickboksen in de dop is. Alle zombies kapotschoppen.
Stalen neuzen joooh!

Heb jij de hele comic reeks gelezen?

Heb stukje uit nieuwschierig gelezen. Als ze de comics volgen kan het nog wel onwijs vet seizoen worden.
 
Stalen neuzen joooh!

Heb jij de hele comic reeks gelezen?

Heb stukje uit nieuwschierig gelezen. Als ze de comics volgen kan het nog wel onwijs vet seizoen worden.
Volgden ze maar meer de comics. Dan was je na 2 afleveringen al van die farm af ipv het hele 2e seizoen.
 
Vermakelijke aflevering die
the kingdom
leuk introduceert :-)
 
Ja moest er behoorlijk om lachen, hoe verzinnen ze het.
Maar ten opzichte van vorige week behoorlijk zoetsappig.
 
Ik heb het eerste seizoen gevolgd, paar seizoenen afgehaakt maar sinds het 5de seizoen weer terug aan het volgen, seizoen 7 lijkt tot nu toe mijn aandacht te kunnen gaan bewaren.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
De eerste was idd vet xxxl. Maar de tweede aflevering dwaalde ik wat af
 
Laatste paar aflevering zijn wel niet zo echt spannend in mijn ogen. Met negan lijken ze ook een goeie villain in handen te hebben maar dan doen ze altijd afleveringen die zich richten op één persoon zijn verhaal.
 
De laatste aflevering had een paar mooie stukjes maar het meeste vroeg ik me af, waarom ben ik hiernaar aan het kijken :(
 
Nadat ik alle afleveringen in een week of 3 heb gekeken vond ik het wel een toffe serie.
Bij de 2e aflevering van het nieuwe seizoen begon ik te twijfelen of ik verder zou gaan kijken en ik ben na die aflevering ook afgehaakt.
Mijn vriendin heeft nog wel een aflevering verder gekeken maar ook zei is nu afgehaakt.

Was een leuke serie toen ze nog on the road waren maar daarna was de lol er wel van af.
 
On the road is mooiste idd.

Laatste afleveringen sucken beetje. Maar denk dat het nodig is om de dorpen aan elkaar te knuppen voor het vervolg.

Ik ken toevallig stukjes uit de strip.

Hopelijk niet te veel gespoilerd. Maar met beetje verstand had je dit zelf al wel
Bedacht :p
 
Ze maken het net iets te langdradig imo.
 
Iets te langdradig is zacht uitgedrukt.
Nu was die seisoens openener wel erg spannend maar dat is ook echt het enigste stukje van heel seizoen 7 wat te doen was.

Misschien hebben ze een nieuwe eindredacteur aangenomen die het allemaal wat anders ziet.
 
Eindelijk weer een vermakelijke aflevering! Ben benieuwd wie Negan volgende aflevering neerknuppelt :-)
 
Wat een gedoe met die Negan. Hinderlaagje leggen en hij en al zn fuckbuddys zijn eraan.
 
Wat een gedoe met die Negan. Hinderlaagje leggen en hij en al zn fuckbuddys zijn eraan.
Hehe die opmerking bij die dikke moest ik zo om lachen. Toen ze zei dat ze bijna verhongerden :p
 
Back
Naar boven