- Waardering
- 2.924
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Nog niemand, maar vandaag stukje in de strips gelezen en ik weet al wie het wordt!
hangebek die tegen Rick is
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niemand, maar vandaag stukje in de strips gelezen en ik weet al wie het wordt!
Hehe die opmerking bij die dikke moest ik zo om lachen. Toen ze zei dat ze bijna verhongerden![]()
maar dat rick zich zo anaal laat pakken door Negan meh kweet niet.gelukkig dat er nog een seizoen komt ,dat had ander wel een shit einde geweestJup dit was de season finale. In oktober weer verder met seizoen 8.

Van Dwight?"Didn't know"... Kan iemand me even uitleggen wat dat moest betekenen? (Dat stond op het beeldje die Daryl vond)
Heb concentratieproblemen. Mis denk ik de helft van wat er zich in deze serie afspeelt.
"Didn't know"... Kan iemand me even uitleggen wat dat moest betekenen? (Dat stond op het beeldje die Daryl vond)
Heb concentratieproblemen. Mis denk ik de helft van wat er zich in deze serie afspeelt.
and she looks hot

Ach er is niet echt iets gebeurd, je kan zo inpikkenVerdomme, ik dacht dat seizoen 7 een rerun was en zat al op seizoen 8 te wachten, gemist dus![]()