AndroidHealthClinic

Theorie examen

M@rsel

Huge Freak
Waardering
12
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kheb vanochtend mijn theorie examen voor mijn auto behaald. In één keer, en maar 6 fout :rolleyes:

Om mijn blijdschap te tonen, geef ik iedereen karma die hier wat post :D

M@rsel zei:

Kheb vanochtend mijn theorie examen voor mijn auto behaald. In één keer, en maar 6 fout :rolleyes:

Om mijn blijdschap te tonen, geef ik iedereen karma die hier wat post :D

zes fout je mocht toch altijd maar vijf fouten hebben iig gefeliciteerd :)

geflapstaarT!

congrats, nu veel success met de praktijk :)

Tegenwoordig is t 6 ja..hebben ze in jan of feb van dit jaar veranderd. Gefeliciteerd bro, nu t echte werk nog :)

Gefeliciteerd kerel! Nou kun je écht leren rijden de komende jaren!

Goed bezig, alles op het nippertje he! In mijntijd van 5 fouten kon je nog afkijken, is dat nu nog?

Ik heb die van mij een half jaartje gelden gehaald. Ook 6 fout.
Afkijken kan wel maar brengt veel risico met zich mee. Als je gewoon een paar uurtjes goed leert is het toch goed te doen.

cool dude. je hebt je fouten goed benut :D

Netjes :cool:

cool man, ik wil binnekort ook me rijbewijs halen !

gefeliciteeerd ;)

Gefeliciteerd, nu inderdaad de praktijk nog!

theorie geslaagd, de fun kan dus beginnen :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.

K*t...

Nouja, morge weer een dag :)

Ik heb nu 14 lessen gehad, morge mijn 15de. Vorige week zei de man dat ik mijn theorie maar even moest halen en zo snel mogelijk aan hem geven, is dat een goed teken ??? :rolleyes: De dag erna gebeld en ik kon dus metteen een paar dagen later :o

gefeliciteerd man! ik had m in 1 x met 1 fout maar ik heb dan weer wel 5 x over mn brombewijs gedaan :D

huuuraaay ! rijd ze :)

en niet teveel getaways this time ok ? GTA is nor REAL ;)

Gefeliciteerd, ik had de eerste keer 7 fouten, vet verrot.
Dat viswijf dat de uitslagen toen uitdeelde kwam aan het eind erachter dat ik "toch" gezakt was (ze was mn kaartje kwijt oid) ..k*twijf

Maareh tuurlijk is dat een goed teken v.j. instructeur, nu moet je gewoon ff aan die instructeur van je vragen wat alles bij elkaar kost (het afrijden, huur vd auto etc) dan geef je hem die les erop dat geld, zo staat er wat meer druk op de ketel en heb je kans dat je examen sneller door je instructeur wordt aangevraagd :D (mijn ervaring)...of je moet totaal niet kunnen rijden...mjah stelt toch nix voor ???

M@rsel zei:
Ik heb nu 14 lessen gehad, morge mijn 15de. Vorige week zei de man dat ik mijn theorie maar even moest halen en zo snel mogelijk aan hem geven, is dat een goed teken ??? :rolleyes: De dag erna gebeld en ik kon dus metteen een paar dagen later :o

Terug
Naar boven