XXL Nutrition

This is Islam

Ik zeg maar zo Andrew: Die komen niet zomaar uit de lucht vallen.

Dat heeft 23 jaar nodig gehad + het spreken beletten van politici/stukmaken van diverse partijen maar uiteindelijk wint het gezonde verstand. Mensen tellen het aantal keren op dat ze rotzooi zien en maken hun conclusies.

Kijk Andrew, als er Marokkanen met kransen schoppen op Dodenherdenking, horen we: 'Waren slechts een stel relschoppers'. Vroeger geloofden we dat liever want als je verder dacht werd je gek van woede. Maar wat een enkele slimmerik opviel was dat er geen geluid van de Moslims kwam. Ook niet toen er bedreigd werd naar politici. Ook niet toen Theo werd vermoord. En nu ook niet nu een doorgeslagen imam rare dingen roept.

Wie zwijgt, stemt toe. Er is over te denken. Er zijn veel meer Moslims dan die paar extremi's, die vinden dat het roer om moet en dat wij terugmoeten naar een Islamitische staat. DAT willen alle Moslims namelijk uiteindelijk: Een Islamitische staat op deze bodem.

DBC01 zei:
Ik zeg maar zo Andrew: Die komen niet zomaar uit de lucht vallen.

Dat heeft 23 jaar nodig gehad + het spreken beletten van politici/stukmaken van diverse partijen maar uiteindelijk wint het gezonde verstand. Mensen tellen het aantal keren op dat ze rotzooi zien en maken hun conclusies.

Kijk Andrew, als er Marokkanen met kransen schoppen op Dodenherdenking, horen we: 'Waren slechts een stel relschoppers'. Vroeger geloofden we dat liever want als je verder dacht werd je gek van woede. Maar wat een enkele slimmerik opviel was dat er geen geluid van de Moslims kwam. Ook niet toen er bedreigd werd naar politici. Ook niet toen Theo werd vermoord. En nu ook niet nu een doorgeslagen imam rare dingen roept.

Wie zwijgt, stemt toe. Er is over te denken. Er zijn veel meer Moslims dan die paar extremi's, die vinden dat het roer om moet en dat wij terugmoeten naar een Islamitische staat. DAT willen alle Moslims namelijk uiteindelijk: Een Islamitische staat op deze bodem.

Je bent weer lekker bezig jonge, generaliseer maar raak zou ik zeggen!!
Onderbouw je argumenten toch es een keer, en niet steeds terug komen op "Marokkanen schoppen kransen op dodenherdenking" of ALLE moslims willen een Islamitisch staat van NL maken. :mad:

Ah daar hebben we onze Balkan-Moslim Ernesto weer.

Wel Ernesto, zoals je misschien niet gezien hebt heb ik inmiddels aardig wat rondgepost en gereplied in dit forum over deze zaken. Genoeg onderbouwd, genoeg uitgelegd en genoeg herhaalt voor zij die de oren van een lam goed kunnen gebruiken anders wel de verziendheid van een paard bezitten.

Ik zou zeggen geef je ogen de kost en lees mijn stukjes weg dan kun je bemerken dat er al aardig wat onderbouwd is door mij.

groetjes,

Je Forum-buurman.

DBC01 zei:
Ah daar hebben we onze Balkan-Moslim Ernesto weer.

Wel Ernesto, zoals je misschien niet gezien hebt heb ik inmiddels aardig wat rondgepost en gereplied in dit forum over deze zaken. Genoeg onderbouwd, genoeg uitgelegd en genoeg herhaalt voor zij die de oren van een lam goed kunnen gebruiken anders wel de verziendheid van een paard bezitten.

Ik zou zeggen geef je ogen de kost en lees mijn stukjes weg dan kun je bemerken dat er al aardig wat onderbouwd is door mij.

groetjes,

Je Forum-buurman.

Je post idd erg veel maar erg intelligent en nuttig is het niet. Misschien is het beter voor je als je wat minder hier aanwezig bent en wat meer in de sportschool?? of in het echte leven je stem laat horen?? Tis maar een tip.

Groetjes,

Je Balkan moslim (gevaarlijke combinatie :p :D niet??)

ERNESTO M. zei:
Je post idd erg veel maar erg intelligent en nuttig is het niet. Misschien is het beter voor je als je wat minder hier aanwezig bent en wat meer in de sportschool?? of in het echte leven je stem laat horen?? Tis maar een tip.

Groetjes,

misschien in jou ogen niet om dat je het gewoon niet wil horen.

waarom vinden "wij" dit omdat 1 plus 1 nog altijd 2 is.
Er zijn teveel gevallen "incidenten" geweest m.b.t. moslims.
Overal in Europa is het gekloot met moslims die zich weigeren aan te passen.

Vrouwen die de hand niet wordt geschud en niet beginnen te lullen over geloof of wat dan ook, autochtonen meisjes die worden uitgemaakt door marrokanen voor h**r als ze zomers in een kort rokje over CS lopen.
Marrokaanse jongeren die lopen te voetballen met een krans op de dam.
Een mohammed B die van gogh afslacht.
Een groepje allochtonen die de buurt bij ons onveilig maakt en oude mensen lastig valt. *en het dan raar vinden dat ze in elkaar worden geknuppelt*

Een halve gare imam die Wilders dood wenst en Nederland de kanker van alles noemt.

Enzovoort enzovoort enzovoort enzovoort.

Waarom denk dat rechts georienteerde partijen zo in opkomst zijn.
Dat is toch niet zomaar.

En als jullie willen dat dit ophoud doe er zelf wat aan en zorg dat je je geloof een beetje aanpast aan de normen en waarden die er hier in dit land heersen.
Dat is namelijk hier in Nederland ook gebeurt met het christendom.

ERNESTO M. zei:

Groetjes,

Mijn schriftelijke bijdragen aan dit forum zijn door jouw Moslim-broeders nooit bestempeld als intelligent en nuttig, dat is ook logisch omdat ik altijd erg pijnlijke dingen naarboven haal die jullie graag onder de tafel schuiven.
Jullie willen niet horen dat er meer dan één persoon in Nederland bij de gratie van onze regering mag ademen, eten, drinken en wonen en intussen keihard bezig is om z'n gastheer te verloochenen met aanslagen en moorden.

Mijn stem laten horen:
Daar ben ik in het dagelijks leven ook erg goed en erg nuttig in:
Hou de mensen een spiegel voor en laat ze de ogen openen: Wat doen ze zelf?

Als ze die vraag kunnen beantwoorden zijn we vaak een heel eind verder.
Helaas betrap ik jou en je kameraden er keer op keer op dat jullie geen van allen INHOUDELIJK ingaan op wat er wordt gezegd. Voorbeeld? Komt ie:

Neemt een forumlid de moeite om een heel stuk neer te zetten om bepaalde dingen te verwoorden dan schrijft een Moslim er slechts iets onder in de trant van: 'is onzin', of 'jullie zijn wel erge racisten hier' of iets anders dat nioet op de inhoud ingaat.

Oh ja, vergeet ik bijna dat dan wel het hele stuk van de ander gequote wordt zodat de post nog 'iets' van inhoud lijkt te hebben.

Zoals al eerder gezegd is het erg moeilijk voor Nederlandse Moslims om inhoudelijk in te gaan op de problematiek. Dat komt niet puur door jullie, dat komt omdat jullie jarenlang steun hebben gehad van linmkse groeperingen die jullie doodknuffelden en niemand om een verklaring voor gewelddadig of extremistisch gedrag vroeg.

Flauw grapje:
Ieder gemiddeld persoon neemt de telefoon op met z'n naam, een Moslim zegt nog eerder 'discriminatie!'.

Maar het zegt wel wat over de diepgang van een discussie.

Balkan-moslim gevaarlijke combinatie? Je geeft precies aan wat ik bedoel:
Mensen zoals jij genieten van de valse angst die men kweekt bij het vermelden dat men Moslim is. Maar mij maak je er niet bang mee lieverd, ik ontmoette vorige maand nog mensen die de Moslim-enclave hadden schoongeveegd va oorlogsmisdadigers en die worden weer gevreesd door dezelfde mensen die in Nederland te koop lopen met hun 'Balkan-Moslim'-zijn. Waar ben je dan mee bezig? Wanneer houdt zoiets op?

Even aan DBC01, wie zwijgt stemt toe zeg je?

Nu ben ik niet bepaald iemand die dol is op de Islam of hoe deze wordt geintepreteerd en gebruikt door bepaalde mensen. Maar eerlijk gezegd zie ik jou ook niet opstaan elke keer als er hakenkruizen op een gebouw worden getekend. Je zou je immers schuldig moeten voelen omdat het door een mede-lander is gedaan.

Ook zie ik je geen aangifte doen als je in de sportschool met iemand aan het praten bent die vindt dat alle moslims gewoon moeten "opkankeren" of dat ze van hem part alle moskees mogen opblazen ( met alle bezoekers erin). Ik hoor je eerder dingen, mooizo dat zijn weer wat geintenneukers minder. Het is hypocriet om te verwachten dat zij dit zonder aanleiding wel zouden doen. Er moet hier dus een mechanisme komen om druk uit te oefenen.

Wij in Nederland hebben een fout gemaakt, er zijn te snel teveel moslims (vooral marrokanen) toegelaten in dit land. Hierdoor hebben zij nooit de behoefte gehad zich te integreren. Als jij in Marokko zou gaan wonen zou je dat liever ook in een deel doen waar al veel Nederlanders wonen. Het antwoord is niet om te zeggen dat ze allemaal naar hun eigen land op moeten rotten, want dat is geen reeele mogelijkheid. Deze mensen moeten worden opgeleid, moeten een andere vorm van de islam voorgeschoteld krijgen, en moeten de taal leren beheersen. Pas dan krijg je discussie, krijg je begrip en krijgen we weer rust.

Er zijn wat mij betrefd teveel posts van jou waar je puur op gevoel zonder rationaliteit alles maar neerkwakt wat je te binnen schiet. Eigenlijk ben je precies zoals hetgeen wat je zo schijnt te haten.

Vrouwen die de hand niet wordt geschud en niet beginnen te lullen over geloof of wat dan ook, autochtonen meisjes die worden uitgemaakt door marrokanen voor h**r als ze zomers in een kort rokje over CS lopen.
Een groepje allochtonen die de buurt bij ons onveilig maakt en oude mensen lastig valt. *en het dan raar vinden dat ze in elkaar worden geknuppelt*

Nee joh, dat zijn INCIDENTEN VAN ENKELE GEKKE MENSEN zeggen de Moslims hoor!

Dat moet je geloven! (???) :rolleyes: :rolleyes:

Teveel (aantallen Moslims) te vaak (zijn er problemen met Islamitische groeperingen) en overal (in héél Europa problemen met Islamieten!!) zijn het bewijs dat de islam onverdraagzaam is naar niet-Islamieten.

mock zei:

Nu ben ik niet bepaald iemand die dol is op de Islam of hoe deze wordt geintepreteerd en gebruikt door bepaalde mensen. Maar eerlijk gezegd zie ik jou ook niet opstaan elke keer als er hakenkruizen op een gebouw worden getekend. Je zou je immers schuldig moeten voelen omdat het door een mede-lander is gedaan.

Ook zie ik je geen aangifte doen als je in de sportschool met iemand aan het praten bent die vindt dat alle moslims gewoon moeten "opkankeren" of dat ze van hem part alle moskees mogen opblazen ( met alle bezoekers erin). Ik hoor je eerder dingen, mooizo dat zijn weer wat geintenneukers minder. Het is hypocriet om te verwachten dat zij dit zonder aanleiding wel zouden doen. Er moet hier dus een mechanisme komen om druk uit te oefenen.

Wij in Nederland hebben een fout gemaakt, er zijn te snel teveel moslims (vooral marrokanen) toegelaten in dit land. Hierdoor hebben zij nooit de behoefte gehad zich te integreren. Als jij in Marokko zou gaan wonen zou je dat liever ook in een deel doen waar al veel Nederlanders wonen. Het antwoord is niet om te zeggen dat ze allemaal naar hun eigen land op moeten rotten, want dat is geen reeele mogelijkheid. Deze mensen moeten worden opgeleid, moeten een andere vorm van de islam voorgeschoteld krijgen, en moeten de taal leren beheersen. Pas dan krijg je discussie, krijg je begrip en krijgen we weer rust.

Er zijn wat mij betrefd teveel posts van jou waar je puur op gevoel zonder rationaliteit alles maar neerkwakt wat je te binnen schiet. Eigenlijk ben je precies zoals hetgeen wat je zo schijnt te haten.

Je moest eens weten hoe ik optreed (en optrad in de jaren '90 al) tegen rechts-extremisten. En nu nog. Je mondje zou openvallen en je excuus zou niet snel genoeg kunnen zijn. Ik werkte 9 jaar lang met mensen van 21 verschillende nationaliteiten, ken elke cultuur daarvan en z'n eigenaardigheden. Het was doorgaans een feest van herkenning en ontdekken, met soms een tegenslag. Nog dagelijks werk ik voor en samen met overtuigde Moslims die wél het respect kunnen opbrengen ook al hoeven ze het echt niet overal mee eens te zijn, ben ik ook niet en is niemand.

Het voorbeeld wat ik pas nog aanhaalde van de jongeman en vrouw die als broer en zus hun geloof uitdragen en dat met recpect naar anderen doen, verdient lof in mij ogen en die lof laat ik ook blijken ook. En indedaad, als iemand daar commentaar op heeft sta ik als eerste op.
Jammer hè? Had je niet verwacht zeker. Dát bedoel ik.

Ok dat vind ik goed om te horen, maar dat blijkt totaal niet uit je posts.

Als iemand je stukjes zou lezen en je een stikker zou moeten beplakken zou daarop "Bevooroordeelde moslim hater" staan.

DBC01 zei:
Mijn schriftelijke bijdragen aan dit forum zijn door jouw Moslim-broeders nooit bestempeld als intelligent en nuttig, dat is ook logisch omdat ik altijd erg pijnlijke dingen naarboven haal die jullie graag onder de tafel schuiven.
Jullie willen niet horen dat er meer dan één persoon in Nederland bij de gratie van onze regering mag ademen, eten, drinken en wonen en intussen keihard bezig is om z'n gastheer te verloochenen met aanslagen en moorden.

Mijn stem laten horen:
Daar ben ik in het dagelijks leven ook erg goed en erg nuttig in:
Hou de mensen een spiegel voor en laat ze de ogen openen: Wat doen ze zelf?

Als ze die vraag kunnen beantwoorden zijn we vaak een heel eind verder.
Helaas betrap ik jou en je kameraden er keer op keer op dat jullie geen van allen INHOUDELIJK ingaan op wat er wordt gezegd. Voorbeeld? Komt ie:

Neemt een forumlid de moeite om een heel stuk neer te zetten om bepaalde dingen te verwoorden dan schrijft een Moslim er slechts iets onder in de trant van: 'is onzin', of 'jullie zijn wel erge racisten hier' of iets anders dat nioet op de inhoud ingaat.

Oh ja, vergeet ik bijna dat dan wel het hele stuk van de ander gequote wordt zodat de post nog 'iets' van inhoud lijkt te hebben.

Zoals al eerder gezegd is het erg moeilijk voor Nederlandse Moslims om inhoudelijk in te gaan op de problematiek. Dat komt niet puur door jullie, dat komt omdat jullie jarenlang steun hebben gehad van linmkse groeperingen die jullie doodknuffelden en niemand om een verklaring voor gewelddadig of extremistisch gedrag vroeg.

Flauw grapje:
Ieder gemiddeld persoon neemt de telefoon op met z'n naam, een Moslim zegt nog eerder 'discriminatie!'.

Maar het zegt wel wat over de diepgang van een discussie.

Balkan-moslim gevaarlijke combinatie? Je geeft precies aan wat ik bedoel:
Mensen zoals jij genieten van de valse angst die men kweekt bij het vermelden dat men Moslim is. Maar mij maak je er niet bang mee lieverd, ik ontmoette vorige maand nog mensen die de Moslim-enclave hadden schoongeveegd va oorlogsmisdadigers en die worden weer gevreesd door dezelfde mensen die in Nederland te koop lopen met hun 'Balkan-Moslim'-zijn. Waar ben je dan mee bezig? Wanneer houdt zoiets op?

En welke oorlogsmisdadigers ontmoete jij dan? En wie loopt er te koop met mijn "Balkan-Moslim" zijn? En wie vrezen "wij" dan?? Ik denk dat "wij" (Bosniers) al hebben bewezen dat we niemand hoeven te vrezen, dat allen anderen ons moeten vrezen! Dat is toch al een paar keer bewezen dacht ik. Maar vertel aub ff welke oorlogsmisdadigers je hebt onmoet want ik een goede vriend (niet dat hij oorlogmisdadiger is) in Scheveningen(jugo. tribunaal) zitten.

Stickers plakken....da's nou typisch Hollands! (Voor de verandering)

Ik maak een vuist tegen alles wat uit is op een staat over te nemen, recht praat wat krom is, moord en dreiging als een stuk gereedschap ziet om een geloofsmachine harder te laten draaien en toevallig doen meer Moslims dan Zwarte Kousen Kerken daaraan mee en daar zet ik mijn pijlen op.

Als we ooit nogeens een topic openen over de Zwarte Kousen-kerk dan doe ik rolijk mee en til ik het aantal posts in die thread persoonlijk over de 100! ;)

al hebben bewezen dat we niemand hoeven te vrezen, dat allen anderen ons moeten vrezen!

Dat bedoel ik! Wow het werkt echt wat ik al eerder zei: Lok ze uit tot uitlatingen en de uitspraken die je verwachtte komen ook nog! :D

Misschien gaat Andries Knevel deze discussie-techniek wl patenteren!

Lieverds, voor het geval het ineens radiostilte is van mijn kant, ik ben trainen.
Het was weer een gezellig ochtendje discussieren! :)

DBC01 zei:
Dat bedoel ik! Wow het werkt echt wat ik al eerder zei: Lok ze uit tot uitlatingen en de uitspraken die je verwachtte komen ook nog! :D

Misschien gaat Andries Knevel deze discussie-techniek wl patenteren!

Je snapt toch wel wat ik bedoel. Allen als we aangevallen worden DAN heb je iets te vrezen. En dat is in het verleden gebleken boedoelde ik. Ik moet ook allen aan je uitleggen want zelf iets snappen blijkt moelijk .

ERNESTO M. zei:
Je snapt toch wel wat ik bedoel. Allen als we aangevallen worden DAN heb je iets te vrezen. En dat is in het verleden gebleken boedoelde ik. Ik moet ook allen aan je uitleggen want zelf iets snappen blijkt moelijk .

\end sarcasm]Oh bedoel je het zo! :)

Pfff als we aangevallen worden hebben jullie wat te vrezen... En wat versta jij onder aangevallen worden? Als iemand je er op wijst dat je geloofsovertuiging uit de middeleeuwen af stamt en in deze tijden als achterlijk kan worden bestempeld?

Rob G zei:
Pfff als we aangevallen worden hebben jullie wat te vrezen... En wat versta jij onder aangevallen worden? Als iemand je er op wijst dat je geloofsovertuiging uit de middeleeuwen af stamt en in deze tijden als achterlijk kan worden bestempeld?

Jonge lees toch de hele tekst! Ik zei als wij in Bosnie fysiek aangevallen worden dan heb je toch wel iets te vrezen. Ik doelde helemaal niet op de situatie in Nederland van nu! ik blijf maar alles uitlegen.......

bur zei:
misschien in jou ogen niet om dat je het gewoon niet wil horen.

waarom vinden "wij" dit omdat 1 plus 1 nog altijd 2 is.
Er zijn teveel gevallen "incidenten" geweest m.b.t. moslims.

Een halve gare imam die Wilders dood wenst en Nederland de kanker van alles noemt.

Enzovoort enzovoort enzovoort enzovoort.

Waarom denk dat rechts georienteerde partijen zo in opkomst zijn.
Dat is toch niet zomaar.

En als jullie willen dat dit ophoud doe er zelf wat aan en zorg dat je je geloof een beetje aanpast aan de normen en waarden die er hier in dit land heersen.
Dat is namelijk hier in Nederland ook gebeurt met het christendom.

IK krijg nu echt het idee dat jij gras eet, het onveilig maken van buurt en voetballen met kransen maakt zeker deel uit van ons geloof?? Lees je zelf wat je typt, want als je dit meent dan ben je duidelijk zeer kortzichtig!

Hicham

mock zei:

wil ik ff op inspelen als ik mag, het is allemaal heel mooi wat je schrijft maar niet realistisch, opleiden, taal beheersen, andere vorm van islam.
iemand die hier geboren, getogen en naar school geweest is en dan nog geen nederlands spreekt, dat is gewoon een kwestie van onwil.
Opleiding? je bedoelt mischien positieve discriminatie want de meeste allochtonen zijn harde werkers....als ze willen, de bedrijven willen ze niet aanemen omdat er teveel geen gezag aanvaarden, profiteren van de ziekenkas enz, dus gaan ze de bedrijven maar subsidies geven als ze een allochtoon boven een autochtoon aanemen, eerlijk is anders.
En een andere vorm van islam? dat moet je een moslim is proberen duidelijk te maken, ik wens je succes..

greetzzz

Terug
Naar boven