Fitness Seller

Thrillogy 2009 · Brabanthallen Den Bosch

Status
Niet open voor verdere reacties.
lijkt me wel fijn feestje :D
eens kijken of dr wat mensen meej willen ;)

Thrillogy was vorig jaar een k*t feest, dus dit jaar ga ik niet.

De sfeer was echt slecht, als er al geen sfeer op zo'n groot feest is dan is het gewoon k*t. Er was maar een beperkte groep die 'los' ging, het merendeel in de zaal stond stil, kijkend naar degene die wel 'los' gingen. Niet dat ik nou de party animal bij uitstek ben, maar als je naar zo'n feest gaat moet je gewoon niet stil staan.

• Topic Starter Topic Starter
De sfeer was echt slecht, als er al geen sfeer op zo'n groot feest is dan is het gewoon k*t. Er was maar een beperkte groep die 'los' ging, het merendeel in de zaal stond stil, kijkend naar degene die wel 'los' gingen. Niet dat ik nou de party animal bij uitstek ben, maar als je naar zo'n feest gaat moet je gewoon niet stil staan.

ik ga al sinds 94, en de omslag, -waar jij het nu over hebt dus- kwam rond 2000,niks nieuws dus.zorgde er alleen maar voor dat ik een stuk minder ging.toch ga ik weer eens een keer kijken,al was het maar voor de muziek, want wat erin zit, gaat er nooit meer uit,en ik kan het af en toe niet laten.en drugs + aas lijkt me ook wel keertje fun hehe

Daar kan ik niet over meepraten, ik bezoek pas 2 jaartjes hardcore feesten. Bij feesten als Thunderdome merk je toch weinig van de 'omslag' hoor, daar gaat bijna iedereen vol gas en heb je gelukkig niet van die 'mooi langs de kant kijken types'.

Daar kan ik niet over meepraten, ik bezoek pas 2 jaartjes hardcore feesten. Bij feesten als Thunderdome merk je toch weinig van de 'omslag' hoor, daar gaat bijna iedereen vol gas en heb je gelukkig niet van die 'mooi langs de kant kijken types'.
soms wat meer dan anders, mee eens, het ene feest is het andere niet.maar vroeger had je dat niet, nu wil ik niet als een ouwe zeur overkomen maar vraag het iedereen maar die rond mijn leeftijd zit.alles was beter vroeger..zelfs de drugs.vroeger gabber zijn betekende wat, nu niet meer.kijk naar de reacties op youtube bij oudere filmpjes van vechtsebanen,energiehal,peppermill,sporthallen zuid enz enz,allemaal zeggen ze vroegâh :p

Ligt er maar net aan welk feest, op q-base stond iedereen vol gas te hakken in die hangar, zelfs buiten ging iedereen los :D. Maar is toch denk ik wel anders mja..

Gelijk chef, is gewoon zwaar k*t als niet iedereen los gaat. Kijkt iedereen je zo schaapachtig aan terwijl je gewoon aant beuken ben

Vorig jaar mijn eerste harddance feest, en dit jaar ook zeker weer aanwezig:D

Ligt er maar net aan welk feest, op q-base stond iedereen vol gas te hakken in die hangar, zelfs buiten ging iedereen los :D. Maar is toch denk ik wel anders mja..

Op sommige area's wordt er inderdaad flink gebeukt, maar op main stage bij grote feesten zie je veel van die 'kijk types'.

Gelijk chef, is gewoon zwaar k*t als niet iedereen los gaat. Kijkt iedereen je zo schaapachtig aan terwijl je gewoon aant beuken ben

Precies.

kaartje binnen :thumbs:

gister kaartje ontvangen,heb er zin in ! vraagje voor degene die gaan,welke dj wil je zeker zien draaien? voor mij is dat tha playah, tommyknocker en neophyte

heb de kaartjes binnen, lekker beuken daar :D

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

endymion wil ik zeker bij zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven