MuscleMeat

tiener en anabolen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

spongebob123

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
71kg
Hallo ik train nu al zo'n 1.5 jaar en ben al aardig gegroeid. Ik ben sinds een paar maanden 18 en weeg nu 78-80kg met een VP van z'n 14-15% (mijn abs zijn nog steeds zichtbaar) en ben 1.85m. Ik ben nu sinds een paar maanden echt elke dag hard aan het trainen, maar ik merk weinig vordering. Ik ben van plan komend jaar hard te gaan trainen en misschien een aantal dingen te bereiken op dit gebied zoals misschien wedstrijden of reclamespotjes. Mijn fysiek ziet erg goed uit qua verhoudingen en symmetrie alleen vind ik dat er nog veel punten zijn waar ik lack. Zo heb ik wel een grote chest alleen is die niet goed gevuld. Mijn doel is om komende maanden veel droger te worden en ook spiergroei te krijgen. Mijn plan gaat eigenlijk volledig tegen mijn principes in maar ik denk aan het gebruik van anabolen. Ik heb veel research gedaan naar verschillende steroids en welke het best bij mijn situatie past, maar ik ben nogal geschrokken van de bijwerkingen. Ik ben gezond en leef gezond dus wil ik mijn gezondheid niet riskeren voor een mooier lichaam. Toch ben ik uiteindelijk bij de naar mijn idee mildste vorm van steroids gekomen en met de minst erge bijwerkingen: anavar.

Wat raden jullie mij aan of juist helemaal af? Ik zit te denken om 1 kuur te doen en het daar echt bij te laten. Is dit een absurd en belachelijk idee of kan het met de juiste aanpak goed uitpakken?

1 kuur en het daarbij laten? Ja dream on.. dat heb ik vaker gehoord. Once you join the darkside you cannot return :D

En daarbij, 18 jaar is gewoon te jong wacht nog 3 jaar.

Erg slecht idee om te spelen met je hormoon huishouding terwijl je nog in de groei bent.

Regel van ons forum is geen gebruik <20.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven