MuscleMeat

Tiener gyno + Test-E only

• Topic Starter Topic Starter
Ja bedoelde van grote. Meestal wordt het toch eerst gevoeliger en puffy. En dan springen de meeste in. Of wanneer ze de gyno voelen. maar omdat ik het al heb valt dit dus af en kan ik alleen het zien wanneer het significant verschilt.
Gyno zit er nu al 3+ jaar dus idd heeft geen zin meer.

En ik zelf voel ook niet voor preventief een AI of nolva te runnen dus idd ik wacht het gewoon af. En anders hopen dat de schade meevalt.

Voor het kuren op 6% bf zitten en gyno kan niet meer voorkomen

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog een klein vraagje.
Ik had dus puber gyno en deze is minder geworden op dit moment..
Tepels zijn soms stijf en dan ook geloeviger laatste paar dagen(zit er zelf helemaal niet aan). De gyno zat er zeker al3 jaar. Is het vaak voorkomend of uberhaupt mogelijk dat gyno verkleint tijdens kuur? Neem geen remmers ofzo. Zit nu op de 13e dag van de kuur. 450e5d. BF is niet gedaald dus kan ook niet zijn lijkt me.
Vage shit allemaal

Bro chill de gyno van je pubertijd gaat niet meer weg en het verkleinen tijdens de kuur lijkt me niet mogelijk. 13e dag en al gyno chill ga door totdat je in week 4 ook nog gevoelige tepels hebt zowel kun je arimidex 0,5ed nemen totdat wegtrekt of arimidex nemen wnr je een klein bultje achter je tepels voelt voorderest hoeft t niet in je nakuur gaat t gwn weg

Terug
Naar boven