hase
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 9%
te grof voor woorden!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens dawn.com Op 15 augustus werden tientallen mensen doodgeslagen twee broers , Hafiz Mughees Muneeb Hafiz van 15 jaar en 19 jaar in het district Sialkot , nadat ze zelf hadden twee mensen gedood tijdens een overval . Acht politieagenten keken als toeschouwers in de strijd . De lichamen van de twee werden vervolgens ondersteboven in het midden van een markt hing.
Wat een laag niveau weer eens hier..... om te janken.
Deze jongens waren zelf niet zo onschuldig, hebben hun verdiende loon gekregen.

Ja, en dan maken we ze maar af! Echt een top-idee hoor kerel![]()
Boontje komt om zijn loontje zijn mijn overgrootmoeder altijd.
oke
---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------
Trouwens het laten varen van je e-principe is het begin van de transformatie angela, nu ben je een lelijke irritante rups straks een mooie vlinder net als snoezepoes. Ik ben goed bezig. Eigenlijk moeten we jou intervention in scene zetten![]()

Ja, idd jah.
Doodstraf voor moord hadden ze nooit moeten afschaffen in welk land dan ook.
Wil jouw wel eens horen praten als er 1 bij jouw in de familie van je weg gehaald is, en de gene die daar verantwoordelijk voor is na 5 jaar weer bij jouw in de buurt rond loopt.
Ja, idd jah.
Wil jouw wel eens horen praten als er 1 bij jouw in de familie van je weg gehaald is, en de gene die daar verantwoordelijk voor is na 5 jaar weer bij jouw in de buurt rond loopt.
wat heeft de overheid daar nu mee te maken?zucht... laat je overgrootmoeder die beelden dan maar eens zien. Dan zal ze zich wel bedenken en die bonen diep in haar k*t steken!

Ze is net zoals angelus (0,09% van dbb belgen) omgebouwd. Dus dat laatste kan al niet meer, en daarboven is ze blind.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jou post is dus niet relevant![]()
Ja, idd jah.
Ja, idd jah.
ben ook super voor de doodstraf van : moordenaars, verkrachters en vooral pedofielen die kinderen misbruiken..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zijn argument is meer als genoeg. punt!Leer eens een argument fatsoenlijk opbouwen. Jezus Christus wat een zever.
Dit is wel een magere poging tot trollen. Althans, ik kan me niet voorstellen dat je serieus achter een dergelijke argumentering kan staan, om vervolgens een nietszeggende zin te posten, zonder daarmee te willen trollen.
Maar goed, ik geef toe dat ik ook wel een beetje een optimistische inslag heb.

, van mij mogen BLOED-serieus !!!! alle mordenaars, kinderverkrachters etc..van de kaart geveegt worden.. opdonderen met die lui..liever nog gisteren als vandaag.