AndroidHealthClinic

Nieuws Tieners gelyncht in Pakistan

Angelus, dit is niet grappig en zou uitermate ongepast zijn.
Als je wil kan je er zelf een fuu van maken en dan in je eenzame kamertje mee lachen daar je geen medeleven kent.

Groet, naturell

ach, er gebeuren wel ergere dingen, gewoon omdat net dit in het nieuws (of op i-net te zien is alleszins) komt moet er medelijden gegeven worden?

oh dus jij wordt niet aggressief als je ziet hoe 2 hulpeloze tieners worden gelynchd door een hele crowd?
Ik kan zoiets niet aanzien zonder aggresief te worden.
en waarschijnlijk zijn ze zelfs onschuldig.
De manier waarop jij het bracht leek het meer op een grapje.

ach, er gebeuren wel ergere dingen, gewoon omdat net dit in het nieuws (of op i-net te zien is alleszins) komt moet er medelijden gegeven worden?
Nou, als ik het zie voel ik automatisch woede en medelijden. En ik denk velen met mij. Als jij dat niet voelt, dan is er iets mis met je mother****er:mad:

• Like
Waarderingen: CoD
Laatst bewerkt:
Als je wil kan je er zelf een fuu van maken en dan in je eenzame kamertje mee lachen daar je geen medeleven kent.

Groet, naturell

Moraalridder!

Je vindt het alleen erg omdat je het nu ziet op een filmpje. Er gaan elke dag mensen op minstens even verschrikkelijke manier dood. Een klein geintje hier zal daar geen invloed op hebben.

Nou, als ik het zie voel ik automatisch woede en medelijden. En ik denk velen met mij. Als jij dat niet voelt, dan is er iets mis met je mother****er:mad:
en wat zou er dan mis zijn met mij?:roflol:
Moraalridder!

Je vindt het alleen erg omdat je het nu ziet op een filmpje. Er gaan elke dag mensen op minstens even verschrikkelijke manier dood. Een klein geintje hier zal daar geen invloed op hebben.
dit

Moraalridder!

Klopt, daarom hou ik elke dag één minuut stilte voor deze mensen:)

Groet, naturell

ik vind het overigens ook opmerkelijk, dat wanneer er geen grafisch materiaal geleverd wordt, zulke topics altijd volstaan met commentaren als de mijne (zelfs van jou afkomstig, maar ik ben niet 100% zeker)
een beetje denkvoer voor je om de avond mee door te komen:kiss:

ik vind het overigens ook opmerkelijk, dat wanneer er geen grafisch materiaal geleverd wordt, zulke topics altijd volstaan met commentaren als de mijne (zelfs van jou afkomstig, maar ik ben niet 100% zeker)
een beetje denkvoer voor je om de avond mee door te komen:kiss:

Op dbb geldt: Pics/vids or it didn't happen!

Tijdje geleden ook een filmpje van een meisje die werd gestengt omdat ze een relatie had met een jongen van een ander geloof. Weet niet meer welk land dat was. Tijdens het bekijken van het filmpje voel ik me van binnen helemaal :mad::mad::mad: worden.........maar niets aan te doen.:(

Het is zielig, heel zielig hoe men in sommige landen omgaat met een mensenleven. :(

Pakistanen zijn trouwens ook geen mensen.:army:

Ga maar eens naar de gym, dit soort filmpjes maken me pissig.:mad:

Tijdje geleden ook een filmpje van een meisje die werd gestengt omdat ze een relatie had met een jongen van een ander geloof. Weet niet meer welk land dat was. Tijdens het bekijken van het filmpje voel ik me van binnen helemaal :mad::mad::mad: worden.........maar niets aan te doen.:(

Het is zielig, heel zielig hoe men in sommige landen omgaat met een mensenleven. :(

Pakistanen zijn trouwens ook geen mensen.:army:

Ga maar eens naar de gym, dit soort filmpjes maken me pissig.:mad:

Heb ik ook gezien , geen idee waar het was maar ook een ziek filmpje.
Als ik me het goed kan herinneren waren het zelfs familieleden van meisje die de stenen gooiden..

Zeggen jullie dat ook als er zinloos geweld in NL is? Hier werd iemand in elkaar getimmerd omdat hij wat van spugen zei in de tram...

Maar dat waren idd geen echte NL'ers, wij zijn verder geëvolueerd.

Zeggen jullie dat ook als er zinloos geweld in NL is? Hier werd iemand in elkaar getimmerd omdat hij wat van spugen zei in de tram...

Maar dat waren idd geen echte NL'ers, wij zijn verder geëvolueerd.

Ok, "Moraalridder".

Zulke filmpjes verbazen mij niks, volgens mij zijn die landen een broeinest van geweld en alles.

hardcorenl vs moraalridder thread #925

and go!

Terug
Naar boven