Fitness Seller

Nieuws Tieners gelyncht in Pakistan

Nog iemand die twijfelt aan een gedeelde voorouder met gorilla's en chimpansees?

Ok, "HarcoreNL", volgens mij ben je een beetje bang voor alles wat arabisch oogt en heb je het relativeringsvermogen van een telegraaflezende tokkie.

Bang is het verkeerde woord.
In die landen heerst wel een heel andere mentaliteit dan hier gewenst is. Telegraaf is niet mijn favoriete krant, ik lees liever stukken die op feiten gebaseerd zijn en niet doordrenkt zijn met politieke sappen.
Verder kan je eerder bij jezelf te raden gaan of dit een uitzondering is of een natuurlijk gevolg van omstandigheden en levensgewoonten.

en wat zou er dan mis zijn met mij?:roflol:

dit

Jij bent echt..... oh, geen woorden voor.

En het feit dat ze die jongens gewoon zo van de vrachtwagen afduwen met hun voeten, bah, alsof het NIETS is. Stelletje honden dat het zijn. :mad:
Hoe zal die moeder zich wel niet voelen? Dat krijg je als je geen fair trail hebt, dat krijg je als mensen als gestoorde gekken leven.. en schijt hebben aan 'leed dat aan anderen wordt verricht'.

Zulke mensen hebben ZWAAR lessen nodig omtrent het leven en hoe je BESCHAAFD moet leven. En het nare is inderdaad dat dit overal gebeurt; dat mensen ZO ZIEK kunnen zijn. Gadverdamme, ik word er zo verdrietig en boos van.

Jij bent echt..... oh, geen woorden voor.

En het feit dat ze die jongens gewoon zo van de vrachtwagen afduwen met hun voeten, bah, alsof het NIETS is. Stelletje honden dat het zijn. :mad:
Hoe zal die moeder zich wel niet voelen? Dat krijg je als je geen fair trail hebt, dat krijg je als mensen als gestoorde gekken leven.. en schijt hebben aan 'leed dat aan anderen wordt verricht'.

Zulke mensen hebben ZWAAR lessen nodig omtrent het leven en hoe je BESCHAAFD moet leven. En het nare is inderdaad dat dit overal gebeurt; dat mensen ZO ZIEK kunnen zijn. Gadverdamme, ik word er zo verdrietig en boos van.

dat krijg je als je geen engels kan, dan "spoor" je niet

waar was je god nu trouwens, toen die arme jochies gemarteld werden?:(
op vakantie?

HEEL voorspelbaar dat je daar weer over begint. Ik stop, je bent te zielig voor woorden.

Bah, dat ik uberhaupt op jou heb gereageerd, met je zieke en zielige pogingen om grappig te zijn.

:roflol:
(en toch blijven posten)

myfuu.jpg

niet grappig, hou zou jij je voelen als je gelyncht werd?:mad:

Angela nu ga je te ver, ik vind dat jij moet kappen. Snoezepoes is niets dan aardig tegen jou en kijk hoe jij je gedraagt. Het wordt tijd dat je serieus over je gedrag gaat nadenken...

Angela nu ga je te ver, ik vind dat jij moet kappen. Snoezepoes is niets dan aardig tegen jou en kijk hoe jij je gedraagt. Het wordt tijd dat je serieus over je gedrag gaat nadenken...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(ik deel mijn eerste karma sinds de reset uit aan degene die de correcte link kan leggen:) wat een e-eer:cool:)

zou ik daarvoor mijn e-principes laten varen en karma uitdelen?:roflol:

Heb je die guy die ervoor zit trouwens met paint ervoor gepropt?
Dus eigenlijk is die voorste er niet, alleen in je fantasie. Die man is qua gedachten een gay, maar in real life doet ie het met lucht.

Heb je die guy die ervoor zit trouwens met paint ervoor gepropt?
Dus eigenlijk is die voorste er niet, alleen in je fantasie. Die man is qua gedachten een gay, maar in real life doet ie het met lucht.
oke:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Trouwens het laten varen van je e-principe is het begin van de transformatie angela, nu ben je een lelijke irritante rups straks een mooie vlinder net als snoezepoes. Ik ben goed bezig. Eigenlijk moeten we jou intervention in scene zetten:roflol:

Terug
Naar boven